Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #1821 Del Skrevet 6. september 2006 passe godt på ephelille og ta det litt med ro nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1822 Del Skrevet 6. september 2006 Denne mnd har vi vært prøvere i et år... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1823 Del Skrevet 6. september 2006 passe godt på ephelille og ta det litt med ro nå!! ← Fri imorgen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 #1824 Del Skrevet 6. september 2006 Tror Ephemera er utslitt og sover nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1825 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Tror Ephemera er utslitt og sover nå jeg... ← Neida, jeg er våken Men jeg stupte ned på sofan når jeg kom hjem fra jobb - og lå i koma til sambo kom hjem litt før halv sju. Da laget vi taco til middag Sinnsykt stress og mas på jobb altså... Og jeg er irritabel og synes kundene er utrolig teite... samtidig som den nye sjefen pusher og maser Jeg følte at stresset var over hakket bra for meg idag, ja. Tror ikke det er bra for blodtrykket senere i svangerskapet og jeg begynte å tenke på at en fødsel kanskje kan settes igang før tiden hvis man skal stresse sånn på slutten. Hun fra jobb som er gravid som jeg snakket med på vanngymen igår, har vært sykmeldt en stund - i likhet med de andre gravide. Hun sa at hun ikke fikk gjort noe annet enn å sove og ligge på sofan når hun kom hjem fra jobb, at hun ikke fikk nyte graviditeten og ikke hadde noe sosialt liv. Jordmoren hennes hadde sagt at det ikke var verd det, at hun skulle sykmelde seg. For å være gravid er noe du er bare noen få ganger i livet og det er meningen man skal få nyte det. Men jeg skal holde ut foreløpig. Imorgen får jeg vite nøyaktig termin og også hvilken dag jeg skal ut i permisjon. Permisjonsstart blir i midten av januar, men jeg har allerede bestemt meg for at Ephemera går ut i permisjon til jul! Dvs. at jeg ber om sykemelding fra før jul. Og imorgen er det altså fri og ultralyd og shopping!! Endret 6. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #1826 Del Skrevet 6. september 2006 litt for UL imorgen!!! Superspennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1827 Del Skrevet 6. september 2006 Fikk forresten koselig pakke fra Babyverden idag, med 4 Pampers new born bleier Pampers våtservietter CD med klassisk musikk som kan spilles for babyen fra uke 20 Fødselsboken Elsker sånne vareprøver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 6. september 2006 #1828 Del Skrevet 6. september 2006 Lykke til på ultralyd i morgen, blir spennende å høre hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 6. september 2006 #1829 Del Skrevet 6. september 2006 Det er delte meninger om hvorvidt det er meningen at man skal nyte å gå gravid... Jeg har ikke nytt det noe særlig, hverken denne gangen eller forrige gang... Det er klart, det er jo både spennende og koselig. Men jeg er veldig glad for at dette er siste gang... Håper du får nyte hele resten av svangerskapet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. september 2006 #1830 Del Skrevet 6. september 2006 Lykke til i morra, Ephemera! Jeg regner med en detaljert rapport her i morra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1831 Del Skrevet 6. september 2006 Takk, takk Det kommer nok en detaljert oppdatering her imorgen kveld, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #1832 Del Skrevet 6. september 2006 Fikk forresten koselig pakke fra Babyverden idag, med 4 Pampers new born bleier Pampers våtservietter CD med klassisk musikk som kan spilles for babyen fra uke 20 Fødselsboken Elsker sånne vareprøver!! ← Koss fekk du den!?!??! *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1833 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg sendte inn kupongen i Svangerskapsboken som jeg fikk på legekontoret på første kontroll. Nå fikk jeg denne pakken og det står at jeg vil motta flere vareprøver fremover Hvis du ikke har fått den boka, så kan den bestilles her: http://www.babyverden.no/Templates/BVForm____4748.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #1834 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg sendte inn kupongen i Svangerskapsboken som jeg fikk på legekontoret på første kontroll. Nå fikk jeg denne pakken og det står at jeg vil motta flere vareprøver fremover Hvis du ikke har fått den boka, så kan den bestilles her: http://www.babyverden.no/Templates/BVForm____4748.aspx ← Åååh, den boka har eg jo!! Kanskje på tide å sende inn skjema! Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1835 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Bare hyggelig Har også meldt meg inn i Liberoklubben + registrert meg på at jeg ønsker å motta vareprøver fra Pampers på www.gjerrigknark.com. Fra Liberoklubben har jeg vel fått et brev med et blad og info om at jeg vil få en pakke med vareprøver når terminen nærmer seg Også gleder jeg meg selvsagt til Apotekets babypakke! Endret 6. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1836 Del Skrevet 6. september 2006 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 7. september 2006 #1837 Del Skrevet 7. september 2006 Håper alt går bra på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #1838 Del Skrevet 7. september 2006 Lykke til på UL i dag! *kryssar fingrane for at de får vite kjønnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 7. september 2006 #1839 Del Skrevet 7. september 2006 Hei Hei!!! Har tenkt på deg og denne dagen. Håper du får en fin ultralyd opplevelse, og at dere får vite kjønnet, men mest av alt en bekreftelse på at alt er i den skjønneste orden!!!! Blir nok deilig å dra på babyshopping etterpå. Jeg for rett på kjøpesenteret etter UL og kjøpte ROSA klær Gleder meg til å høre om Ulen senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #1840 Del Skrevet 7. september 2006 :hoppe: *Gleder meg til å høre om UL!* Håper alt var fint, og at du nå vet kjønnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå