Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En halvtime til jeg er ferdig på jobb :-D

Lurer på om jeg orker å komme meg på vanngym idag...  :sjenert:

Hvis jeg orker spinning så orker du vanngym. Ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Jeg har vært på vanngym! :hoppe:

Sambo måtte hjelpe til å sparke meg ut døra idag også. Jeg rakk middag og en liten time med søvn før jeg måtte dra, og jeg hadde absolutt lyst til å fortsette å sove... :Gjesp: Men sambo greide å minne meg på hvor gøy jeg syntes det var sist og at jeg bare hadde godt av det, så jeg tok meg kraftig sammen og dro. Og det var selvsagt kjempedeilig!! Også ble jeg igjen i bassenget i en halvtime etter timen, sammen med ei fra jobb. Hun tror, som alle andre, at jeg får jente. Hun synes magen min er så liten. Andre venninner tror jeg får jente fordi jeg var så kvalm de første 3 månedene. Blir veldig spennende å se på torsdag!!

Nå sitter jeg i morgenkåpe i sofan og spiser kveldsmat. Man blir veldig sulten av å trene i klorvann. Hadde selvsagt tenkt å se Grey's Anatomy i kveld, men Animal Planet viser en dokumentar om Steve Irwin som sambo må se på. Da må en av oss gå i kjellerstua, men jeg tror jeg tar opp Gray's på video isteden. Må se i Se og Hør og fikk dessuten nytt Det Nye i posten idag.

Ellers har det ordnet seg med billigere lån etter verdivurderingen vi fikk på huset!! :hoppe:

Nam... :sikle: Så godt det er med grovbrød med røkelaks på!! Jeg har fått smaken på det igjen etter en pause etter at jeg ble gravid. Tror jeg kunne spist et helt brød med laks nå... ;)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom igjen og tipp på kjønn alle som vil! :-D

Ja, jeg har forstått det som at det skal være trygt å spise røkelaks så lenge den er fersk. Hadde med meg matpakke på jobb for en gangs skyld også idag, med røkelaks, og den passet jeg på å legge i kjøleskapet med en gang jeg kom på jobb. Gravet laks derimot er nok ikke bra, men det liker jeg heller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, gravet laks er IKKE godt!

Nei, jeg greier ikke å spise gravet laks - synes det smaker helt grusomt...

Nå har jeg bestilt Nynnes Dagbok 1 og 2 fra Bokklubben :) Får litt problemer med at jeg har lyst til å lese bok 1 før jeg ser filmen som går på kino nå - og har lyst til å lese bok 2 før den kommer som serie på TV3 i høst... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er en morsom dagbok å følge med på, selv om jeg er dårlig til å legge igjen spor.. :sjenert: Du skriver så fornøyelig!! Og jeg glemmer ikke da du hadde testa positivt og måten du beskrev det på. Helt utrolig morsomt :legrine:

Nyttig er de togså å lese her, jeg fyser sååå på røkelaks ogs leser jeg her at det er helt trygt å spise! Jammi! Men hvordan vet man at den er helt fersk da..

Ser du skal på ordinær ul på torsdag, det er så moro! Håper de ser kjønnet da. ekstrem kvalme trenger ikke bety jente i magen altså, jeg spydde de 4 første mnd og Lukas er ingen jente... ;) Jeg tipper gutt!

Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et koselig innlegg, Kipa! :klem: Veldig gøy å høre at noen liker å lese det jeg skriver :)

Idag er jeg 18 uker på vei! :hoppe: Gleder meg til flere ting imorgen:

1. :sove: (fri fra jobb)

2. Ultralyd

3. Shopping etterpå :sjarmor: (Tror jeg må overføre litt penger fra sparekontoen, for jeg får ikke lønn før den 15.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: ----- meg

:babysmokk: --------- Ephelille

Ephemera og Ephelille drømmer om roligere tider. Sliter livet av oss på jobb...

(Tastaturet her har ikke sånne piler :frustrert::frustrert::sur: ]

*trøster oss med tanken på at vi begge skal få klær og sko og støvletter imorgen... vel, klær til Ephelille og klær og støvletter og klær til mammaen. Ephelille trenger ikke sko...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...