Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Ephelille var kjempesøtt!!! :ler:

Når har du ul neste gang? Det blir spennende å høre hvilket kjønn det blir!!!

Jeg skal på UL neste torsdag, den 7. september :)

Vi går ikke hjem før vi får se om Ephelille er gutt eller jente ;) Skal spise sjokolade og drikker brus så det blir litt ekstra action på den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Irriterer meg at tickerne ikke fungerer... Jeg skal tross alt ha kommet et lite hakk lenger på den nå... ;)*

Henger meg på og irriterer meg jeg også! Vil se om jeg snart tipper 100 dager igjen! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på og irriterer meg jeg også! Vil se om jeg snart tipper 100 dager igjen!  :frustrert:

Ja, det var jo sånn igår også!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkbla:

:Gjesp:

*glede seg til svangerskapspermisjon*

2 1/2 time igjen på jobb og hundre dager til det er helg... og jeg skal jobbe på lørdag også.

I sted ringte en dame fra UPS på mobilen min. Hun satt der med pakken min fra VS :lol: Det går jo nesten raskere å få pakke fra USA enn å fly dit! Jeg bestilte jo mandag formiddag! Hun ville imidlertid trekke tollen fra VISA-kortet mitt og det fikk hun jo. Så skulle jeg få pakken imorgen eller på fredag :)

Nå: Back to work...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkbla:

:Gjesp:

*glede seg til svangerskapspermisjon*

2 1/2 time igjen på jobb og hundre dager til det er helg... og jeg skal jobbe på lørdag også.

I sted ringte en dame fra UPS på mobilen min. Hun satt der med pakken min fra VS :lol: Det går jo nesten raskere å få pakke fra USA enn å fly dit! Jeg bestilte jo mandag formiddag! Hun ville imidlertid trekke tollen fra VISA-kortet mitt og det fikk hun jo. Så skulle jeg få pakken imorgen eller på fredag :)

Nå: Back to work...

Så kjedelig det må være å jobbe kvelder. Skjønner godt at du er trøtt jeg!

Ja det er supert å bestille varer fra utlandet. Jeg har bare positive erfaringer med det. Vel, bortsett fra den ganga jeg bestilte en Madrugada t-skjorte fra England, og det tok 2 mnd før jeg fikk den! Men da fikk jeg en limited edition single som plaster på såret for den lange ventetiden. Så da var det ok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig det må være å jobbe kvelder. Skjønner godt at du er trøtt jeg!

Ja det er supert å bestille varer fra utlandet. Jeg har bare positive erfaringer med det. Vel, bortsett fra den ganga jeg bestilte en Madrugada t-skjorte fra England, og det tok 2 mnd før jeg fikk den! Men da fikk jeg en limited edition single som plaster på såret for den lange ventetiden. Så da var det ok  ;)

Er hjemme igjen nå. Ja, jeg hater å jobbe kvelder!! Men vi skal slutte med det fra 1. oktober, så etter denne uka har jeg bare èn kveldsuke igjen. I fremtiden skal vi jobbe til kl. 20 hver 6. uke da, men det skal jeg overleve. Og det beste av alt er at vi aldri mer skal jobbe lørdager etter 1. oktober!

Jeg er egentlig ikke så glad i å bestille varer fra utlandet. For det første misliker jeg tollen og for det andre er det omtrent umulig å returnere (noe jeg gjør veldig ofte når jeg bestiller fra norske nettbutikker). Men når man finner noe fint som man bare ha, så er det supert!

Tror jammen jeg skal køye snart! Må bare spise litt først.

Imorgen skal forresten jeg og Ephelille på legekontroll på formiddagen. Må huske å tisse i glass i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste:

Sanslöst! Vilka idioter det finns - jag är bara glad att jag inte mötte DEN bilen på en kurvig norsk väg när hela ekipaget tippar... huuu

:Nikke:

Veldig glad for det jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en hyggelig kontroll hos legen da!

Og så forventer vi å høre hvordan det sto til med både deg og lille nurket! :)

Jeg synes også det er vanskelig å bestille klær fra utlandet. Det er så stor sjanse for at det ikke ligner bildet man så, og så er det nesten umulig å returnere.

Men nå foretrekker jeg alltid å kjøpe klær i butikk, der jeg kan ta og føle på dem først, og kanskje prøve dem også, hvis jeg gidder.

Håper forresten jakka er like perfekt som den så ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt i halsen idag, jeg... Det er vondt både på innsiden og utsiden av halsen foran ved strupebeinet på ene siden. Skikkelig ømt å trykke på utsiden av halsen og vondt å svelge. Må få legen til å se på det også. Føler meg litt uggen i almenntilstanden også, tror jeg. Ikke si at jeg skal bli syk nå da... Det er ingen krise, men jeg har liksom vært borte fra jobb så lenge.

Spiser frokost nå og så må jeg ordne meg og dra til byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det gikk supert hos legen! :)

Jeg fikk høre hjertelyd!! :legrine:

Åh, jeg elsker Ephelille!!!

Jeg har nesten ikke villet innrøme det ovenfor meg selv en gang, men siden jeg sto først i køa når bekymringene ble delt ut, så har jeg de siste dagene tenkt på at "hva om babyen ikke lever lenger - selv om den levde når jeg var på UL 8. august"...

Legen lo og sa jeg måtte slutte å bekymre meg, for alt var kjempefint med babyen! Han hadde fått rapporten fra UL'en jeg var på og han hadde lest at alt var i skjønneste orden med babyen, ja. Når jeg var hos legen for en måned siden, greide han jo ikke å høre hjertelyden, så jeg ble litt bekymret når han skulle lytte etter den nå også (han har sånn UL-apparat med bare lyd), men hjertet slo så fint at!!! Legen sa at fosterlyden og hjertelyden var kjempefin!! Og jeg ble så utrolig glad for å høre den igjen!!! Han målte også magen min og alt var etter skjema. Han kjente også på magen min og han sa at Ephelille vokser akkurat som h*n skal. Ellers var også urinprøve og blodtrykk helt fint. Nevnte det med halsen min som er litt vond og han kjente på den også og sa at det kunne være en halskatarr.

Jeg svevde når jeg gikk ut derfra og ringte sambo med en gang.

Og så kikket jeg litt i butikker og gikk på kafè alene og spiste lunsj. Prøvde et par støvletter på skoringen til kr. 1.799,-.... :sjenert:

Og når jeg satt i møte i sted, sparket deilige lille Ephelille inni magen min. Legen sa at det helt sikkert var små spark jeg kjente :legrine:

:)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...