Ephemera Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1701 Del Skrevet 28. august 2006 Meget god idè!! Jeg kommer... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. august 2006 #1702 Del Skrevet 28. august 2006 Jøss, har jeg ikke skrevet noe i boka di?? Det mener jeg da bestemt at jeg har... Men jeg kom ikke opp på lista, så da er jeg vel avslørt. Men har vært innom masse, altså. Lykke til med bukse og jakke-prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1703 Del Skrevet 28. august 2006 Jøss, har jeg ikke skrevet noe i boka di?? Det mener jeg da bestemt at jeg har... Men jeg kom ikke opp på lista, så da er jeg vel avslørt. Men har vært innom masse, altså. Lykke til med bukse og jakke-prøving. ← Det var rart... for jeg mener da at du har vært her, jeg også... :klø: Er ferdig på jobb om 25 minutter nå og da skal jeg suse hjem og prøve jakke og bukse, ja Og ikke minst skal jeg lage meg en pizzaslise i microen Er utrolig sulten!! Blir veldig mett når jeg spiser middagsmåltider, fremdeles, men jeg må liksom ha mat når jeg blir sulten igjen... Også er jeg trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg har endelig fått meg en kjempefin mamma-dongeribukse! En vid en! Det eneste som plager meg, er at jeg liksom må ha største størrelse i de fleste klærne jeg kjøper. Denne buksa bestilte jeg fra Bittens i Stavanger. De hadde èn bukse igjen, og den var i str. 42. Dama i butikken var helt sikker på at den kom til å passe meg - og det gjør den! Men likevel greier jeg ikke å la være å tenke på at den kunne vært enda finere i 44. Sambo ble litt oppgitt over meg i går kveld, for han mente buksa var mer enn stor nok og at en størrelse større ikke ville bli noe fint. Og hvorfor jeg i det hele tatt tenker på det når de ikke hadde den større? Jo, fordi den samme buksa er avbildet i den brosjyren jeg fikk på Zip her i byen, fra høstkolleksjonen som de skulle få inn! Lurer på om jeg bare for sikkerhets skyld må ringe dit og spørre om og når de får den inn... Nå har jeg i alle fall en smal og en vid mamma-dongeribukse, og det skal holde. Jeg bruker veldig mye skjørt og alle de jeg har med strikk i livet kan jeg bruke under graviditeten også, tenker jeg, med strikket under magen etter hvert. Jeg kan forresten ikke få sagt mange nok ganger hvor deilig det er med dongeribukser med strikk over hele mageområdet!! Jeg synes dongeribukser er en litt trang sak over magen fra før - så kanskje jeg skal bruke mammabukser etter graviditeten også? Idag skal jeg ta sol før jobb. Og så fikk jeg sms fra sjefen med spørsmål om jeg kunne komme på jobb en halvtime før tiden idag. Vi skulle ha halvtårs-samtale med meg kl. 14 idag, men hun får ikke tid på andre tidspunkt enn kl. 13.30. Så det er greit. Da får jeg en halvtime med 40 % overtid også. Endret 29. august 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. august 2006 #1705 Del Skrevet 29. august 2006 Hei hei... Jeg vil også kjøpe mamma bukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1706 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg får dra hjem en halvtime før ikveld, isteden for å sette opp den halvtimen før jobb som overtid. Fikk forresten bare skryt på møtet! Har snakket med Zip vedr. mamma-buksa. Hun som bestiller klær var ikke på jobb før på torsdag, men hun jeg snakket med var sikker på at de kunne bestille den til meg hvis de ikke allerede hadde bestilt den buksa. Må finne ut hva jeg skal gjøre da... Har liksom lyst til å ha den i str. 44 så jeg får fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. august 2006 #1707 Del Skrevet 29. august 2006 Da bestiller du den i str 44! Si til sambo at jeg sa det var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1708 Del Skrevet 29. august 2006 Da bestiller du den i str 44! Si til sambo at jeg sa det var greit ← Men da må jeg vel i tilfelle sende tilbake den som jeg har fått i str. 42? Eller... kan jeg ha begge? Eller kan jeg vente med å sende den tilbake til jeg får prøvd den i str. 44?? Det er jammen ikke greit å være kjøpeforstyrret...!! Og spesielt ikke når man er størrelsesforstyrret i tillegg... Jeg styrer sånn... Før jobb idag da: Jeg bestemte meg for å ta sol på det fancy solsenteret her borte isteden. 3 ganger så dyrt som sola på jobb, men man blir veldig fort brun av sola her og det er hypermoderne senger med fullt discotek og stemmer som snakker og så mange vifter at man kan ha "fæl storm" inni der. Dro uten sminke, men pakket med meg en sminkepung. Når jeg var ferdig å sole meg og skulle sminke meg, oppdaget jeg at jeg ikke hadde tatt med meg kajalen!! Jeg fikk full panikk, for er det noe som er sikkert, så er det at jeg IKKE kan dra på jobb uten kajal!! Jeg hadde dårlig tid, men suste tilbake hjem, parkerte rett utenfor døra, løp inn og sminket meg - og løp ut igjen og kjørte i full fart på jobb. Kom 5 min. for sent og greier, men det hadde ikke noe å si, for sjefen var forsinket selv. Så sånn var det. Nå har jeg firkantete og såre øyne. Har stirret inn i en dataskjerm i 8 timer på jobb og jammen sitter jeg ikke foran skjermen her hjemme også? Sove snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. august 2006 #1709 Del Skrevet 29. august 2006 Tror jeg skal køye snart... Gi Ephelille et stryk på magen fra meg så snakkes vi i morgen.. God natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1710 Del Skrevet 30. august 2006 Ephelille... Det var et fint navn Jeg hadde allerede lagt meg, så jeg så ikke innlegget ditt før nå... men *stryker Ephelille på magen og hilser fra Grace* Ephelille er forresten 17 uker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. august 2006 #1711 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg tror jeg sendte deg en pm, men så skjedde det noe. Fikk du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. august 2006 #1712 Del Skrevet 30. august 2006 17 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1713 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg tror jeg sendte deg en pm, men så skjedde det noe. Fikk du den? ← Nei, jeg har ikke fått noe pm fra deg? Sende på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 30. august 2006 #1714 Del Skrevet 30. august 2006 Gratulerer masse med 17 uker i dag Her flyr ukene unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1715 Del Skrevet 30. august 2006 17 UKER ← Takk, takk! *Irriterer meg at tickerne ikke fungerer... Jeg skal tross alt ha kommet et lite hakk lenger på den nå... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1716 Del Skrevet 30. august 2006 Gratulerer masse med 17 uker i dag Her flyr ukene unna ja ← Takk til deg også!! Ja, tenk om 3 uker er jeg halvveis Det er forresten bilde av verdens nydeligste baby på forsiden av Adresseavisen idag. Jeg ble bare stående og kikke på det når jeg sto opp. Trondheims innbygger nr. 160.000 ble født igår - ei nydelig jente som heter Karoline. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #1717 Del Skrevet 30. august 2006 Innom og litt for 17 uker! Må si det går framover her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. august 2006 #1718 Del Skrevet 30. august 2006 Trodde jeg hadde skrevet her og, men nei :klø: Har lest mye da. for 17 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1719 Del Skrevet 30. august 2006 Tusen takk til Cr@sh og Monja også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #1720 Del Skrevet 30. august 2006 Ephelille var kjempesøtt!!! Når har du ul neste gang? Det blir spennende å høre hvilket kjønn det blir!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå