Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og :hoppe: litt i boken din... :)

Så koselig da! :) Er det noe spesielt du hopper over?

Idag har sambo plantet solbærbusker i hagen. Jeg var med og kjøpte dem i formiiddag, etter en nydelig frokost med bagels med kjøttpålegg :sikle:

Ellers idag har det ikke skjedd stort. Jeg har vært trøtt... Og så har vi spist hjemmelaget chili con carne på verandan i hundre varmegrader. Vel, i alle fall i 27 grader i skyggen og vi satt i sola. Jeg makter fremdeles ikke varme! Men jeg er så bleik nå, så jeg holdt ut en liten halvtime på solsenga etterpå. Men nå har jeg funnet ut at det blir solarium neste. Skal ta litt før jobb noen dager i uka som kommer. Vi har solarium på jobb og det koster bare 1 krone minuttet. Vi har et mye bedre - og dyrere - et her i nærområdet, men det er sånn tiltak...

Kunne tenkt meg å sove litt igjen nå, men må prøve å holde meg våken resten av kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over innlegg i dagboka mi hittil:

Ephemera 758

Grace 97

Chica 67

Sniglå 61

gjest 0 58

Epica 51

iss 45

LinKri 44

Anerikke 41

Susan Sto Helit 37

Fruktkake 34

Charmina 24

Lizzie 23

Sam 23

Vampyra 23

Cr@sh 19

BitteLille 17

Imax 15

veslo 15

Xavia 15

Iroim 15

Leo 13

*MissS* 13

meja 13

Prada 11

Heisan 10

Alial 8

marthepia 8

Little sister 8

Mireya 8

Zenta 7

Freyja 6

Caramba 5

Arwen 5

Xania 5

Missbumblebee 5

Fjellrypa 5

shatika 4

Kaprifol 4

Furstina 4

gjest1 3

Lilleulv 3

pondusa 3

reddelinnea 3

*Just-Me* 3

@nea 2

Miss_alexandria 2

Gjesta 2

~Capricorn~ 2

Bippe 2

Bethina 2

Holly Hobbie 2

Malina 2

Pysekatten 1

BagLady 1

Millis 1

Calla 1

hecuba 1

¤Escada¤ 1

Lykkelin 1

Fru Fomle 1

seroxata 1

Bellatrix 1

honey21 1

Kame 1

Liljen 1

Kylling 1

Elphaba 1

Ithaca 1

Rosin 1

celice 1

lillelou 1

Litjmæ 1

cappocino 1

iselin22 1

itla 1

*Lene* 1

Malama 1

liv 1

Aster 1

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi da, har visst vært her endel jeg og ser jeg!

Vannaerobic hørtes gøy ut, kanskje jeg og skulle fått testet det. Er litt skeptisk til å prøve nye ting.. Redd for å dumme meg ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina: Takk i lige måde! :klem:

Chica: Det går ikke an å dumme seg ut på vannaerobic. Det er bare hodet som stikker over vannet og ingen bryr seg om hva du gjør under vann. liksom... Og øvelsene er enkle!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg og spiser frokost. Det var kjempegodt å sove leeeenge idag, men jeg jobber kveld hele denne uka og jeg hater det! Heldigvis er det nest siste gangen jeg skal jobbe kveld før vi skal slutte med det. Jeg får ikke til å slappe av eller gjøre noe på dagtid når jeg vet at jeg skal på jobb kl. 14!!? Men, men...

Skal i alle fall på City Syd og kjøpe en strikkejakke før jobb. Og så skal jeg vel bestille den jakken fra Victorias Secret også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere har plantet solbærbusker? Solbær er kjempegodt! Jeg fikk en oppskrift på en super solbærlikør av bestemoren til Ørnen, men har ikke helt fått laget den i år. Men neste år, da skal det blir ordnings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Sambo ville ha solbærbusker :) Tidligere i sommer plantet han plommetre! Tror det tar noen år før det kommer plommer på treet, men det var faktisk solbær på noen av buskene på butikken igår. Vi kjøpte noen uten bær da, fordi de så finere og friskere ut, men til neste sommer tror jeg nok det kommer bær på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det høres spennende ut med vannaerobic.

Fant jo til og med ut at de har det rett ved der jeg bor da jeg var på helsestasjonen forrige uke.

Litt synd at det var veldig tidlig. (Bør man være der lenge før det begynner, du som har prøvd?)

Hørtes betryggende ut at ikke andre ser hva man gjør under vann. Jeg er nemlig ganske sjenert og selvbevisst, og synes alt nytt er grusomt skummelt.

Får håpe gravide-venninna har tid og lyst til å være med, hvis ikke blir det nok ikke til at jeg tør. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace: Det blir barselstreff med solbærsaft i palasset mitt på denne tiden neste år. Så da må du ta med babyen din og kommer :Nikke:

Vampyra: Jeg må jo ha noen gleder av å jobbe også... :sjenert:

På vei ut døra hjemme idag, lå det hentelapp i postkassen på mamma-dongeribukse nummer hundreogørten (alle de andre har gått i retur). Dermed måtte jeg kjøre innom postkontoret og hente den også. Hadde forøvrig glemt at den skulle komme i oppkrav, så jeg måtte ut med penger for å hente ut den også. Så bar det videre innom City Syd for å kjøpe strikkejakken. Da hadde jeg dårlig tid til å rekke jobben! Og nå ligger både buksa og jakken i bilen mens jeg sitter innestengt på jobb, så jeg har ikke fått sett på buksa ennå :sur:

Jeg har jammen svidd av over 2.000 på klær idag da...

Og trøsten for å sitte her i kveld: Ingen jobb = ingen penger = ingen shopping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace: Det blir barselstreff med solbærsaft i palasset mitt på denne tiden neste år. Så da må du ta med babyen din og kommer :Nikke:

Meget god idè!! :) Jeg kommer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...