Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Kommer meg ikke på trening idag... Er sliten og føler det er best å slappe av isteden... men samtidig har jeg lyst til å dra... Er uansett litt sent å tenke på det nå. Får være fornøyd med å ha trent en gang denne første uka. Men neste uke jobber jeg kveld, så da blir det ikke noe... :sur: Får vente til uka etter da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

:kyss:

Endelig er det freddan!

:hoppe: Bare 5 timer på denne jobben, og 7 timer i natt på den andre så er helvetes uken over og jeg tar HEEEEEEEEELG!!! :hoppe:

Tenkte forresten bare jeg skulle minne alle dagbokbesøker`ne dine om at det er jeg som skal være sladris!!!! Når du føder altså...

Folk leter alltid i dagbøker og sånn når det nærmer seg, så hvis jeg skriver det mange steder så finner de det lettere... :sjarmor:

Hmm begynner å bli sulten igjen jeg...

Snart lunsj da... :)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Du kan skrive at du er sladris i alle innleggene dine, hvis du vil. Eller du kan legge det inn i signaturen din ;)Håper ikke jeg skal føde før i februar da...

Under 3 timer til jeg tar helg!! :hoppe:

Og nå har jeg sittet i møte en time og etterpå fikk vi servert baguetter og brus til lunsj :sikle: Også har jeg spist et lite stykke sjokoladekake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe:

Søt du er!! :kyss:

Nå har jeg våknet etter å ha kræsjet på sofan når jeg kom hjem fra jobb! :Gjesp: Sambo kom inn døra nå etter jobb og trening. Jeg vil ha takeaway-pizza mens han vil grille... :roll: Jaja, det er vel han som er normal og ikke jeg... Det er hundre varmegrader og sol ute og jeg vil ikke ha sooooool og vaaaarme :sur:

:overrasket:

Men det er sant... det er så sliiiiitsomt... Og grillmat er ikke godt lenger...

Så det blir vel grilling på ham og takeaway-pizza på meg... :lol: Spørs bare om jeg ikke må kjøre og hente den selv...

Hadde lyst innom Zip og se på mammaklær når jeg kjørte gjennom byen på vei hjem idag. Men det er sånn trafikkork i sentrum her på ettermiddagen og jeg ville risikert å få kondemnert bilen hvis jeg skulle begynt å kjøre utenom den vanlige ruta mi og parkere og greier...

Ja, ja, det er tydeligvis ikke helt greit å være meg... men nå må jeg ha pizza :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ephemera!

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ikke trene. Tren når du har tid og når du føler for det du!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har sagt en gang før... Det er forferdelig farlig å være her inne! :sur:

Nå fikk jeg grusomt lyst på grillmat!

Kanskje vi skal grille en siste gang i kveld? hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Fomle: Takk for det! Og god helg til deg også! :klem:

Cr@sh: God helg! :klem:

Kylling: Nei, jeg kan ikke begynne å ha dårlig samvittighet de tirsdagene eller torsdagene jeg ikke kommer meg på trening nå. Det er på en måte slitsomt nok å jobbe... Det er det der med at man får større overskudd og blir i bedre form av å trene... men samtidig vokser det en baby inni meg som tar krefter og jeg føler at det også er viktig å ta vare på seg selv og ikke stresse for mye. Men vannaerobic er skikkelig deilig, så jeg gleder meg til neste gang :) Ha en fin helg, du også! :klem:

shatika: God helg! :klem:

Vampyra: :ler: Ja, det handler vel litt om mat... :sjenert: Kan jo legge til at middagen igår ble en alldeles nydelig kebab-pizza med sterkt kjøtt, salat, tomat og kebabsaus oppå pizzaen :sikle: Jeg har prøvd den en gang før, når en kollega fortalte at han kjørte fra andre siden av byen for å kjøpe den fordi den var byens beste. Den gangen syntes jeg ikke den var noe mere en grei nok, men igår var det bare så utrolig jummi!!! Tror jeg har litt dilla på ting med salat og tomat og sånn også nå, og det er jo sunt.

Nå spiser jeg bagels med hamburgerrygg til frokost :sikle: Veide meg forresten når jeg sto opp, og det er det lenge siden jeg har gjort nå, og jeg synes jeg veide litt mye... Vel, jeg har vel lagt på meg litt over 2 kilo siden jeg ble gravid, så det er vel ikke så ille. Men det er rart liksom... Men det er vel bare å forberede seg på at det kommer maaaange flere kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Grace!! :klem:

Har sovet over 2 timer på sofan igjen, jeg... :rodme:

Har vært ute og fartet med sambo idag. Fikk han først med meg innom byen så jeg fikk sett på mammaklær på Zip. De hadde ikke fått inn så mye høstnyheter ennå, men begge de to som jobbet der var kjempesøte mot meg og jeg fikk en utrolig service! Fikk også en brosjyre over det som kommer inn - og der, i den brosjyren, var det en fin, vid dongeribukse! Skal ringe og spørre om de får inn/kan ta inn den. Så var vi på butikkrunde og handlet bl.a. mat og sambo kjøpte noe sportsutstyr til jakta i høst. Skulle egentlig innom City Syd og se etter en strikkejakke til meg også, men vi orket ikke. Isteden ringte jeg dit når jeg kom hjem og fikk hengt av en til mandag. Da jobber jeg kveld og da blir det City Syd på formiddagen ;)

Var innom og så på babyklær på H&M også idag. De hadde fått inn endel nytt, bl.a. noen alldeles nydelige sparkebukser i lyseblå/blåstripet og stripet i to rosafarger :hjerter: Og noen søte stripete bodyer (kan ikke bruke stripete bodyer sammen med stripete sparkebukser, men...) og et fint sett med lyseblå bukse og jakke i forskjellige blå- og bruntoner og.... sukk... Håper virkelig at vi får vite kjønn på UL den 7. september. Jeg går ikke hjem derfra før de greier å se det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...