Ephemera Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1641 Del Skrevet 22. august 2006 Har du jobbet som dagmamma, Susan? Jeg bare vet at det kommer til å bli kjempekos med baby i huset! Jeg har kommet hjem fra jobb og er utroooolig sliten. Spesielt etter å ha sittet en time i køkjøring på vei hjem. Har likevel planer om å komme meg på vannaerobic, men jeg må se om formen blir bedre når jeg får spist middag og kanskje rekker noen minutter på sofan i tillegg. Det er veldig varmt til meg og jeg har lyst til å bade Og så ha den andre gravide-dongeribuksa mi kommet, så jeg må uansett på postkontoret og hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. august 2006 #1642 Del Skrevet 22. august 2006 Har en hel ukes erfaring som dagmamma.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 23. august 2006 #1643 Del Skrevet 23. august 2006 Har du kjøpt deg stelleveske?? Så i en tråd at alexi var din favoritt... den ser jo veldig flott og praktisk ut på bildene... men er samtidig litt skeptisk til å kjøpe noe jeg ikke har sett sånn på ordentlig.... Har du fått den, tilsvarer den forventningene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1644 Del Skrevet 23. august 2006 Bare innom og sier fra om at jeg lever! Til tross for at de prøver å ta livet av oss på jobb... Kommer tilbake senere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #1645 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan ble det med vannaerobicen? Det høres utrolig morro ut, men jeg vet ikke om noen som tilbyr det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1646 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan ble det med vannaerobicen? Det høres utrolig morro ut, men jeg vet ikke om noen som tilbyr det her ← Joda, jeg var flink og kom meg avgårde! :-D Det var utrolig gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1647 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har sovet i flere timer på sofan... Utrolig slitsomt på jobb om dagen og jeg jobber 7 - 15 fra idag og ut uka og da står jeg opp senest 05.30. Men igår var jeg på vannaerobic, ja! Det var så deilig!! Jeg var jo så sliten etter jobb igår også, men det hjalp bra med middag og en halvtimes søvn med vekkeklokke på. Sambo kom hjem fra trening samtidig som jeg prøvde å våkne, og han syntes absolutt jeg skulle dra på trening da det ville være bra både for meg og babyen Så han avfeide alle mine tvil og unnskyldninger og hjalp meg ut døra Og jeg er så glad for at jeg dro!! Jeg elsker å være i vann og dette er like bra trening som aerobic (instruktøren står på land mens vi er i bassenget med flytebelter på oss, sånn at bare hodet stikker opp av vannet), motstanden er jo så stor under vann, men samtidig slipper man å bli svett og sliten på samme måte som i en aerobicsal. Jeg kjente likevel øvelsene veldig godt i musklene! Masse trening for både armer, bein, midje, mage og rompe. Det var så morsomt at jeg syntes 45 min. var for kort time - jeg ville gjerne holdt på lenger. Håper å komme meg avgårde imorgen også! Og når jeg kom hjem, hadde sambo bakt sjokolademuffins! Fordi jeg har snakket om at jeg har hatt lyst på det og fordi jeg hadde vært så flink som dro på trening. Og han hadde timet det med tanke på når jeg ville komme hjem (han hadde lagt til god tid til dusj og garderobe ), sånn at de sto varme på benken når jeg kom hjem. Og midt i hver muffins hadde han lagt ned en stor rute melkesjokolade i tillegg Han er så søt! Så vi gaflet i oss muffins til kveldsmat igår Ellers går den nye gravide-dongeribuksa mi også i retur. Aaaalt for liten!!! Jeg blir litt desperat snart. Jeg har en smal gravide-dongeribukse som jeg er veldig fornøyd med, men jeg finner ikke en vid en. Nå har jeg bestilt og returnert 2 stykker fra nett, og nå er det slutt med det. Og her i byen er det bare H&M og Zip som har mammaklær. På H&M har de bare den modellen som er i katalogen, og den vil jeg også karakterisere som smal bukse. Skal prøve å søke på Gule Sider om det finnes mammabutikker i nærheten... Ellers blir neste utvei å prøve de strikkene fra Alexi http://www.alexi.no/product_info.php?cPath...roducts_id=2293 sånn at jeg kan bruke de buksene jeg har fra før. Men dette fungerer sikkert bare i starten, før magen blir for stor. Også fikk jeg brev fra sykehuset idag om at UL-timen min den 7. september er flyttet fra formiddagen til ettermiddagen. Jeg har fri den dagen og tenkte å gå til byen og kjøpe rosa eller lyseblå klær etterpå Men, men... Når det blir på ettermiddagen vil jeg sikkert hjem og spise middag etterpå isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1648 Del Skrevet 23. august 2006 Og jeg har nettopp bestilt enda en mamma-dongeribukse på nett... Sender jo tilbake de to andre så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #1649 Del Skrevet 23. august 2006 Vannaerobic høres gøy ut ja!! Så flott at du har funnet en sport du trives med og kan drive med når du er gravid! Så du gleder deg til å få vite kjønnet? Jeg håper jeg klarer å vente til fødselen når min tid kommer, men så er jeg så fryktelig nysgjerrig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. august 2006 #1650 Del Skrevet 23. august 2006 Moren min er instrultør i vann aerobic, og hun har holdt på med det aktivt i et par år nå.. Og fy søren så mye hun har gått ned i vekt altså.. Det har gått over lang tid men det har virkelig hjulpet... Så det er en effektiv treningsform.. Ang. mammaklærne så kan du jo ta deg en tur til Oslo og shoppe litt... Så kan du treffe meg og liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1651 Del Skrevet 24. august 2006 Trodde aldri jeg skulle komme meg opp idag, men jeg er på plass på jobb... Vannaerobic er genialt, Vampyra og Grace! Og det høres ikke dumt ut at man blir slank av det heller, for jeg vil helst ikke legge på meg så mye... Og Grace: Oslotur med shopping - både mammaklær og vanlige klær + møte deg høres ut som en helt genial plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #1652 Del Skrevet 24. august 2006 Vann-aerobic er nok artig! Dei har ikkje denslags her, men eg skal prøve å svømme ein gong i veka. Utanom det spelar eg handball to gonger i veka, men skal gjere alternative øvingar når dei andre spelar treningskampar, når eg har runda veke 12. Prøvar å jogge litt innimellom også, og håpar at eg kan halde meg i aktivitet heile svangerskapet. Spent på korleis alt kjem til å arte seg! Men trening er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1653 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er litt lat, veslo, så jeg har litt problemer med å komme meg på trening. Men når jeg først er der - og ikke minst etterpå - så synes jeg det er kjempegøy!! Vannaerobic er i tillegg skikkelig deeeeilig De burde hatt tilbud om det over alt. Jeg har to treningssentere (i samme kjede) her i byen som tilbyr det. Det ene, som ligger i nærheten av jobben min, har masse vann-timer på formiddagstid også. Så det er tydelig at det er populært - ikke minst for gravide, overvektige og personer med idrettsskader o.l. Nettopp fått servert en stor kopp te av en av lederne her. Det var snilt og nå er det håp om at jeg våkner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1654 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Har du kjøpt deg stelleveske?? Så i en tråd at alexi var din favoritt... den ser jo veldig flott og praktisk ut på bildene... men er samtidig litt skeptisk til å kjøpe noe jeg ikke har sett sånn på ordentlig.... Har du fått den, tilsvarer den forventningene?? ← Jeg er utrolig fornøyd med den, Just Me! Den er like fin som på bildene - og den er ganske stor. Det går også an å returnere den hvis du bestiller den og ikke blir fornøyd. Endret 24. august 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 #1655 Del Skrevet 24. august 2006 God morgen. Er på jobb1, skal snart hjem og dusje og så videre på jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1656 Del Skrevet 24. august 2006 Er det ingen som kan passe på deg litt sånn at du får sovet og slappet av litt også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #1657 Del Skrevet 24. august 2006 Da blir det kansje den stelleveska på meg da!! skal ta meg en runde i butikkene her først å se ordentlig på de dem har!! Jeg har også vært på vannaerobic en gang, veldig gøy. Det er her i byen en gang i uka, så jeg skla v'ære flink å dra!! er også kjempelat til å komme meg avgårde på trening, men vet jo hvor gøy det er underveis og hvor godt det er etterpå!! Men tenker litt på hvordan vi får det belte på og rundt oss etterhvert som magen blir bare større og større???? Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1658 Del Skrevet 24. august 2006 På treningssenterene her har de sånne lange isoporpølser i tillegg til flytevester. De er geniale når man er gravid og jeg brukte en sånn nå på tirsdag. Den kan man ha under armene eller bøye sånn at man sitter på den på langs, med en del stikkende opp foran og en del bak - hvis du forstår Men jeg så også at et par gravide der brukte vest. De hadde den da litt lengre opp på magen, med reima mellom magen og brystene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. august 2006 #1659 Del Skrevet 24. august 2006 Vannaerobic hørtes morsomt og sunt ut... Kanskje noe for meg? Men nå kan jeg like godt vente til mageboeren er ute... og litt til... Nå må jeg nesten sjekke om det finnes noe sånt her jeg bor... Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1660 Del Skrevet 24. august 2006 Håper jeg kommer meg på vannaerobic idag også, selv om jeg er sliten som et slips. Det sier litt at alle som er ganske langt på vei gravide er sykmeldte på jobben min... Det er jeg og ei som skal ha baby i desember som er igjen. Det er et sinnsykt stress... puh! Men det skal visstnok bli bedre tider snart og jeg håper jeg holder i strikken til da! Prøver med litt søvn frem til sambo kommer hjem fra jobb og deretter blir det middag Treninga begynner ikke før kl. 19.30 idag. Også ringte de fra den nettbutikken som jeg bestilte bukse fra igår. Den størrelsen jeg hadde bestilt var utsolgt, men de hadde en mindre som hun var heeelt sikker på at kom til å passe meg for de var så stoooore i størrelsene. Prøvde å forklare at jeg ville ha en STOOOOOOR bukse, men jeg får prøve den hun hadde. Mammabukser er håpløst å få tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå