Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Hei, Grace! Så søt du er :)

Koselig å snakke med deg på MSN igår :Nikke:

Ja, det er 10 uker imorgen - og i boka mi står det at embryoperioden er over imorgen. Nå er alle indre og ytre organer på babyen ferdig utviklet og skal bare vokse og modnes frem til fødselen. Nå går det over til å hete et foster :danse:

Jeg er i litt dårlig form idag... Spiste for lite igår kveld og har sovet litt dårlig i natt. Dermed er jeg både kvalm og trøtt. Jeg la meg isted, men så ringte venninne S og etter å ha snakket med henne en stund, fant jeg ut at det var tid for formiddagsmat. Så nå er jeg oppe og spiser et par boller, og så skal jeg legge meg og sove etterpå.

Svigers drar bort i helga, så jeg og sambo får være alene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at svigers reiser bort i helga. :hoppe: Så er det jo bare ei uke til de reiser hjem, er det ikke? Skjønner veldig godt at det ikke er så koselig å ha folk oppå seg 24 timer i døgnet når du ikke er i form. Synes du takler det bra, jeg! Håper bare formen din blir bedre når du kommer inn i andre trimester, synes du fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med svigerfri helg! Det fortjener du virkelig. Og så krysser jeg fingrene for at kvalmen gir seg nå som du går inn i neste trimester :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper du og sambo får ei fin helg uten svigers :) Det blir nok godt å være litt alene nå, om så bare for å slappe av sammen. Tror jeg hadde godt på veggene om jeg hadde hatt noen gående oppå meg i fire uker når jeg var dårlig. Uff, nei. Men nå er det en uke igjen, så får dere være alene! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen! Koselig med så masse besøk! :klem:

Ja, det er kjempedeilig med svigersfri helg :) Det blir nok ikke så mye action her i huset i helga da, men godt å slappe av med kjæresten sin alene :Nikke: Nå kan jeg kose og klemme på ham og oppføre meg like barnslig som jeg pleier :ler:

Har nettopp spist middag nummer 2 idag. Nå har jeg det sånn at jeg blir kvalm et kvarter etter at jeg har spist... Spiste pariserpizza til middag i ettermiddag, men sambo skulle ha pannekaker, så når han var ferdig å steke dem, måtte jeg bare ha litt, jeg også.

Og så har vi vært ute og handlet og jeg har funnet ut at det eneste jeg har lyst på av godteri, er salt lakris. Så jeg raidet butikkene for forskjellige typer i smågodtstativet, en pose pulverpadder, en pose kanonsalt fra Karamellpojkerna (svensk) - og de var kjempesalte og utrolig gode :sikle: + endel annen lakris :)

Hentet også Gucci-veska som jeg kjøpte på QXL. men den var ikke så fin som jeg trodde... Det går nesten ikke an å ha håndtaket over skulderen... Lurer på om jeg skal legge den ut til salgs igjen...

Må i alle fall ha disse to:

http://www.nbags.no/product_info.php/cPath...roducts_id/1139

http://www.nbags.no/product_info.php/cPath...roducts_id/1147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mireya

Du, veskeeksperten!

Jeg vil ha en ny veske snart, og tenkte å "investere" (under 800 kr, gjerne!) i en veske som er tidløs, klassisk, samtidig litt tøff og "glam", som kan gå til de fleste antrekk...

Er mørkøyd brunette. Hva slags farge er da finest? Svart, mocca, brun? Vil helst ikke ha beige, da det er blekt til meg, eller hvitt, da jeg bor på landet, og har barn... :ler: Har kikket litt på Friis & Co Harmony Bag... Vil du kalle den klassisk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte Ephemera - jeg bestilte den sorte vesken jeg også! :ler: Siden du er eksperten og hadde funnet frem til den, så tenkte jeg at det var like lurt. ;) Takk for hjelpen!

Gratulerer med 10 uker, dette her går jo skikkelig unna! Og håper kosehelgen er bra (og to middager er jeg heeelt for!) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mireya: :ler: Veskeekspert, ja...

Jeg er vel egentlig ingen veskeekspert, for jeg går gjerne litt på siden av det som er moderne. Med det mener jeg at det de siste par årene har vært veldig moderne med slike vesker som Friis Harmony Bag, altså vesker med masse lommer og spenner og stæsj på - og det er jeg ikke så glad i... Jeg liker veskene litt enklere, men vil gjerne at de skal se litt "glam" ut ;)

Så jeg vil vel ikke kalle Harmony bagen for tidløs, siden dette er en typisk "moderne" bag med masse spenner og lommer. Men denne moten kan jo holde seg i årevis, så hvis du liker veska, synes jeg du skal kjøpe den :Nikke:

Når det gjelder farge, er jeg litt opptatt av at fargen på veska skal matche støvlettene eller skoene mine - og ikke kræsje helt med antrekket. Dvs. har jeg en jakke eller kåpe med mønster eller flere farger, må veska være ensfarget uten mønster. Eventuelt kan veska matche resten av antrekket, men ikke skoene...

Men for all del - kjøp det du liker best og som du føler du blir mest fornøyd med :)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte Ephemera - jeg bestilte den sorte vesken jeg også!  :ler: Siden du er eksperten og hadde funnet frem til den, så tenkte jeg at det var like lurt.  ;) Takk for hjelpen!

Gratulerer med 10 uker, dette her går jo skikkelig unna! Og håper kosehelgen er bra (og to middager er jeg heeelt for!) :klem:

:legrine:

Bare glad for å kunne inspirere dere ;) Den veska er jo veldig fin og jeg tror du vil bli fornøyd med den!

Og takk for gratulasjonen! Nå er det bare 2 uker igjen til 12 uker, så det går jo raskere unna enn jeg hadde fryktet. Syntes tiden sto helt stille en periode ;) Kosehelgen er bra og det er deilig å kunne være seg selv igjen! Gikk til og med på do naken i natt :) Skal begynne å sette pris på det nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sam! :klem:

Jo, det føles veldig fint å bære på et foster :Nikke: Og så er det godt å vite at alle indre og ytre organer er ferdig dannet. Det må da være større sjanser allerede nå for at dette skal gå bra?

Jeg skal til legen på mandag og da skal vi snakke om henvisning til tidlig UL på sykehuset. Håper og tror at det skal gå iorden. Skal bli fantastisk å se at det er en baby inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...