Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1281 Del Skrevet 13. juli 2006 Chica, Honey21 og veslo: Jada, foreldrene våre vet om graviditeten. De fikk vite det samme dag som jeg testet positivt Jeg har nettopp stått opp og skal spise frokost nå. Svigers skal til min store glede til byen idag Og jeg orker i alle fall ikke å bli med. Og forhåpentligvis skal de bort i helga, men det er ikke helt avklart ennå. Og meg og shopping, ja... Jeg har liksom mistet litt piffen når det gjelder shopping etter at jeg ble gravid, men jeg merker jo at interessen for vesker og støvletter fremdeles er til stede, ihvertfall Er bittelitt hekta på QXL for tiden... Sånn blir det vel når man går hjemme... Og imorgen er det lønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1282 Del Skrevet 13. juli 2006 Lønningsdagen er ikke å forakte! Så er det helg snart, det skal bli deiiilig! Blir vel godt når svigers reiser snart tenker jeg! Har du forresten gode råd for å få opp blodtrykket? Har hørt om salt lakris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1283 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei, jeg har ingen andre råd enn lakris når det gjelder blodtrykket, jeg heller... Dvs. jeg har hørt at det ikke er bra å spise lakris hvis man har høyt blodtrykk, men det må jo igjen bety at det får blodtrykket til å stige? Skal bli nyyyyyydelig når svigers reiser. Føler meg litt slem, men de har jo vært her i 3 uker nå og det blir 4 uker med neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 #1284 Del Skrevet 13. juli 2006 Synes ikke du høres slem ut! Det er hyggelig å ha folk på besøk, men ikke lenge. Man er ikke vant til å bo oppå noen sånn. Dessuten er du ikke i form for tiden, og det er helt normalt å øsnke fred og ro rundt seg når man ikke føler seg bra. Dermed er du bare normal, og jeg tror egentlig svigerforeldrene dine forstår det litt. (Selv om de selvfølgelig tror det gjelder alle andre enn dem.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1285 Del Skrevet 13. juli 2006 Og det er leeenge! Don't feel bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 13. juli 2006 Okei, jeg er ikke slem Nei, men av og til ønsker jeg at de skal forstå at det passer dårlig å være her nå når jeg er dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1287 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen forstår bare ikke. Noen tror de er verdens beste svigers! Nei uff det var kanskje stygt sagt... Men ikke alle tenker så langt.. Utrolig nok! Blir godt med avslapning snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen som kan svare meg på spørsmål om helsekortet for gravide? Jeg har vært hos legen 2 ganger etter at jeg ble gravid. Vi fylte ut opplysninger til helsekortet den første gangen og da sa han at han la det til side til neste time, som var i underkant av to uker etterpå. Og da greide jo jeg å komme for sent, sånn at det bare ble en kort time. Han nevnte ikke helsekortet da. Jeg skal tilbake til legen på mandag og jeg får vel kanskje helsekortet mitt da? Og skrives det på ting som blodtrykk og resultater av urinprøve og sånn for hver gang jeg er til kontroll da? Jeg er jo helt gal når det gjelder å ha orden på papirer og graviditeten og utstyret og alt - så jeg må jo selvsagt savne helsekortet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1289 Del Skrevet 13. juli 2006 :klø: Du skal jo få ha helsekortet, og ta det med på hver undersøkelse.. Merkelig.. han skal jo ikke ha det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1290 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, det skulle sikkert skrives ut til neste legetime, men så ble det vel avglemt fordi den ble så kort. Da får jeg vel det på mandag Jeg skal skrive opp i filofaxen min at jeg må huske å spørre etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 13. juli 2006 Trøtt igjen... Og nå kom svigers hjem fra byen. Hva passer vel bedre enn å gå og legge seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1292 Del Skrevet 13. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #1293 Del Skrevet 13. juli 2006 Har de svigers på langtidsbesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1294 Del Skrevet 13. juli 2006 Har de svigers på langtidsbesøk? ← Ja... De har vært her i nesten 3 uker nå og det er enda ei uke til de reiser hjem . Jeg ble lei på dag 2... Ekstra slitsomt med besøk når jeg er kvalm og dårlig og er hjemme om dagene fordi jeg er sykmeldt. Holder virkelig på å klikke innimellom... Men forhåpentlig vis skal de bort i helga sånn at jeg og sambo får være alene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 #1295 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) I utgangspunktet er det du som skal ha helsekortet ditt. (Hvertfall to av tre ark.) Legen skal ha ett ark. (Det har hvertfall min.) Dette er noe som skal medbringes til alle legekontroller, JM kontroller og selvfølgelig på sykehuset. Fylles ut litt hver gang du er noe sted, så det blir en historikk over alle dine kontroller og hva som kom fram da. Synes det er fint, for da kan legen se at jeg f.eks. fortsatt var kvalm da jeg var hos JM uka før, og ikke behøve å spørre om alt på nytt. Greit å ha med seg hjem og studere litt i ro og fred også. Du får huske å spørre etter det neste gang du er hos legen. De forsvant sikkert i alt stresset siste gangen du var der. Endret 13. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1296 Del Skrevet 13. juli 2006 Gleder meg til å få helsekortet mitt! Og lønna har kommet på kontoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 13. juli 2006 #1297 Del Skrevet 13. juli 2006 Og lønna har kommet på kontoen! ← You lucky bastard! (Gleder meg til i morra, da kommer min lønn også! Shopping!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. juli 2006 #1298 Del Skrevet 13. juli 2006 (Gleder meg til i morra, da kommer min lønn også! Shopping!) ← Min og Er alltid like mye shopping prat i våre dagbøker samtidig siden vi får lønn likt Men du kan shoppe babystæj... *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. juli 2006 #1299 Del Skrevet 13. juli 2006 Du forresten,,, hvem får det ærefulle oppdraget å fortelle den store nyheten på KG når den tid kommer?? Er kanskje litt tidlig å planlegge alt men Blir så gira vett;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 13. juli 2006 Du forresten,,, hvem får det ærefulle oppdraget å fortelle den store nyheten på KG når den tid kommer?? Er kanskje litt tidlig å planlegge alt men Blir så gira vett;) ← Å, du tenker på hvem som skal få sms'e med meg når jeg får babyen? Jeg tenkte faktisk på det her en dag, for alle som har fått babyer har jo hatt noen her som har formidlet nyheten. Kanskje du skal få oppdraget, Grace? Hvis du vil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå