Charmina Skrevet 4. juni 2006 #881 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei vennen min Å for noen strålende nyheter :grine2: :grine2: :grine2: Nå ble jeg kjempeglad altså. Og jeg måtte le da jeg leste om deg som sprang truseløs rundt Håper du får et fint svangerskap uten mye plager. Og at kvalmen går fort over. Nå skal det bli kjempekoselig å følge med deg framover. tenk at der skal få en liten eller :grine2: :grine2: GRATULERER Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 4. juni 2006 Tusen takk, Charmina! Ja, det var ganske ville tilstander her i huset når jeg sprang truseløs rundt Jeg pleier ikke å ta av meg trusa når jeg skal tisse til vanlig altså, bare når jeg skulle gjøre noe så viktig som å ta en graviditetstest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 4. juni 2006 #883 Del Skrevet 4. juni 2006 Så herlig å lese i denne dagboken Gratulerer kjempe masse med en liten spire i magen :grine2: Hvis kvalmen blir veldig ille er det et tips med kvalmestillende tabl,(reisesyketabl) men hør med legen din hvilken type han anbefaler når man er gravid. Håper du får en fortsatt fin pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 5. juni 2006 #884 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer til deg også!!! Ser ut til at du bare er noen dager forann meg - skal bli koselig å følge med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, terminen min er beregnet ut fra første dag i siste mens, mens din vel er beregnet ut fra når egget ble satt inn? Da er det nok ikke mange dagene som skiller oss, nei! Befruktningen min skal ha skjedd omkring 20. mai. Ellers er jeg mindre kvalm idag. Håper det er ingefærkapslene som hjelper. Jeg tok 2 igår kveld og 2 etter frokosten nå idag. Føler meg likevel litt uggen og kvalmen er der, men i mye mindre grad. Er jo fremdeles glad for å ha litt symptomer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. juni 2006 #886 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette var gladnyheter å komme hjem til! Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #887 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette var gladnyheter å komme hjem til! Gratulerer så masse ← Tusen takk!! Og takk også til alle som jeg ikke har takket direkte. Ser at f.eks. Zenta har vært innom med gratulasjoner også. Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 #888 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer så mye med graviditeten!! Kjempe hyggelig at du har vært innom dagboka mi, vi har jo kun i overkant av to uker mellom oss, så det hadde vært hyggelig å følge hverandre i svangerskapet. Alltid fint å ha noen å dele gleder og bekymringer med, og da særlig fordi vi jo er i samme situasjon Tror alle nygravide er bekymret for at det ikke skal gå bra, og jeg er veldig bekymret. Men får god oppfølging, og kan ikke gjøre annet enn å tenke positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 5. juni 2006 til Iroim Jeg står foran en liten utfordring i uka som kommer: Det er 2 stykker på jobb som har fått baby i det siste og jeg har fått i oppdrag å kjøpe babyklær i gave til dem En veldig koselig ting å gjøre og det er til en jente og en gutt. Da jeg fikk "oppdraget" tenkte jeg at jeg kom til å bli syk av lyst på baby av å gjøre dette, men nå har jeg jo en liten spire i magen min Utfordringen nå er om jeg greier å la være å kjøpe noe til meg selv... Jeg har jo så lyst til det, men det sies jo at det skal bety "ulykke"... Men det er da vel bare tull?? Kan da vel kjøpe noe nøytralt i offwhite eller sand eller noe (yndlingsfargene mine)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. juni 2006 #890 Del Skrevet 5. juni 2006 Så koselig å kjøpe babytøy når du har spiren på plass. Jeg hadde ikke klart å la være å kjøpe noe til meg selv... Kan ikke du smitte meg så jeg blir gravid også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 #891 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Synes du skal handle om du vil jeg Er jo så mye fint til baby!!!! Elsker sko jeg da, og babysko er jo noe av det vakreste! Endret 5. juni 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. juni 2006 #892 Del Skrevet 5. juni 2006 Er vel foreløpig bare regnet fra babyverden eller noe sånn, men når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #893 Del Skrevet 5. juni 2006 Terminen er 12. februar ifølge babyverden Måtte jukse litt med den tickeren min... Ifølge babyverden er jeg 4 + 2 idag, men når jeg la inn 12. februar som termin på tickeren, fikk jeg opp at jeg bare var 4 + 0. Og nå gjelder det å være så langt på vei som mulig, så jeg fikk jukset det til Kommer nok helt sikkert til å kjøpe litt babyklær, ja. Jeg kjenner at jeg ikke greier å la være. Kjøpe noen bittesmå, søte plagg i str. 56 Jeg tror ikke dette er sant!!! Det er definitivt det første jeg tenker på om morgenen når jeg våkner og av og til må jeg gløtte bort på Gravid-bladet som ligger på stuebordet for å tro at dette er sant. Det blir forresten krise hvis vi får uventet besøk og det bladet ligger på bordet Jeg sa det til sambo igår, og vi har en ryddeplan hvis det ringer på døra På badet ligger også de to testene mine. Jeg har jo testet med digital test, og ordet "Gravid" forsvant jo etter hvert. Men jeg har tatt ut stripsene fra dem, og de viser to tydelige blå streker Når jeg tok testen igår, hadde jeg lyst til å ta bilde av den med mobilen, men siden jeg har ny mobil og mange på jobb fikler med den og vil se på den for tiden, så tør jeg ikke å ha bildet der. Da sto sambo opp og tok bilde med sin mobil, så han har bilde nå. Vi har jo digitalkamera og sånt også da men... Må i alle fall rydde bort dem, for de kan bli verre å huske hvis det ringer på døra. Skal ringe redaksjonen til Gravid imorgen og be om å få kjøpe de to nummerene som har kommet ut tidligere i år også Og jo, Grace, jeg skal mer enn gjerne smitte deg! Løper rett inn i dagboka di nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. juni 2006 #894 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer Ephemera! Dette er jo fantastisk morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 5. juni 2006 #895 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer med Utrolig moro at det var din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #896 Del Skrevet 5. juni 2006 Tusen takk, Fjellrypa og BagLady! Jeg merker at det er vanskelig å holde på hemmeligheten ovenfor venninnene mine... Spesielt hun ene som jeg har så lyst til å fortelle det til. Har nettopp snakket lenge med henne i telefonen og det var utrolig vanskelig å ikke si noe... Nå skal jeg ta Ingefærkapslene mine! Jeg jobber 15 - 23 denne uka og det kan kanskje være litt godt å slippe å stå opp tidlig om morgenen nå, selv om jeg hater å jobbe kveld. Blir nok deilig å ta det med ro imorgen tidlig, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 5. juni 2006 #897 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper ingefærkapslene hjelper. Kvalme og jobb er en slitsom kombinasjon, men sikkert godt at du jobber seint denne uka da så kanskje du slipper unna kvalmen mens du er på jobb iallefall Håper du får en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. juni 2006 #898 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes det er så morsomt at du er blitt gravid jeg altså. Og det er så koselig å lese om gleden din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #899 Del Skrevet 5. juni 2006 Zenta og LinKri: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 5. juni 2006 #900 Del Skrevet 5. juni 2006 En til deg også, ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå