Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

:klem: Gratulerer så mye

:hoppe: Jeg viste det ville skje nå  :hoppe: 

:babysmokk:

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

GRATULERE SÅÅÅÅ MYE MED SPIRE!!!!

:hoho: Litt av ett syn for sambo da du kom løpende truseløs kan jeg tenke meg.... Gratulere igjen!!! Morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her å smuglest... :sjenert:

Måtte bare inn å si

GRATULERER UTROLIG MYE MED SPIRE I MAGEN!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Helgas gladnyhet. :klappe:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er dårlig... Men det gjør ikke noe når plagene skyldes at man er gravid :)

Det hjalp ikke på kvalmen å spise frokost... Så nå er jeg kvalm og uggen, har småvondt i hodet og er trøtt. Skal kjøre til nærmeste butikk og handle litt småtterier, jordbær og vannmelon og bladet Gravid. :)

Etterpå skal jeg sove under pleddet i sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

ÅÅÅÅ! Så fantastisk!!! :hoppe: :hoppe: GRATULERER!! Endelig var det din tur :grine2:

Er så gla på dine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for enda flere gratulasjoner! :klem:

Har sovet et par timer på sofan nå og nå føles formen bedre.

Var veldig rart å kjøpe Gravid på butikken idag. Følte at hele handlevogna mi syste opp og at folk som så det og hun i kassa måtte skjønne at jeg er gravid. Det er jo liksom så hemmelig ennå ;) Og tenk om jeg hadde møtt noen kjente der, med det bladet?? Hehe...

Men jeg greier fremdeles ikke å slappe helt av. Jeg er redd hver gang jeg er på do nå... redd for at det skal komme en blødning... Det går vel over. Tror jeg tar en test igjen imorgen for sikkerhets skyld. Jeg har igjen en Clear Blue Digital og det er jo ikke noen vits i å ha den liggende nå :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Gratulerer!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg leste igjennom tråden din på kosthold og trening og trodde jeg leste feil. Så da måtte jeg løpe inn i boken og gratulere deg! Jeg fikk også tårer i øynene, så glad ble jeg på dine vegne! hehe, rart! :ler:

Lykke til med spiren i magen din!!! :klem::klem:

Må si det blir litt kjedelig fremmover i den andre tråden uten deg... :sjenert:

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniglå: :kyss:

Miss_alexandria: Jeg lover å henge med dere på Prosjekt kropp-tråden nå også, men det blir kanskje ikke det samme når jeg ikke skal sutre over alt jeg ikke kan spise lenger...

Hadde jeg visst dette hadde jeg i alle fall unnet meg den skillingsbollen som jeg nesten gikk på veggen for her om dagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Er det ikke deilig at du har gått ned såpass mye som du har i forkant av graviditeten? Om du skulle legge på deg litt så har du jo noe å gå på, siden du har vært så flink i våres.

Du er et av de mest sympatiske menneskene jeg har møtt på et debattforum, og jeg unner deg denne gleden og graviditeten mer enn noe annet.

Skal sende masse positive vibber til deg framover. Det er vel slik at det er kritisk de første tre månedene, men jeg er sikker på at dette vil gå veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, Fruktkake, husk at jeg kan bli litt rørt og sentimental nå :ler:

Tusen takk for fine komplimenter og jeg må bare si at jeg liker deg veldig godt også! :klem:

Og jo, det er deilig å ha gått ned såpass mye som jeg har gjort på forhånd nå. Som du sier så har jeg litt å gå på og jeg skal ikke legge på meg mer enn "nødvendig" under graviditeten. De fleste forbrenner også mye når de ammer etterpå. En annen ting som er litt godt, er at graviditeten ikke vil vises på meg før etter sommeren, så da får jeg gå rundt i sommerklær med min slankere kropp uansett ;) Magen min er oppblåst, men dog...

Håper du har en super lørdagskveld! Selv ligger jeg i sofan sammen med sambo og skal bare slappe av og se TV. Ikke så lenge siden vi spiste middag. Hadde taco og det var godt, selv om jeg har vært småkvalm idag. Føler jeg har mest lyst på brus og farris, jordbær og vannmelon og sånne ting. Har faktisk ikke så lyst på sjokolade og det er litt merkelig. Men den lysten kommer helt sikkert tilbake!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Hihi.. Det er jo faktisk takket være deg og "prosjekt kropp" at jeg har klart å gå ned i vekt, så du er jammen god å ha, selv om du "bare" fungerer som ei nettvenninne.

Jeg skylder deg mange takker og klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Det er jo faktisk takket være deg og "prosjekt kropp" at jeg har klart å gå ned i vekt, så du er jammen god å ha, selv om du "bare" fungerer som ei nettvenninne.

Jeg skylder deg mange takker og klemmer  :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...