Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, men da sparer du penger iallfall ;)

(ang hvit bikini - stor fare for at den blir gjennomsiktig når du bader! Og det vises veldig godt når den blir full av sand... Men fint er det om man skal ligge i ro på solsengen eller bare sprade rundt til pynt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men da sparer du penger iallfall ;)

(ang hvit bikini - stor fare for at den blir gjennomsiktig når du bader! Og det vises veldig godt når den blir full av sand... Men fint er det om man skal ligge i ro på solsengen eller bare sprade rundt til pynt!)

Ja, det er sant. Man må ihvertfall forsikre seg om at den er godt foret. Kan godt hende at den bikinien jeg så er mere en pyntebikini, ja... og det er greit at bikinien kan brukes til å bade med også ;)

Nå har jeg pusset vinduer til den store gullmedaljen og tror jeg skal slappe av litt på sofan. Tror jeg og sambo skal en tur på City Syd imorgen, så da kan skritt-telleren vente til da.

Det er jo forresten meldt fint vær hele helga, så jeg ser for meg endel verandakos i helga. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Skritteller er iallefall veldig motiverende! Det er gøy å prøve å slå sine egne rekorder. Jeg har ingen skritteller som funker bra nå, så jeg får vel heller kjøpe inn en etterhvert jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritteller er iallefall veldig motiverende! Det er gøy å prøve å slå sine egne rekorder. Jeg har ingen skritteller som funker bra nå, så jeg får vel heller kjøpe inn en etterhvert jeg og...

Ja, for da må jeg jo bare gå og gå og gå... til jeg er i mål ;) Lurer på om jeg skal ha en med kaloriteller på også, for da blir det ekstra motiverende. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt pulsklokke jeg, så du kan tilpasse tempoet til riktig puls. Blir mer motivert av å se hvor lenge jeg holder ut jeg, enn hvor mange skritt jeg har brukt. Pulsklokken viser også kcal-forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag:

Lørdag og langhelg

Det er sol ute

Nettopp ferdig med frokosten

Skal på City Syd og Plantasjen med sambo (selv om han hater butikker)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på City Syd en tur idag jeg! fikk lagt igjen litt penger der :sjenert:

Er det noe gøy å ha med en som hater butikker da? Pleier å dra uten sambo jeg, han maser bare om at han vil hjem eller finne en cafe ;)

Ha en fin lørdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... nei, det er ikke gøy å ha med en som hater butikker. Det blir ikke mye shopping av det, men vi møtte kjente som sambo kunne stå og snakke med, så da fikk jeg sneket meg inn på noen butikker ;) Han kan ikke settes på kafè heller - han nekter å sitte der alene...

Kjøpte tynn hvit hettejakke i bomull med glidelås og V-utringing. Den er helt tilsittende, men ble veldig fin nå som jeg har slanket meg ;) Jeg så Carmen Electra med en lignende på TV nylig, så jeg ble helt vill når jeg fant denne idag. Den er fra In Wear og er endel dyrere enn de tusen hettejakkene jeg har fra før.

Kjøpte også skritt-teller med kalorimåler og overfallsalarm :overrasket: Den er allerede montert på meg, så nå er det bare å gå!

Og... så kjøpte jeg hårkur... og masse mat.

Var også på Plantasjen hvor jeg kjøpte 5 plantekrukker til kjøkkenvinduet.

Jeg greide å svi av et par tusen idag også...

Det er jo sommer i Trondheim idag - og nå har jeg og sambo spist sen lunsj på verandan. (Og han er helt oppgitt over at jeg nå sitter inne med KG igjen. Snakker om at han skal sperre nettet igjen... :overrasket: ).

*Løper skrekkslagen ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke shoppe for mye da, kanskje du blir gravid snart og så passer ikke klærne lenger ;)

Jeg vet ;)

Denne jakken jeg kjøpte idag vil bli for liten, men ellers er jeg veldig glad i litt romslige klær. Elsker babydolltopper og cardigans som jeg gjerne har åpne utenpå - eller omslagsjakker som kan reguleres fra helt tilsittende eller med plass til en søt mage i. Bruker også mye skjørt med strikk i livet. Jeansene mine kan selvsagt ikke brukes når jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lavt liv det er på buksene dine det!

Kunne godt tenkt meg noen babydolltopper for å kamuflere magen når den er oppblåst eller om jeg har en bukse som er trang i livet. Men de er jo så utrolig utringet alle de jeg finner, og jeg har litt for mye pupper til å gå med utringede topper :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den hvite bikinien, de har den samme typen i brun!!! Så på de her om dagen og de var kjempespreke... Må vente til lønning jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang den hvite bikinien, de har den samme typen i brun!!! Så på de her om dagen og de var kjempespreke... Må vente til lønning jeg da.....

På Cubus? Jeg snek meg såvidt innom der også idag, men jeg så den ikke. Jeg så generelt veldig lite bikinier der inne... Må ta turen innom igjen en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

En ting er i alle fall sikkert... Jeg skal ikke gå i bikini til sommeren :ler:

:ler: Men det er da fint med gravid mage i bikini!! Mye bedre enn fleskemage!

Nå må jeg inn i dagboka di for å oppdatere meg på hvor langt du er på vei. Ser også at dere har forlovet dere! Gratulerer!! :smilyblomst:

Jeg har gledesstrålende konstatert at alle sommerkjolene mine sitter så utrolig fint nå når jeg har slanket meg... men hva skjer dersom jeg blir gravid nå, ja... Men nå har vi mai på mandag... og det tar jo ihvertfall 3 måneder før det begynner å vises noe...

Mai...

Juni...

Juli...

Jeg kan helt fint leve med en liten kul på magen i august! ;) Skulle gjerne hatt det allerede nå, faktisk... Gravidemage, ja! Ikke fleskemage :riste:

Jeg sulter forresten ihjel foran laptopen nå... Sambo er ute og spyler hageplatten med høytrykksspyler og jeg har fått beskjed om å ro ned middagslagingen fordi han skal bli helt ferdig der først. Jeg har hakket løk... skjært opp salat... hakket tomat... skjært opp agurk... tatt frem ananas og revet ost... tortillalefser... Det eneste som mangler før vi kan gasse i oss taco da, er selve kjøttblandingen, og den må jo være varm...

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart slutt på denne langhelga også... Skulle ønske det var helgedag imorgen også. Jeg har jo vært sykmeldt hele denne uka som gikk, men det er noe eget koselig når sambo også er hjemme ;)

Vi sto opp skikkelig sent idag. Sambo var på guttekveld hos en kompis og jeg kjørte og hentet ham kl. 02 i natt. Så da ble det sent i seng.

Imorgen skal jeg på jobb da, men jeg er 50 % sykmeldt også denne uka. Skal på jobb imorgen og torsdag, så da blir det fri onsdag og fredag :) Har time til legen for evt. videre sykemelding neste mandag, men tror ikke jeg trenger det. Blir mindre penger av det også... (det er det verste).

Idag har sambo skiftet dekk på begge bilene. Jeg måtte holde ham med selskap og se på for å lære, men jeg skal uansett aldri skifte dekk selv :riste: Men det er jo greit å se hvordan det gjøres da. Vi har jo hatt sol og sommer i flere dager, men idag synes jeg det var kaldt ute. Overskyet og skikkelig vind. Vi hadde planlagt grilling idag og grilling ble det, men vi spiste inne. Kjempegodt var det likevel :sikle:

I kveld er det total avslapping i sofan. Kunne tenkt meg å sove litt, men det er for sent og dessuten så begynner Big Brother snart. Da går nok sambo ned i kjellerstua... eller blir det jeg som må gå dit tro?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hvorfor skal du aldri skifte dekk selv? Kjekt å kunne! Kjedelig om man punkterer på et øde sted og må vente timesvis på Falken for å få hjelp (om man er så heldig at man har mobildekning der man ringer fra da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...