Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra!! Det er helg!! Og jeg ligger i sofan med pledd og godteri og ser TV :lol:

Også har jeg vært så flink og vært på trening! Jeg har ikke trent på et år, men nå er jeg igang igjen :) Har vært på en superbra step-time. Var veldig hardt, men veldig gøy! Måtte betale parkometer så det holdt, men... Også kjøpte jeg med pizza på vei hjem. Så vi har gasset i oss takeaway-pizza med bearnaise... :sjenert:

Har vært tryggere på kjøringa også idag. Jeg håper jeg kommer over denne "knekken". Men gjett om jeg ser meg ekstra god for og gjett om jeg sjekker blindsonen!!?? ;)

På vei til jobb idag, avtalte jeg med sambo at han skulle lage stor luke og slippe meg inn i det vanskelige feltet, så det gikk jo kjempebra :ler:

Tror jeg skal lukke øynene litt til Idol resultater begynner... Trøtt... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både SATS og 3T har senter utenfor byen så du slipper å betale for å parkere. Blir fort dyrt å stå på å parkometer flere ganger i uka. Selv om det kanskje blir litt lengre å kjøpe så sparer du fort inn det når det er gratis parkering.

Lyst til å trene idag jeg og, men har så store gnagsår at jeg ikke får på meg treningsskoene mine :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei.

Stikker bare innom for å si at jeg har bestemt at vi skal få to blå i neste PP!

Bare så du vet det!!!!!

;)

:hoppe:

Den er grei!! :-D

I følge babyverden har jeg fruktbar periode fra idag :sjarmor: Har ikke bestemt meg for om jeg skal EL-teste eller ikke denne perioden...

Men jo - i mai skal vi ha babyboom her på KG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både SATS og 3T har senter utenfor byen så du slipper å betale for å parkere. Blir fort dyrt å stå på å parkometer flere ganger i uka. Selv om det kanskje blir litt lengre å kjøpe så sparer du fort inn det når det er gratis parkering.

Lyst til å trene idag jeg og, men har så store gnagsår at jeg ikke får på meg treningsskoene mine :frustrert:

Ja, jeg trener på 3T, men nå er det sånn at de fleste timene som passer meg er på 3T Midt-byen og da blir det parkometer... Men jeg skal få til noen timer på andre sentere også! Jeg har et i nærheten av jobben, så de fleste timene skal jeg prøve å få tatt der. Da står jeg på min gratis parkeringsplass på jobb mens jeg trener :) Jeg være med på timer - egentrening er ikke noe for meg.

Det var godt å trene igår, men jeg var også sliten i går kveld, ja :Nikke: Savnet sit-ups på treninga igår, så det tok jeg på gulvet på badet før jeg la meg. Det var en ren step-time og egentlig liker jeg best dem som har kombinasjonen step/styke eller step/mrl (mage, rompe, lår). Savner de rene MRL-timene. Det finnes 1 av dem på 3T Midt-byen, men den er klokka 15.15 og når får jeg til å trene på det tidspunktet?? :riste: Idiotisk...

Idag er det bare avslapning på meg :) Godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg meldt fra om at jeg ikke kommer på jobb idag.

Jeg har gått på en liten smell med kroppen min. Det er en laaaang historie, men jeg tåler ikke så mye stress (møtte veggen skikkelig for endel år siden, og sliter med ettervirkningene av det). Nå er jeg stokk stiv i skuldre, nakke og hele ryggen. Dette fører også til at jeg blir urolig psykisk. Dette har skjedd noen ganger, så jeg vet heldigvis oppskriften: En ukes sykemelding og noen behandlinger til akupunktøren min. Så skal jeg bli bra igjen. Dette gjør også at jeg ikke har like høyt energinivå som andre, så det er her jeg kan gå på en smell med trening også. Og nå blir det ihvertfall ikke trening denne uka. Har nettopp snakket med sjefen min i telefonen og siden det er ekstremt mye stress på jobb for tiden (i tillegg til at jeg har stresset med førerkort, kollisjon og bekymringer), syntes hun det var fint at jeg tar tak i det tidlig og får kurert det. Rart å være våken så tidlig og så skal jeg ikke på jobb likevel... Hm... legge meg igjen eller bli oppe :klø: Tror jeg ihvertfall blir oppe og ser God morgen, Norge på TV og leser avisen, så kan jeg heller sove litt på sofan etterpå. Også må jeg ringe lege + akupunktør da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk time til legen imorgen og skal ringe akupunktøren og snike meg til en time der også imorgen, så jeg kan dra dit etter legebesøket. Da kan jeg bare slappe av og være i ro idag. Regner med at jeg blir sykemeldt ut denne uka. Siden jeg da ikke er sykemeldt pga influensa e.l. tror jeg det skal gå fint å bevege seg litt ute også. Jeg har litt noia for å møte folk fra jobb hvis jeg er ute samtidig som jeg er hjemme fra jobb, men å gå seg en tur, kjøre til nærbutikken osv. er jo greit. Det jeg ikke synes tar seg ut, er å støte på folk fra jobb på shoppingsenteret nedlesset i handleposer ;)

Har også mailet inn bilder av skaden på bilen min til forsikringsselskapet. Alle synes det er rart at det bare er små skraper på den lille bilen min, mens bussen fikk knust blinkelys og fikk oppskrapet skjermen sin. Håper jeg kan slippe unna med "bare" blinkelyset, at de kan få mistanke om at bussen hadde skraper på skjermen fra før. Det skader i alle fall ikke å prøve og det er greit at forsikringsselskapet får se hvor lite skade det er på min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Du får ta det med ro idag og slappe heeeeelt av!! Så bra du vet oppskriften på å bli frisk, da hjelper det vettu ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg slapper av og tar det heeeeelt med ro idag. Ringte akupunktøren og de var så fullbooket at jeg ikke kunne få time før på onsdag... men det går greit da. Skal prøve å ikke bekymre meg for bilkjøringa, for da må jeg kjøre der hvor jeg kræsja igjen... :sjokkert: Men jeg skal dit på formiddagen og da er det ikke så veldig mange biler ute og kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg beskjed fra jobb at jeg er innvilget ferie i uke 29, 30 og 31. Hadde egentlig ønsket meg 28, 29 og 30, men ferieplanen gikk ikke opp, så de fleste måtte endre litt. Er fornøyd med at jeg bare behøvde å flytte en uke da. Det går helt fint, for vi har ikke lagt noen spesielle planer ennå.

Deilig å merke av sommerferien på kalenderen. Merker også at jeg gleder meg til å få feriepenger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke hadde bestilt deg noen ferietur da! Var litt sent å gi tilbakemelding nå da, mange har vel bestilt tur for sommeren allerede. Vi bestilte sommerferien i januar/februar vi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde ikke fått innvilget ferien ennå da, og det visste jeg. Ferieplanen på jobb skal være klar til 1. mai. Men jeg er enig i at det er sent... I fjor fikk jeg innvilget ferie lenge før, for da bestilte vi tur til California nesten et år før vi reiste ;) Vi skal bygge terrasse på huset og gjøre endel "husting" i ferien i år, men vi må reise bort en tur også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Den er grei!!  :-D

I følge babyverden har jeg fruktbar periode fra idag  :sjarmor:  Har ikke bestemt meg for om jeg skal EL-teste eller ikke denne perioden...

Men jo - i mai skal vi ha babyboom her på KG!!!

HELT ENIG!

Vi må lage babyboom rekord på KG... ;)

Hvor mange var det i februar? 13?

God bedring forresten.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace og Sniglå: :kyss:

Da har jeg sovet to timer på sofan med sola i ansiktet :sjokk: Var fryktelig varmt til meg når jeg våknet... Vi har et supert vær her i Trondheim. Sola har skint fra blå himmel siden jeg våknet i morrest. Sambo må skifte dekk på bilen min i kveld... det er ikke lov å kjøre rundt med piggdekk lenger nå... Venter på at han skal komme hjem fra trening. Jeg skal ha middagen klar - marinert kylling og ris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OgGrace - som jeg skrev i dagboka di: Jeg skal gå tilbake og se på IKM-trådene og se litt på hvor mange som har vært heldige det siste året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...