Ephemera Skrevet 18. april 2006 Forfatter #641 Del Skrevet 18. april 2006 Ble hjemme fra jobb idag, jeg... Er så sliten og våknet med hodepine. Som "vanlig" har jeg dårlig samvittighet nå som jeg har sovet mere og er i bedre form... Må shine huset litt. Støvsuge 3 etasjer, vaske bad, ta ut av oppvaskmaskinen og tørke støv. I tillegg vasker jeg maskin på maskin med klær. Også var jeg ikke gravid, nei... Jeg hadde IKM ca. 12. april og hadde jo en haug med symptomer på at jeg kunne være gravid, men det føltes også som jeg skulle ha mensen. Men jeg har jo hørt at det kjennes ut som den er på vei... men så kommer det bare ikke noen menstruasjon... Jeg var skikkelig spent den 11. men tenkte at jeg måtte teste med morgenurin (har i ettertid lest på ClearBlue digital-testen at det er samme når på døgnet man tester). Så på morgenen den 12. greide jeg ikke å vente lenger. Lå og leste bruksanvisningen i senga sammen med sambo, så tok jeg testen i lomma på fleeze-jakka når jeg sto opp, og gikk på utedoet på hytta til svigers. Rigget meg til med lys og test og i det hele tatt. Greide å la være å miste den nedi doen, men det var fryktelig vanskelig å se om jeg tisset på testpinnen Konstanterte at den var vel gjennomfuktet og la den spent fra meg. Og... så tørket jeg meg... og så at det var spotting på papiret... Og det tok ikke lang tid før "ikke/inte gravid" kom frem på displayet... Og - som vi har vært inne på før her - èn ting er at man blir lei seg fordi man ikke er gravid, men så skal man bli så himla dårlig i tillegg Jeg lager snart en kampsak for at vi kvinner skal få være hjemme fra jobb når vi har mensen!! Ihvertfall de første dagene! Jeg har ikke særlig vondt i magen, men jeg får vondt i hodet, blir kvalm og ikke minst svimmel så det holder! Og i tillegg hadde jeg svigers rundt meg! Jeg kom inn i hytta og lot som ingenting. Sambo så spent på meg og ristet spørrende på hodet. Jeg ristet forsiktig tilbake. Så gikk jeg inn på soverommet for å grave den negative testen ned i sekken og han kom etter og holdt rundt meg. Jeg gråt ikke eller noe, jeg har jo på en måte sett for meg at dette skal komme til å ta lang tid, så det var for godt til å være sant at jeg skulle være gravid allerede nå. Men på den annen side - vi traff jo på eggløsningen og gjorde arbeidet 3 ganger, så hvorfor blir det ikke klaff da?? Når man var yngre, fikk man hetta og trodde man var gravid hvis man hadde hatt noe i nærheten av usikker sex, men det viser seg jo at det tar både vinter og vår. Nå hadde jeg bare PP2 og jeg ser jo at det er jenter her inne som har holdt på i evighet. Men noen blir jo også fort gravide. Jeg satt og svimlet ved frokostbordet etterpå og hadde lyst til å bli i senga den dagen. Men isteden ble det skitur Det er også grusomt å ha mensen på ei hytte. Synes alltid jeg har hatt mensen i påska. Husker det fra alle hytteturene på vår egen hytte. Nå er neste IKM ca. 8. mai og vi får bare stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #642 Del Skrevet 18. april 2006 Lykke til i neste pp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 18. april 2006 #643 Del Skrevet 18. april 2006 Så leit at det ikke ble noen bebis nå da, men det kommer snart en mulighet til! Jeg hadde også mensen i påska, tror jeg også pleier å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. april 2006 Forfatter #644 Del Skrevet 19. april 2006 @ work again! :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #645 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. april 2006 Forfatter #646 Del Skrevet 19. april 2006 Æ kræsja idag, æ! En bil sto i ro i kjørefeltet. Er usikker på om den skulle blinke seg inn noe sted eller hva som egentlig skjedde, men bilen foran meg blinket ut og kjørte forbi bilen i feltet til høyre. Jeg gjorde automatisk det samme. Glemte å sjekke blindsonen og der kom det en buss!!! Det var kollektivfelt der! Og bussjåføren heiv seg på hornet og dundret inn i høyre bakskjerm på bilen min! Helvete!! Heldigvis hadde vi lav fart pga litt trafikk-kork. Rullet frem til bussholdeplassen og stoppet foran bussen der. Og så ble jeg og bussjåføren stående i et kvarter og skrive skademelding. Jeg fikk heldigvis bare noen skraper på støtfangeren og skjermen bak. Bussen knuste blinklyset sitt og fikk skraper på skjermen. Dette var jo min skyld, så det er jeg som må betale. Bussjåføren antydet at skaden kunne komme på ca. 5.000 kroner. Min bil fikser vi selv. Hvis jeg skal ta det på forsikringen, blir det uansett egenandel på 4.000 og jeg går ned i bonus. Skikkelig lei meg Men jeg må bare tenke på at det kunne gått verre. Var skjelven de luxe når jeg kjørte hjem etterpå... Hadde tenkt meg på shopping etterpå for å kjøpe denne: http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...products_id=477 Men så fikk jeg dårlig råd. Men lurer på å bestille den likevel. Tror det er tryggere å kjøpe den på nettet enn å kjøre til en butikk og kjøpe den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #647 Del Skrevet 19. april 2006 Så ergelig da... aldri morro sånt!! Men bra det gikk bra med deg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. april 2006 #648 Del Skrevet 19. april 2006 Oisann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 19. april 2006 #649 Del Skrevet 19. april 2006 Huffda ephemera... slikt er UTROLIG kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #650 Del Skrevet 19. april 2006 Huff så leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. april 2006 #651 Del Skrevet 19. april 2006 Oisann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. april 2006 Forfatter #652 Del Skrevet 19. april 2006 Takk for klemmer og trøst! Jeg har trøsteshoppet bagen nå. Finne senga snart... Kjenner at det blir skummelt å kjøre på jobb imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 20. april 2006 #653 Del Skrevet 20. april 2006 Anbefaler deg å kjøre igjen så fort som mulig! Jeg og krasjet for noen år siden, og hadde ikke lyst til å kjøre bil igjen, men foreldrene mine og sambo tvingte meg til å kjøre masse så jeg ikke skulle få skrekk for å kjøre bil igjen. Det var jo bare ting som ble skadd heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. april 2006 Forfatter #654 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes det er skummelt å kjøre nå ja Når jeg kjørte på jobb idag, kjørte sambo bak med for å "passe på meg" Tror det hjalp litt. Men han skal ikke så langt som meg, så jeg måtte jo kjøre et bra stykke alene også. Men nå har jeg fått helt skrekken for å skifte felt. Det går bra når det er lite biler og jeg ser at det ikke er noe problem å skifte, men i køene inn til byen på morgenen Det er jo f... meg ingen som vil slippe meg inn!! Jeg må skifte felt et sted, og der var det lang kø idag. Jeg stoppet nesten opp i feltet mitt og blinket og blinket, men torde ikke å ta noen luker. Ei dame ga meg en ganske stor luke, men jeg torde ikke å kjøre inn... Hun så helt rart på meg når hun peiset på vider og ga opp. Til slutt fløytet bilen bak meg på meg, for han skulle jeg fortsette rett frem. Jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til, men da tok jeg en luke og kom meg inn i det feltet jeg skulle i. Det der blir et problem fremover. Tror jeg må skifte jobb. Begynne å jobbe i kassa på nærbutikken eller noe :icon_neutral: Mulig jeg må slutte å kjøpe klær da (pga elendig lønn), men det får så være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 20. april 2006 #655 Del Skrevet 20. april 2006 Det går seg nok til når du får kjørt mer! Jo mer du kjører jo mer erfaren og rutinert blir du! husker jeg var livredd bakkestart med mammas bil når jeg nettopp hadde kjørt opp. Kjørte omveier for å unngå potensielle bakkestarter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. april 2006 #656 Del Skrevet 20. april 2006 Sammenstøtet med bussen hørtes lite hyggelig ut, ja! Selv totalvraket jeg bilen i et heller ublidt møte med en elg for et par år siden, men jeg kan trøste deg med at ubehaget og angsten forsvinner etter hvert. Kjør så mye som mulig og prøv å ikke tenke så mye på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 20. april 2006 #657 Del Skrevet 20. april 2006 Oi, også en buss da gitt! Jeg har nå ikke truffet noe annet enn portstolpen vår jeg og det var i ca 1 km/t så det var lite skummelt, men nokså flaut. Men jeg vet altfor godt hvordan det er å grue seg til å kjøre bil. Vi har brukt bilen minimalt i løpet av vinteren og nå er det skikkelig tøft å skulle begynne å kjøre igjen. Jeg utsetter det en og en dag, men samtidig vet jeg at det blir bra når jeg først kommer meg på veien. Nå har jeg hatt lappen i snart to år og jeg blir fremdeles positivt overrasket over meg selv hver gang jeg kjører. Når vi får skaffet oss en mer velegnet vinterbil er det en målsetting å kjøre hver dag. Jeg føler med deg og skal sjenke deg noen tanker på vei til jobb i morgen tidlig, enten jeg er i bilen eller på bussen Og litt egoistisk er jeg nok, men når du nå ikke er gravid har vi den glede av din glade tilstedeværelse i prosjekt kropp. Og hvis det er noen trøst - du vil jo være litt slankere og i litt bedre form til et svangerskap allerede nest måned. Jeg håper inderlig at det klaffer for dere om ikke altfor lenge! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. april 2006 Forfatter #658 Del Skrevet 20. april 2006 Chica, Leo og Lizzie: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. april 2006 #659 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. april 2006 Forfatter #660 Del Skrevet 21. april 2006 ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå