Gjest Chica Skrevet 29. mars 2006 #541 Del Skrevet 29. mars 2006 Regner med samboeren din blir sliten etter dagene her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 29. mars 2006 Jah! Jeg har fått beskjed om at jeg må være våken om morgenene isteden, men det går bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. mars 2006 #543 Del Skrevet 29. mars 2006 Å, så flott!!! Ja, nå må dere bare stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja!! Jeg krysser fingrene for både meg og deg, Anerikke Har du testet med EL-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. mars 2006 #545 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg gjorde det i 2 pp. Men har ikke orket å styre med det siden. Regner liksom med at jeg har EL hver mnd, siden jeg hadde det da. Men kanskje jeg tar helt feil? Har ikke kjent EL på lenge, og det gjorde jeg alltid før. Men det behøver vel ikke bety at den ikke skjer? Hmmmm... Blir litt forvirra, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg gjorde det i 2 pp. Men har ikke orket å styre med det siden. Regner liksom med at jeg har EL hver mnd, siden jeg hadde det da. Men kanskje jeg tar helt feil? Har ikke kjent EL på lenge, og det gjorde jeg alltid før. Men det behøver vel ikke bety at den ikke skjer? Hmmmm... Blir litt forvirra, jeg! ← Jeg har aldri kjent EL, men i de periodene jeg ikke har brukt prevensjon, husker jeg veldig godt at jeg hadde rikelig med blank, seig utflod (igjen, unnskyld detaljene) i midten av syklusen. Det er da sånn EL-utflod skal være. Jeg har også alltid - også når jeg brukte prevensjon - blitt utrolig sulten midt i syklusen. Mamma hadde en gang lest at noen kunne få det sånn, fordi kroppen da skal "spise seg opp" til å fostre et barn. (Også jeg som er på slankekur...). Skal selvsagt avslutte slankekuren når jeg blir gravid. Jeg tror nok du fremdeles har EL siden du testet positivt på det tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. mars 2006 #547 Del Skrevet 29. mars 2006 Å, jeg tåler nok såpass av detaljer!!! Jeg tror også at jeg har EL, men man får så mange rare tanker i hodet når det ikke klaffer!! Har jo EL- slim, og det tyder jo på at det skjer noe der! Vi kan vel ikke gjøre stort annet enn å krysse fingrene :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 29. mars 2006 Jah, jeg regner med at du tåler detaljene, for du er vel minst like opptatt av sånne ting som meg, men man vet jo aldri med andre som leser her inne, vettu Nei, vi satser på at vi blir gravide snart altså!! Tenk så koselig å gå med en voksende mage i sommersolen! Trenger ikke å tenke på å skule valker eller noen ting - bare motta misunnelige blikk fra andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mars 2006 #549 Del Skrevet 29. mars 2006 Du er etterlyst i kosemosekroken! (se link i min signatur) Vi trenger en shoppingekspert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Du er etterlyst i kosemosekroken! (se link i min signatur) Vi trenger en shoppingekspert!! ← Aha... Da må jeg stikke innom dere i løpet av kvelden, tenker jeg Kanskje det er DET jeg skal ha som tittel nå når jeg er blitt supermedlem?? Lurer forresten på hva slags ticker jeg skal lage meg... det er jo bare nedtelling til bursdag, jul, haloween, fødsel osv. Jeg vil ha en med nedtelling til FERIER... Nå skal jeg kjøre hjem fra jobb Endret 29. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. mars 2006 #551 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, vi satser på at vi blir gravide snart altså!! Tenk så koselig å gå med en voksende mage i sommersolen! Trenger ikke å tenke på å skule valker eller noen ting - bare motta misunnelige blikk fra andre ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #552 Del Skrevet 29. mars 2006 Du er etterlyst i kosemosekroken! (se link i min signatur) Vi trenger en shoppingekspert!! ← Men hvor og hvem har etterlyst meg i Kosemoseforumet?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 30. mars 2006 Har fått meg ticker Inntil jeg blir gravid, må jeg nøye meg med nedtelling til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mars 2006 #554 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er jeg som har etterlyst det i kosemosekroken. Se under skravlehjørnet og jeg har lyst på ny veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #555 Del Skrevet 31. mars 2006 Kan det bli helg snart?? Orker ikke å jobbe mer!! Og forresten; tickeren min har jeg måttet fjerne. Den var for stor til at jeg fikk lov å ha den her, og jeg fikk ikke til å forminske den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #556 Del Skrevet 31. mars 2006 Er det virkelig så lenge siden jeg har vært innom boka di Gratulerer med lappen!!! (Litt på etterskudd...) Håper det klaffer for dere denne PP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #557 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk!! Det håper virkelig jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 31. mars 2006 6 timer til helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 31. mars 2006 #559 Del Skrevet 31. mars 2006 Kjedelig at du jobber så lenge på en fredag! Har du "offentliggjort" hva du jobber med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 31. mars 2006 Kjedelig at du jobber så lenge på en fredag! Har du "offentliggjort" hva du jobber med? ← Nei... det er hemmelig... men jeg jobber på kontor da. Jeg jobber skift, men er ikke sykepleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå