Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3641 Del Skrevet 2. februar 2007 Men da må det skje fort når det først skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. februar 2007 #3642 Del Skrevet 2. februar 2007 Men da må det skje fort når det først skjer ← Det er sikkert ikke Ephis imot;) Elller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3643 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg tar gjerne en superrask fødsel Kan hende det er vondere enn de fødslene som tar litt lenger tid? Jeg aner ikke, men jeg vil bli fort ferdig Den kan hende vi har et tidsproblem uansett når det gjelder dagen idag... Jeg tror jeg bare må prøve å roe meg ned og vente til ting skjer. Det er jo en uke til terminen også, så det er vel litt tidlig å være så utålmodig som jeg er nå... Jeg venter forresten på at slimproppen skal gå. For fødselen kan vel ikke starte før den har gått? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3644 Del Skrevet 2. februar 2007 Et raskt søk på "slimpropp" på Graviditet fortalte meg at slimproppen ikke trenger å gå før leeeenge etter at riene har startet og mange opplever at den ikke går før de er på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3645 Del Skrevet 2. februar 2007 Med førstemann gikk slimproppen 12 timer før gullet var født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. februar 2007 #3646 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg, Ephemera! Haaper den blir din siste som barnloes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. februar 2007 #3647 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg brukte bringebærbladkapsler... Jeg kjøpte de sterkeste som var, tok de et par dager tror jeg... så startet fødselen min Vet ikke om det hadde effekt, eller om det bare var tilfeldig! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 #3648 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg brukte også bringebærkapsler, og jeg fikk mye mer kynnere når jeg hadde tatt dem. Også trakk livmoren min seg sammen ganske raskt etterpå, og det hjelper på renselsesmengden! Lykke til fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3649 Del Skrevet 2. februar 2007 Xavia, Holly Hobbie, LinKri og Skrållan: Lurer på om jeg skal kjøpe bringebærbladkapsler imorgen altså. Jeg har liksom økonomi til å spandere 184 kroner på det hvis det kan hjelpe Men siden det hjelper på å trekke sammen livmora etter fødselen også, kan man kanskje ta dem etter fødselen også? Jeg og sambo har faktisk sovet 2 timer i senga. Sambo stakkar er kjempeforkjøla og dårlig i halsen. Mamma og pappa er også nedsyltet i forkjølelse. Jeg håper jeg greier å holde meg frisk. Jeg har jo lest at immunforsvaret mitt er ekstra sterkt nå. Har også sittet og lest gamle KG-tråder om ting som kan sette igang fødselen Sex skal absolutt prøves allerede ikveld Gå lange turer, gå i trapper osv. har jo lite for seg så sant man ikke er moden - og kanskje er det tilfeldig at det hjelper da også. Jeg har imidlertid tro å at tyngdekraften kan hjelpe mere på enn det å ligge i sofan... Fødepizza... :klø: Jeg elsker pizza, men det eneste som var spesielt med denne var jo at det skal være 4 fedd med hvitløk i den? Hm... Sterkt krydret mat skal jo forsåvidt hjelpe, men. Sambo er litt lei av pizza og vi har forsåvidt planlagt andre middager de nærmeste dagene. Bitter Lemon skal inneholde et stoff som skal kunne gjøre ting. Nå mener jeg at det ikke finnes lenger, men Schweppes Lemon er vel kanskje det samme? Sånn brus synes jeg er kjempegodt, jeg elsker suuuur drikke Fikk lyst til å kjøpe det imorgen uansett! Stimulering av brystvortene. Det står å lese flere steder at man skal være forsiktig med det på egen hånd, da det kan gi en rie-storm som er skadelig for babyen Også er det fullmåne Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3650 Del Skrevet 2. februar 2007 Rødvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3651 Del Skrevet 2. februar 2007 Rødvin! ← Ja, jeg så at det sto ramset opp også, men jeg kan da vel virkelig ikke drikke rødvin nå?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3652 Del Skrevet 2. februar 2007 Jo så sent i svangerskapet skal ikke et glass rødvin gjøre noen skade tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. februar 2007 #3653 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg holder meg unna rødvin, jeg også... Og egentlig tror jeg ikke det så fryktelig mye man kan gjøre fra eller til. Babyen kommer når den er klar. Men det kan helt klart være fristende å prøve og få litt fart på sakene, ja! Bare pass på at du ikke sliter deg ut frem mot fødselen. Ha en riktig så fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 #3654 Del Skrevet 2. februar 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe bringebærbladkapsler imorgen altså. Jeg har liksom økonomi til å spandere 184 kroner på det hvis det kan hjelpe Men siden det hjelper på å trekke sammen livmora etter fødselen også, kan man kanskje ta dem etter fødselen også? Har også sittet og lest gamle KG-tråder om ting som kan sette igang fødselen ← Du kan ta kapslene etter fødselen også ja! jeg tok mine i et par uker etter fødselen, helt til boksen var tom! Merka at de hjalp myyyye på livmora og blødningen etterpå! ...kan ikke si noe om de hjalp livmoren under fødselen, men 2 dager med rier krever jo godt trent livmor! Vil også tipse deg om at de fleste "sette-igang-fødselen"-tips ikke virker... eller de sliter deg ut - og det trenger du ikke nå. Det er mange som legger ut på lange gåturer eller har sex i evigheter, og alt det fører til er tretthet og evt maserier. vil ikke være pessimistisk nå altså, men ta tipsene med en klype salt! du trenger all den hvilen du kan få, og fødselen starter når den vil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3655 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nok ingen fare for at jeg kommer til å slite meg ut. Jeg ligger alt for mye i sofan og slapper av Jeg kommer ikke til å gå lange turer eller løpe opp og ned trappa Men litt sex og disse kapslene kan prøves Og den gode brusen! Men sant nok - babyen kommer når den kommer! Stakkars lille Ephelille koser seg sikkert i magen min og vet ikke at mamman prøver å få henne til å komme ut. Jeg prøver å forklare henne at hun slipper å ha det så trangt lenger hvis hun kommer ut, men hun vet jo ingenting om hvor fint hun skal få det på utsiden av magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3656 Del Skrevet 2. februar 2007 Prøv å friste med alle de fine klærne!! Hvis hun ligner litt på mora si burde det holde å vise frem et par kjoler før riene starter skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #3657 Del Skrevet 2. februar 2007 Prøv å friste med alle de fine klærne!! Hvis hun ligner litt på mora si burde det holde å vise frem et par kjoler før riene starter skikkelig ← Du kan få sagt det du, Vampyra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3658 Del Skrevet 2. februar 2007 Hadde jeg vært ephelille hadde jeg iallefall begynt å tenke på veien ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #3659 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, og helst før kl 24 i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3660 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja men det ser ut til at det kan bli litt vel hektisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå