Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Kjære deg..når fødselen virkelig er i gang kommer de kreftene du ikke engang ante at du hadde! Og du klarer dette like fint som alle andre!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi da tok jeg litt feil med tippingen min. Men kanskje det skjer noe i morgen? :sjarmor:

Dette er kjempespennende! Følger med hver dag! :) Og jeg håper at du ikke blir syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det skjer så mye mer her - foreløpig. Jeg har sovet og føler meg litt mere klar for at noe kan skje nå. Sambo er liksom forberedt på at vi kanskje må kjøre på sykehuset i natt, men det kan jo ta lang tid ennå. Men fordi jeg skal ha setefødsel, skulle vi komme når jeg fikk rier eller vannet gikk. Jeg håper det neste som skjer er rier der jeg ikke er i tvil om at det er det og at ting kan gå fort.

Hvis ting går så fort at jeg ikke oppdaterer her selv, får dere oppdateringer fra Grace ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ting går så fort at jeg ikke oppdaterer her selv, får dere oppdateringer fra Grace ;)

Jeg står opp i natt jeg, om det skulle komme en sms... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen i det at man plutselig ikke føler seg klar for at ting skal skje.... Til tross for at jeg var kjempe-utålmodig for å få møte Julegaven.

Første sterke kynneren jeg fikk, noen dager før fødselen, skremte meg skikkelig, og jeg lå og tenkte at jeg hadde ombestemt meg, og ikke ville føde alikevel... :ler::sjenert:

Men det gikk så greit så... Når jeg først var igang, så følte jeg meg klar for det alikevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Er her fremdeles, jeg!

39 UKER!! :gratulerer:

Hadde brennende mens-smerter i korsryggen og nederst på magen når vi la oss i går kveld. Det som ikke stemte med "boka" når det gjelder begynnende rier, er at smertene liksom satt der hele tiden og ikke kom i "tak"... Også skjønner jeg at det sikkert blir minst 10 ganger vondere etter hvert. Kjente det foran på magen en stund utover natta også, de gangene jeg var våken, men vi fant raskt ut at det sannsynligvis ikke ble noen tur til føden i natt ihvertfall.

Nå kjenner jeg bare kynnere uten smerter igjen.

Men nå er jeg mye mere motivert for dette! Jeg vil bare føle meg i OK form og ikke sånn kvalm og svimmel og redd som jeg var igår. Sambo er fantastisk og jeg vet at han kommer til å være verdens beste under fødselen også. :hjerte:

Men jeg har ikke merket at slimproppen har gått engang da. Så da har den vel ikke det.

Jeg håper uansett at det setter skikkelig igang når noe skal skje nå.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende for deg nå... :hoppe:

Skjønner godt du er superspent, og det å føle seg i dårlig form er ikke gøy. Godt at både motivasjon og form er bedre i dag!

Tenk - det er det mest fantastiske i hele verden du snart skal oppleve. Gled deg! Joa... det gjør vondt... men tenk på den flotte og unike premien du får!

Mens-smerter kan være modning det vet du... og det med løs mage. Jeg hadde det før begge mine fødsler. Trodde det var mageknip jeg fikk, men det var svake rier som satt seg i matmagen.... :ler:

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg fikk en sms i natt og spratt opp for jeg trodde det var fra deg. Men det var bare Frysepulver som lurte på noe.. Gjett om jeg ble skuffa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg fikk en sms i natt og spratt opp for jeg trodde det var fra deg. Men det var bare Frysepulver som lurte på noe.. Gjett om jeg ble skuffa....

:overrasket: Det kan jeg forstå! Hils Frysepulver og si at det kun er fødsler man sendes sms om på nattestid!!

Og tusen takk til alle som ønsker meg lykke til og sier at jeg er flink og tøff og sånn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det å bli action, så spennende! :hoppe:

Vil bare ønske deg masser av lykke til, dette her kommer til å gå kjempebra! :klem::klem:

Bare prøv og slappe av så mye som du kan, selv om du har mange tegn på at ting begynner å skje så kan det fremdeles drøye litt.. Men jeg vet hvor utålmodig en blir av alle disse tegnene som forsvinner igjen, så for din del håper jeg det skjer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ute og handlet mat med sambo. Har fremdeles masse ikke-vonde kynnere og kjenner kanskje litt nedpress når jeg er ute og går.

Har kjøpt bringebærblad-te. Leste i en eller annen dagbok at den ikke er noe god, men den kostet bare 24 kroner, så da prøver jeg. Kapslene kostet 184 kroner og siden jeg forhåpentligvis skal føde snart, synes jeg det ble litt vel drøyt nå. Dette skal modne livmoren for å gi en lettere fødsel, eller? Kan fødselen komme fortere igang også?

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...