Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gå for alt :sjarmor:

Jeg er en svoren tilhenger av frustrerte fruer så det er en selvfølge for meg :sjenert: Men i tillegg kan du jo kjøpe friends, SATC (som du nevnte) og kanskje greys anatomy hvis den har kommet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper 4. eller 8. februar :)

Vi holder på med siste rest av flyttingen nå, så i natt skal vi sove i leiligheten. Er skikkelig tomt her nå, sambo og en kompis kjørte nettop avgårde med sengen vår.

Å som jeg gleder meg til å komme i hus :hoppe:

Ha en fin helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerte fruer er en sånn serie som du bare MÅ fortsette å se hvis du først har begynt.

Jeg syntes første sesong var ganske bra, men nå har hele serien tapt seg veldig. Men jeg klarer nok ikke slutte å følge med for det... :ler:

SATC var en serie vi så fordi jeg heller ikke har sett så mye av det, men har syntes det var ganske så bra det jeg hadde sett. Den gjorde seg veldig når man fikk se alle episodene i rekkefølge, og jeg VET jeg kommer til å se den igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt håpløs på TV og serier, og har ikke savnet det hittil. Jeg leser mens jeg ammer, eller så døser jeg av eller beundrer/prater med Kyllingen.

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Ephe!! Gi Ephelille et forsiktig klapp på magen fra meg og si at nå må hun forberede seg på å komme ut til 2 februar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Ephe!! Gi Ephelille et forsiktig klapp på magen fra meg og si at nå må hun forberede seg på å komme ut til 2 februar! :)

Den er grei!! :-D

:klem:

Og også :klem: til Cr@sh, Little Sister, Susan Sto Helit og Fjellrypa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, meja! :klem:

Da drar vi på IKEA!! :-D

Jeg er skikkelig slapp og daff idag, men jeg har sikkert bare godt av å komme meg ut og få brukt litt penger ;)

:reise:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg som det snør!! :overrasket: Det har sikkert kommet en meter de siste par dagene. Bilen min forsvinner snart... Den er jo parkert frem til etter fødselen, så det er ikke så farlig da. Men vi tenkte nesten at det skulle være lite folk på Ikea idag, siden det er sånt vær og føre at det burde være portforbud, men neida, det var helt sykt masse folk overalt!!

Det ble ikke noe TV idag, men vi får tenke på saken ;) Vi har to vanlige, store TV'er så det er jo ikke så nødvendig akkurat, men jeg vil har stoooooor TV! :)

På Ikea kjøpte vi nye planter til badet, masse kubbelys, to sukulenter (planter) som er formet som hjerter (sååå søte!) og litt forskjellig småtteri. Også ble det litt handling av mat idag også.

Og så tror jeg at jeg har kynnere! Men det er vel en stund til fødselen ennå, dessverre...

Nå har vi spist nydelig taco, jeg chatter med Gracejenta på MSN og utover kvelden blir det Farmen og Spelemannsprisen på TV. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Grace... :troest: Brødskiver til middag er det tristeste jeg hører om (bortsett fra knekkebrød da). Er man alene hjemme så spiser man minimum en frossenpizza, men aller helst ringer man og bestiller en pizza på døra :Nikke:

Så da vet du det til neste gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Innom og titter litt hos deg, håper det er greit! :klem:

Tipper at du blir mamma 14. februar jeg! På selveste Valentine´s Day! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Frustrerte fruer er en sånn serie som du bare MÅ fortsette å se hvis du først har begynt.

Jeg syntes første sesong var ganske bra, men nå har hele serien tapt seg veldig.

ja, sesong 2 var litt... kjedelig? MEN! den tar seg opp i sesong 3, den seongen er så utrolig bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, Grace... :troest: Brødskiver til middag er det tristeste jeg hører om (bortsett fra knekkebrød da). Er man alene hjemme så spiser man minimum en frossenpizza, men aller helst ringer man og bestiller en pizza på døra :Nikke:

Så da vet du det til neste gang! ;)

Jeg synes det er godt med brødskiver til middag jeg, hvertfall hvis jeg har godt ferskt pålegg. Da er det tristere med grandis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt med brødskiver til middag jeg, hvertfall hvis jeg har godt ferskt pålegg. Da er det tristere med grandis :ler:

Nja... jo... brødskiver med godt pålegg er kjempegodt, det, men til middag er jeg liksom avhengig av å ha noe varmt. Så grensen går ved ostesmørbrød. Ellers synes jeg Grandiosa med pepperoni er skikkelig nammenam! :) (Men så er jeg et pizzavrak også da...).

Jeg har støvsuget litt, mens sambo har måket snø til den store gullmedalje. Men dette er vel definitivt siste gangen jeg gjør husarbeid som gravid. Måtte legge meg flatt på gulvet for å støvsuge under sofan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...