Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og kikker :)

Stilig tunika... men håper utringingen er stor nok til du kan amme.....ikke noe særlig å dra hele "kjolen" over puppen når du skal amme..... :ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri og Sniglå: Tippelista er oppdatert :)

cappocino: Det er ganske stor utringning på den tunikaen, så det skal ikke bli noe problem å amme med den. Tror den egner seg veldig bra til akkurat det, faktisk. ;)

Xavia: :)

Vampyra og Grace: Nytt magebilde kommer :)

Idag har jeg ikke noen murringer eller brenninger, og bekkenet er overraskende bra! Nå spiser jeg frokost :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide å krympe skriften på tippelisten litt?  ;)

Hva driver du med da?

Krymping av skrift utført! ;) Signaturen min har blitt så lang og rar nå...

Hva jeg driver med? Venter på å føde!! Selv om jeg har litt angst for det også... Nei, jeg har gjort litt husarbeid. Lagt på kne og vasket steikovnen etter ønske fra sambo. Også har jeg snakket endel i telefonen. Så dagen har gått fort. Nå har sambo kommet hjem fra jobb og vi skal lage middag.

Mamma hadde forøvrig ikke noen forvarsler før hun fødte verken meg eller søskenene mine. Ingen murringer eller kynnere eller den slags. Det startet bare plutselig. Ganske raske og greie fødsler hadde hun også. Og hun gikk ikke over tiden med de to første, men noen dager over med nummer 3. (Alt dette har jeg visst lenge altså, det er ikke noe jeg har fått vite idag, men det er nå det er litt viktig ;)).

Jeg vil føde 2. februar :sjarmor: Eller før... :sjenert:

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble renteøkning...  :sur:

En sånn endring utgjør ikke mye, men blir jo litt når de øker renten såpass ofte. Men - trøster meg med at ennå er renta lavere enn det den var da vi tok opp vårt første leilighetslån, og det er ikke så veldig mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, Chica. De små økningene som kommer nå utgjør ingen krise, men jeg trodde ikke de kom til å sette opp renten idag. Og det begynner å bli noen økninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Fin mage!  :klem:

Takk! :klem:

:Nikke: Kjempefin mage..

Håper du ikke har tenkt å snike i køen Ephemera !! :fy_fy:

;)

:ler: Jo, denne køa håper jeg at jeg greier å snike i!! Men jeg håper selvsagt at du også føder snart! :kose:

Fin mage :hjerter:

Den så ikke så stor ut ;)

38 UKER!! :gratulerer:

Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet når det gjelder å føde... :sjenert:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen!

og sånn fødetålmodighet skulle gått på omgang sånn at hver gang noen bikket 38 uker kunne de få det tilsendt av noen som akkurat har født. Jeg er skikkelig utålmodig til vanlig og regner med at jeg kommer til å være skikkelig slitsom å bo sammen med de siste ukene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig utålmodig når det gjelder det meste, jeg også, Arwen! Vanskelig å bo sammen med tror jeg imidlertid ikke at jeg er, men jeg tenker jo ikke på noe annet enn baby (og mat :ler: ). Og siden ingen av venninnene mine er gravide, må jeg tie litt stille ovenfor dem, så da er det sambo som hele tiden hører maset mitt om hvor lei jeg er og at jeg vil føde nå!! Han gleder seg jo heldigvis like mye som meg, men han er jo i en litt annen situasjon likevel ;)

Det ideelle er å greie å aktivisere seg med noe annet som opptar tankene, men det er jammen ikke lett... ;)

Har forresten bestemt meg for å ta bilder av alle babyklærne idag. De er jo så fiiiine :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...