Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg er forresten utrolig stiv i begge leggene idag, etter leggkrampene igår. Jeg greier nesten ikke å gå!! I tillegg har jeg vondt i bekkenet, uten at jeg helt skjønner hvorfor, for jeg har ikke gått langt eller noe.

Tidligere idag har jeg bare ligget på sofan med laptopen på fanget og snakket med Grace på MSN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 UKER!! :gratulerer:

Hadde en gruson natt i natt, hvor jeg var redd pga ingen bevegelse i magen. Ringte til og med på fødeavdelingen på sykehuset og snakket med en jordmor. Når jeg etter hvert sa til sambo at vi måtte dra nedover på sykehuset, kjente han endelig liv i magen min :hjerte: Huff, det der er så fælt... :(

Idag har jeg gjort litt husarbeid, selv om det gjør vondt i bekkenet og leggene fremdeles er vanvittig stive og vonde. I ettermiddag har jeg og sambo vært ute og handlet mat. Jeg har også kjøpt meg 3 nye orkideer.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 36 uker! Tenk, nå er snart Ephelille her. Det har vært så gøy å fulgt deg her gjennom svangerskapet. Gleder meg kjempemasse til hun kommer. Høres fælt ut med den natta du hadde. Godt at sambo kjente liv før dere dro. Må være fælt med slike bekymringer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å sjekke tilstanden til Eph! *kjenner på pannen, tar pulsen, klapper på magen* Her er alt i skjønneste orden ja!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 36 uker! Tenk, nå er snart Ephelille her. Det har vært så gøy å fulgt deg her gjennom svangerskapet. Gleder meg kjempemasse til hun kommer. Høres fælt ut med den natta du hadde. Godt at sambo kjente liv før dere dro. Må være fælt med slike bekymringer.

Innom for å sjekke tilstanden til Eph! *kjenner på pannen, tar pulsen, klapper på magen* Her er alt i skjønneste orden ja!! :kyss:

:ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace og magolia: :klem:

Joda, denne natten har vært helt fin :) Jeg har imidelertid vært endel våken fordi både jeg og sambo sovnet på sofan i går kveld. Så jeg var ikke trøtt når vi la oss.

Vi har vært uten TV siden igår ettermiddag! :sur: Canal Digital har problemer med kabel-TV'n her vi bor. Tror jeg skal ringe dem nå og spørre når de tror problemet er løst. Jeg er litt avhengig av TV nå når jeg er hjemme om dagene og jeg har heller ikke lyst på fredagskveld uten TV.

Håper også at lønna kommer inn på konto i ettermiddag. Lønningsdag er først på mandag, men det kaaaaaan jo hende den kommer idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Lykek til med TV`n.

Er snart på tur til tannlegen jeg.. Stakkars meg...

*søkersympati*

Oi... Lykke til!! :overrasket:

Har snakket med Canal Digital og TV'n har vært tilbake i natt, men i dag tidlig hadde noen arbeidsfolk kuttet en kabel ved gravearbeid :sur: Det jobbes med saken og han jeg snakket med sa at det skulle blir ordnet før helgen. Men jeg skal se Party of five kl. 14.45!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

LinKri, Arwen og Grace: :klem:

Skjønte ikke helt hva du mente med at ukene går fort, Grace? :klø:

Vi har ennå ikke fått TV-bildet tilbake! :sur: Da det komme lønn etter kl. 16 for å kompensere for det!!

Også er sambo på vei hjem med kylling rullekebab til oss! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Lønna har kommet!!!

Men alle feriedagene som jeg hadde tilgode fra ifjor, blir ikke utbetalt før i februar :( Trodde de skulle komme idag... (Rakk en rask telefon til lønningskontoret nå ;)) I tillegg har jeg bare 80 % lønn fra 20. januar, siden jeg går ut i svangerskapspermisjon. Men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...