Ephemera Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3341 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er forresten utrolig stiv i begge leggene idag, etter leggkrampene igår. Jeg greier nesten ikke å gå!! I tillegg har jeg vondt i bekkenet, uten at jeg helt skjønner hvorfor, for jeg har ikke gått langt eller noe. Tidligere idag har jeg bare ligget på sofan med laptopen på fanget og snakket med Grace på MSN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3342 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) 36 UKER!! Hadde en gruson natt i natt, hvor jeg var redd pga ingen bevegelse i magen. Ringte til og med på fødeavdelingen på sykehuset og snakket med en jordmor. Når jeg etter hvert sa til sambo at vi måtte dra nedover på sykehuset, kjente han endelig liv i magen min Huff, det der er så fælt... Idag har jeg gjort litt husarbeid, selv om det gjør vondt i bekkenet og leggene fremdeles er vanvittig stive og vonde. I ettermiddag har jeg og sambo vært ute og handlet mat. Jeg har også kjøpt meg 3 nye orkideer. Endret 11. januar 2007 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. januar 2007 #3343 Del Skrevet 11. januar 2007 for 36 uker! Tenk, nå er snart Ephelille her. Det har vært så gøy å fulgt deg her gjennom svangerskapet. Gleder meg kjempemasse til hun kommer. Høres fælt ut med den natta du hadde. Godt at sambo kjente liv før dere dro. Må være fælt med slike bekymringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. januar 2007 #3344 Del Skrevet 11. januar 2007 Innom for å sjekke tilstanden til Eph! *kjenner på pannen, tar pulsen, klapper på magen* Her er alt i skjønneste orden ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #3345 Del Skrevet 11. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3346 Del Skrevet 11. januar 2007 for 36 uker! Tenk, nå er snart Ephelille her. Det har vært så gøy å fulgt deg her gjennom svangerskapet. Gleder meg kjempemasse til hun kommer. Høres fælt ut med den natta du hadde. Godt at sambo kjente liv før dere dro. Må være fælt med slike bekymringer. ← Innom for å sjekke tilstanden til Eph! *kjenner på pannen, tar pulsen, klapper på magen* Her er alt i skjønneste orden ja!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3347 Del Skrevet 11. januar 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. januar 2007 #3348 Del Skrevet 11. januar 2007 Får håpe du får en bedre natt nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. januar 2007 #3349 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3350 Del Skrevet 12. januar 2007 Grace og magolia: Joda, denne natten har vært helt fin Jeg har imidelertid vært endel våken fordi både jeg og sambo sovnet på sofan i går kveld. Så jeg var ikke trøtt når vi la oss. Vi har vært uten TV siden igår ettermiddag! Canal Digital har problemer med kabel-TV'n her vi bor. Tror jeg skal ringe dem nå og spørre når de tror problemet er løst. Jeg er litt avhengig av TV nå når jeg er hjemme om dagene og jeg har heller ikke lyst på fredagskveld uten TV. Håper også at lønna kommer inn på konto i ettermiddag. Lønningsdag er først på mandag, men det kaaaaaan jo hende den kommer idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. januar 2007 #3351 Del Skrevet 12. januar 2007 Lykek til med TV`n. Er snart på tur til tannlegen jeg.. Stakkars meg... *søkersympati* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3352 Del Skrevet 12. januar 2007 Lykek til med TV`n. Er snart på tur til tannlegen jeg.. Stakkars meg... *søkersympati* ← Oi... Lykke til!! Har snakket med Canal Digital og TV'n har vært tilbake i natt, men i dag tidlig hadde noen arbeidsfolk kuttet en kabel ved gravearbeid Det jobbes med saken og han jeg snakket med sa at det skulle blir ordnet før helgen. Men jeg skal se Party of five kl. 14.45!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. januar 2007 #3353 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med 36 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3354 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med 36 uker! ← Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. januar 2007 #3355 Del Skrevet 12. januar 2007 Grattis med 36 uker Kjedelig å være uten TV ja! (kommer fra en TV-slave) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. januar 2007 #3356 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. januar 2007 #3357 Del Skrevet 12. januar 2007 I alle dager så fort disse ukene går da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3358 Del Skrevet 12. januar 2007 LinKri, Arwen og Grace: Skjønte ikke helt hva du mente med at ukene går fort, Grace? :klø: Vi har ennå ikke fått TV-bildet tilbake! Da må det komme lønn etter kl. 16 for å kompensere for det!! Også er sambo på vei hjem med kylling rullekebab til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3359 Del Skrevet 12. januar 2007 Lønna har kommet!!! Men alle feriedagene som jeg hadde tilgode fra ifjor, blir ikke utbetalt før i februar Trodde de skulle komme idag... (Rakk en rask telefon til lønningskontoret nå ) I tillegg har jeg bare 80 % lønn fra 20. januar, siden jeg går ut i svangerskapspermisjon. Men, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #3360 Del Skrevet 13. januar 2007 Gurimalla! Å ikke ha tv er jo krise!! Håper den har kommet tilbake når du leser dette da! (jada jeg er tv slave... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå