Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3001 Del Skrevet 7. desember 2006 31 uker!! Wow så langt på vei allerede?! Boller altså? Jeg har mistet håp om at noe som helst funker!! Ja det er sprøtt at det kommer melk fra brystene! Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3002 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaaaa.... det er der du har gjort feil, Epica!! Du har ikke bakt boller Det har jeg ikke tenkt på engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3003 Del Skrevet 7. desember 2006 Bolle i ovnen .. Sier seg jo selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3004 Del Skrevet 7. desember 2006 Bolle i ovnen .. Sier seg jo selv! ← Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. desember 2006 #3005 Del Skrevet 7. desember 2006 Bolle i ovnen .. Sier seg jo selv! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ser på jobb-mailen min at jeg skal inviteres på julelunsj på jobb den 19. desember! Kjenner at jeg gleder meg til det!! Savner jo kollegaene mine litt da... Og julelunsj høres ut som god mat Imorgen er det julebord. Jeg hadde helt slått det fra meg fordi jeg ikke trodde det var lov å komme når man er sykemeldt. Har nemlig jobbet et sted før, der alle slike ting var forbudt å være med på hvis man var syk eller sykemeldt Men så fikk jeg telefon for et par dager siden om jeg ville bli med? Jeg ble så paff og tusen tanker om hva i alle dager jeg skulle ha på meg samt "hjelp-allerede-på-fredag" raste gjennom hodet mitt, så jeg takket nei og sa at det dessverre ikke passet. Angret meg etterpå... men fant ut at det ble bare tull å begynne å kontakte dem og si at "eh... jeg kan likevel, jeg...". Spesielt siden påmeldingsfristen gikk ut for leeeenge siden og de skal jeg bestille mat osv. Så det får bare være. Hadde jo passet ganske bra siden sambo også skal på julebord imorgen og jeg skal hente ham, men. Får kose meg hjemme isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3007 Del Skrevet 7. desember 2006 Åh! Har fått pakke fra H&M! Må hente den senere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3008 Del Skrevet 7. desember 2006 Åh! Har fått pakke fra H&M! Må hente den senere idag! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3009 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg og sambo tinte boller til lunsj Er sikker på at jeg kunne spist 50 boller om dagen nå... Må huske å kjøpe bakepapir når vi snart skal ut og ta helgehandelen. Baker boller igjen imorgen om jeg så må på fat-camp etter fødselen! Må overføre litt penger fra sparekontoen også Ser f.eks. at de annonserer en kjempefin morgenkåpe fra Lene V. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2006 #3010 Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med 31 uker! Rart at saa mange runder ny uke paa torsdager?! Tror vi er hvertfall fire stk! Boller...sukk! Naar jeg gaar ut i permisjon skal jeg bli en skikkelig bollebakende, bollespisende husmor! Goey med julelunsj, da! Skal ut med jobben i neste uke jeg ogsaa, men vi skal paa polsk (!) restaurant. Vet ikke helt hvordan mat de har i Polen, men... Skulle heller byttet bort den middagen med et skikkelig norsk julekoldtbord! Kos deg med pakken fra Hennes! Og bollene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3011 Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for det, Holly Hobbie! Ja, det er mange som runder ny uke på torsdager - jeg har også lagt merke til det Skjønner godt at du ønsker deg norsk julekoldtbord! Men jeg vil tro det blir bra med polsk mat også. Jeg har aldri tenkt over hva slags mat de spiser der, men det kan vel ikke være så ulikt norsk mat, bortsett fra den tradisjonelle norske julematen da... som jeg veldig godt skjønner at du ville hatt! Nå har vi handlet mat i bøtter og spann - igjen. Enormt så mye mat vi bærer inn i dette huset... (men så spiser jeg mye også ). Fikk kjøpt litt morsomme ting også: En deilig, myk og stor morgenkåpe i lys rosa på Lene V. (Grublet veldig på om jeg skulle ha den i offwhite eller rosa... ) Den nye CD'en til Sugababes Den nye CD'en til Morten Abel Også litt påfyll av vitaminer fra apoteket: Møllers Dobbel, B-total og C-vitaminer (alt dette tar jeg fast, hver dag). Nå gleder jeg meg til håndball-EM begynner på TV!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3012 Del Skrevet 7. desember 2006 Er de morgenkåpene lange? Jeg ønsker meg veldig ny morgenkåpe til jul, men jeg vilhelst ha den så lang som mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3013 Del Skrevet 7. desember 2006 Er de morgenkåpene lange? Jeg ønsker meg veldig ny morgenkåpe til jul, men jeg vilhelst ha den så lang som mulig.... ← Ja, den er ganske lang! Og veldig deilig og lang i ermene! Til deg som er så lita, blir den sikkert perfekt lang! Jeg kan liksom bare drømme om fotsid morgenkåpe... Også er den supermyyyyyyk! De har dem i offwhite, lys rosa, mørk grå og rød. Størrelse S - XL. Koster 299,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3014 Del Skrevet 7. desember 2006 Supert! Hvis jeg ikke får den til jul tror jeg at jeg skal kjøpe den selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3015 Del Skrevet 7. desember 2006 ÅÅå.. jeg ønsker meg også morgenkåpe.. Elsker å gå rundt i nattkjole eller morgenkåpe. På Lene V altså? Må se der en dag Boller var en smart ide! = Kynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3016 Del Skrevet 7. desember 2006 Supert! Hvis jeg ikke får den til jul tror jeg at jeg skal kjøpe den selv.... ← Anbefales! Men jeg har selvsagt bestemt meg for at jeg skal bytte den til offwhite nå... ÅÅå.. jeg ønsker meg også morgenkåpe.. Elsker å gå rundt i nattkjole eller morgenkåpe. På Lene V altså? Må se der en dag Boller var en smart ide! = Kynnere ← Kynnere?? :hoppe: Jeg håper forresten at snuppa i magen min ikke tror det er meningen at hun skal komme ut allerede nå, selv om jeg driver og baker boller om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3017 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Her er morgenkåpen, og den er jo fotsid til modellen på bildet http://www.lene-v.no/default2.aspx Endret 7. desember 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3018 Del Skrevet 7. desember 2006 Her er morgenkåpen, og den er jo fotsid til modellen på bildet http://www.lene-v.no/default2.aspx ← Den MÅ jeg ha!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3019 Del Skrevet 8. desember 2006 Den MÅ jeg ha!!!!! ← Ja, den er bare helt superfin!! Jeg skal bytte den rosa i offwhite imorgen. Skal ringe og be dem legge av en i XL til meg, for det var ikke så mange igjen på den Lene V.-butikken jeg var i - så jeg anbefaler deg å kjøpe den eller ønske deg den i julegave ganske fort! De hadde mest i L og XL + noen i M. Men de var på lageret og hentet til ei dame som spurte om de ikke hadde mindre størrelser, så det kan hende de har det også. Jeg har vært tidlig oppe og kjørt sambo på jobb. De har julebord som starter rett etter arbeidstid idag, og jeg skal jo også hente ham i kveld. Da var det best å gjøre det sånn, så slipper vi å hente bilen hans i morgen. Heldigvis har han fleksitid, så det holdt at han var på jobb til 08.30. På vei hjem var jeg innom en butikk som åpner kl. 7, for å kjøpe bakepapir og - etter sambos ønske - rosiner til å ha i noen av bollene som jeg skal bake idag. Kjøpte meg også ferske, grove frokostbrød som jeg skal ha til frokost. Var forresten utsatt for syke fristelser på den butikken nå - kremboller og vaniljeboller og alt mulig i laaaange baner! Men jeg greide å ta meg sammen Tror jeg aller først må sove litt mere. Lå våken en time mellom kl. 6 og 7 også, fordi jeg var så utrolig sulten! Samtidig som jeg ikke orket å stå opp for å spise... før klokka 7. Det er helt vanvittig å være så sulten hele tiden. Skal ikke magesekken min komme i klem snart, si meg?? Jeg nekter å legge på meg 20 kilo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3020 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det er helt vanvittig å være så sulten hele tiden. Skal ikke magesekken min komme i klem snart, si meg?? Jeg nekter å legge på meg 20 kilo!! ← Du gjør jo ikke det E, ikke hvis du spiser deg mett på sunne ting! Så koser du deg heller med boller når du er mett, da orker du ikke så mye! Endret 8. desember 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå