Kylling Skrevet 26. november 2006 #2861 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Den var kjempefin! Lurer på om jeg skal hinte til mannen om at jeg vil ha en sånn til jul. Her labber jeg rundt i en skikkelig usexy lilla morgenkåpe (som mannen hater, men som er kjempedeilig). Tror kanskje han setter mer pris på en slik Edit: Lilla!! Ikke lille.. .hehhehe Endret 26. november 2006 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2862 Del Skrevet 26. november 2006 Ikke sant? Jeg bruker veldig sjelden morgenkåpe, egentlig, og jeg har en hel drøss... Enten vandrer jeg rundt naken (hvis jeg skal på do eller drikke eller noe på natta) eller så labber jeg rundt i kosedress hvis jeg liksom skal kle på meg litt... Men denne var så søøøøt!! Har også lyst på en ny til å ha med når jeg skal føde Ephelille... En offwhite litt oversized en kanskje... Men først kan jeg se om det ikke er like greit å bruke en av dem jeg har fra før. Denne fra VS tror jeg egner seg dårlig på fødeavdelingen Forhåpentligvis skal vi på pasienthotellet da, men likevel... Sambo steker vafler!! En hel haug!! Også spiste vi middag (biff, potetbåter og bearnaise) litt tidlig idag, sånn at vi skulle bli sultne til vaflene. Ingen grunn til bekymring... Gruer meg til jeg skal veie meg hos jormora på tirsdag. Som tidligere nevnt fikk jeg litt inntrykk av at hun mente vi skulle drikke vann og spise sundt, men hun har da ingen verdens ting med hvor mye jeg legger på meg?? Nei, det vil vel bli et stort nok problem for meg selv, tenker jeg... Tror forresten ikke vekta er så ille likevel, men jeg vet ikke i hvilken retning vekta til JM går. Er vant til å veie mere på vekta hos legen enn her hjemme, men... Huff, jeg har jo blitt helt besatt av disse vektgreiene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 26. november 2006 #2863 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg så nettopp at du skrev om HM-pakken på V&R-tråden Baby, ja? Har dere noen planer da? God helg til deg også! ← Nei, må vel først få fast jobb, slik at vi har økonimien i orden. Har tre ekstra jobber nå, men skal prøve å få en fast, evt en fast og en ekstra. Sambo begynner å jobbe fast om en uke eller to, så nå går det fort i svingene Har fått med shoppingdagbok nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2864 Del Skrevet 26. november 2006 Nei, må vel først få fast jobb, slik at vi har økonimien i orden. Har tre ekstra jobber nå, men skal prøve å få en fast, evt en fast og en ekstra. Sambo begynner å jobbe fast om en uke eller to, så nå går det fort i svingene Har fått med shoppingdagbok nå ← Så bra at samboeren din har fått fast jobb! Håper det ordner seg for deg også! Må vel være litt av et puslespill å få det til å gå opp med tre forskjellige jobber også? Men flott at du har så mange ekstrajobber da! Nå må jeg sjekke shoppingdagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 26. november 2006 #2865 Del Skrevet 26. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. november 2006 #2866 Del Skrevet 26. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 26. november 2006 #2867 Del Skrevet 26. november 2006 Så bra at samboeren din har fått fast jobb! Håper det ordner seg for deg også! Må vel være litt av et puslespill å få det til å gå opp med tre forskjellige jobber også? Men flott at du har så mange ekstrajobber da! Nå må jeg sjekke shoppingdagboka di! ← Ja, kommer til å bli litt av et eventyr i jula, da den ene er i en klesbutikk, en i en kiosk og begynner som vikar i barnehage på onsdag... Håper de liker meg i barnehagen, slik at jeg får mye jobb der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2868 Del Skrevet 27. november 2006 Lykke til i den nye jobben på onsdag, Little sister! Klart de kommer til å like deg! Nå skal jeg spise frokost! Burde egentlig faste frem til jeg skal veie meg hos jordmor imorgen, men Jeg og sambo spiste sykt mye vafler igår kveld. Jeg var nesten sånn jule-mett når vi la oss og orket nesten ikke å røre på meg... Har murer i huset idag også. Han måtte komme tilbake og fikse noe. Han kom ikke før litt over 10 da, men jeg måtte opp kl. 7 og sov videre på sofan. Våknet av meg selv 10 minutter før det ringte på døra. Det var jo bra timet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #2869 Del Skrevet 27. november 2006 Her er du jo! Jeg ble brått litt skremt da jeg ikke så dagboka di noe sted, men så var det jo bare min egen skyld at jeg ikke hadde huket deg opp igjen på mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 #2870 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2871 Del Skrevet 27. november 2006 Vampyra og Grace: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 #2872 Del Skrevet 27. november 2006 Duuu,,,, kan ikke du ha automatisk pålogging på msn igjen `a? Også lurte jeg på en annen ting, siden du er shopping gudinnen..... Det er en nettbutikk som er norsk som selger veske kopier. Tror de holdt til i Bergen eller noe. Husker du hva de heter? Søkte på velvære men fant det ikke der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #2873 Del Skrevet 27. november 2006 Innom og oppdaterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2874 Del Skrevet 27. november 2006 Duuu,,,, kan ikke du ha automatisk pålogging på msn igjen `a? Også lurte jeg på en annen ting, siden du er shopping gudinnen..... Det er en nettbutikk som er norsk som selger veske kopier. Tror de holdt til i Bergen eller noe. Husker du hva de heter? Søkte på velvære men fant det ikke der.... ← Veldig lur idè Er på msn nå og svarer deg der. Innom og oppdaterer meg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. november 2006 #2875 Del Skrevet 27. november 2006 Åh... den var lekker den morgenkåpa! *skrive på ønskelista* til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 #2876 Del Skrevet 28. november 2006 God morgen kjære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2877 Del Skrevet 28. november 2006 Cr@sh: Ja, ikke sant? Jeg tror jeg skal bestille den idag Grace: God morgen til deg også, kjære! Endelig en dag uten håndverkere og jeg kunne sove lenge Våknet imidlertid ofte de siste timene med vondt på begge sidene av kroppen, som om jeg hadde ligget til sengs i dagesvis Sånn blir det vel når man er tung og samtidig prøver å la være å ligge på ryggen og ihvertfall ikke kan ligge på magen... Nå er det frokost og etter hvert blir det både jordmor-time og møte på jobben Har ikke spesielt lyst til noen av tingene... Akkurat nå ville jeg heller dratt til den snille legen min, sånn som jeg pleier, men det er klart JM kan svare på mere og fortelle meg mere enn det han kan. Hun kan sikkert si hvordan Ephelille ligger osv. Jo, det blir sikkert bra! Møtet på jobben derimot... Men jeg vet hva jeg skal si og hallo - det er bare 1 1/2 måned til jeg skal ut i permisjon! Så det skal nok også gå greit. Skal også bli både rart og koselig å møte kollegaene mine igjen også må jeg sjekke litt mail og sånn. Har sikkert fått tusen stykker... Ville heller vært på shopping etter JM-timen... men jeg rekker en liten tur innom kjøpesenteret Solsiden Skal forhåpentligvis ikke kjøpe noe, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2878 Del Skrevet 28. november 2006 Vi skal på omvisning på fødeavdelingen gjennom den kommunale jordmordtjenesten på kvelden 11. desember Fikk en sms fra dem nå. De beklaget også at de ikke kan gi meg annen oppfølging pga manglende kapasitet... Fikk tilbud om fødselsforberedende kurs der også nå, men det har vi jo allerede vært på hos den private jordmoren (der jeg skal idag). Ser forøvrig at jeg har blitt leieboer her på KG nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 #2879 Del Skrevet 28. november 2006 Lykke til hos JM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2880 Del Skrevet 28. november 2006 Lykke til hos JM... ← Takk! Nå må jeg jammen ordne meg og dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå