Ephemera Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2841 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, det har jeg! Og det er DEILIG! ← Jeg sitter og vurderer hva jeg skal gjøre først av å sove eller spise... Jeg har gjort for lite av begge deler hittil i dag: Opp kl. 8 og da spiste jeg 1 - en - brødskive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. november 2006 #2842 Del Skrevet 24. november 2006 Mad må man ha! Jeg stikker og mekker meg noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2843 Del Skrevet 24. november 2006 Ikke vits å legge seg sulten.. da får man ikke sove Men om du ikke er mer sulten så: Legge seg først, spise etterpå! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2844 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg spiste først, så satte jeg på en vaskemaskin med klær og så la jeg meg for å sove på sofan. Var forberedt på å sprette opp når det ringte på døra da, for mureren skulle jo komme tilbake utpå dagen. Isteden våkner jeg av at noen kommer gående opp trappa! Jeg holdt nesten på å få hjertestans, for jeg kunne ikke skjønne hva som skjedde og jeg husket at jeg hadde låst døra. Men så var det sambo som hadde funnet det for godt å ta helg så tidlig at han var hjemme allerede kl. 13 Og like etterpå kom mureren tilbake og da passet det jo fint at han kunne snakke med ham isteden. Etterpå dro vi ut og handlet mat - og så kjøpte vi takeaway-pizza til middag Så forresten verdens nydeligste lille baby på City Syd idag! Den var veldig nyfødt og pappan holdt den oppe og la den i vogna. Jeg smeltet fullstendig og sambo syntes også den var nydelig. Åh, som jeg gleder meg til vi får babyen vår!!! Men jeg vil ikke at hun skal komme ut ennå altså! Men uti januar er hun hjertelig velkommen Ihvertfall etter 20. januar, for da går det ikke utover permisjonen min når hun kommer, og 3 uker før terminen er jo en helt fin tid å bli født på Endret 24. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. november 2006 #2845 Del Skrevet 24. november 2006 Kjenner det godt innvendig jeg også når jeg ser babyer. (I dag fikk jeg forresten vite at jeg skal være leder på 0-2-årsavdeling i barnehagen jeg skal begynne i, og ikke 5-årsavdelinga. Jeg kommer vel ikke akkurat til å bli mindre bebysjuk!!! Eller kanskje det er akkurat det jeg gjør..? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2846 Del Skrevet 24. november 2006 Oj... det kan vel gå litt begge veier, Kylling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. november 2006 #2847 Del Skrevet 24. november 2006 Sannsynligvis vil det gå den rette veien! Elsker barn så høyt at når jeg skal omgås de aller minste daglig så vil det sannsynligvis riste ekstra godt i eggstokkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 24. november 2006 #2848 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg fikk pakken fra hm i dag Har vært på bytur med søsteren min, og nevøen min på 1 mnd Blir skikkelig baby-sjuk til tide.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2849 Del Skrevet 24. november 2006 Sannsynligvis vil det gå den rette veien! Elsker barn så høyt at når jeg skal omgås de aller minste daglig så vil det sannsynligvis riste ekstra godt i eggstokkene ← Ja, tenk så masse søte små barn da! Det kan imidlertid hende at du er litt sliten i ørene av skriking på slutten av dagen, men du er vel ikke helt ukjent med barnestøy generelt fra før Krysser fingrene for at prøvinga di lykkes snart, så du kan ha en egen liten baby i magen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2850 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg fikk pakken fra hm i dag Har vært på bytur med søsteren min, og nevøen min på 1 mnd Blir skikkelig baby-sjuk til tide.. God helg ← Jeg så nettopp at du skrev om HM-pakken på V&R-tråden Baby, ja? Har dere noen planer da? God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. november 2006 #2851 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, tenk så masse søte små barn da! Det kan imidlertid hende at du er litt sliten i ørene av skriking på slutten av dagen, men du er vel ikke helt ukjent med barnestøy generelt fra før Krysser fingrene for at prøvinga di lykkes snart, så du kan ha en egen liten baby i magen også ← Tusen takk, vennen! Og ja, jeg er ganske godt kjent med barnestøy - så det skal gå bra. Gleder meg både til ny jobb og ny prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2852 Del Skrevet 24. november 2006 Ååå.. forstår du smelter når du ser sånne små nurk! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #2853 Del Skrevet 25. november 2006 Har du en fin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2854 Del Skrevet 26. november 2006 Hei, Epica! Har vært uten nett siden litt utpå formiddagen igår Sambo fant ut opplysninger om at nettet var nede omtrent i hele byen, pga. noe feil hos Telenor. Gjett om jeg hadde abstinenser - og gjett om jeg var spent på om det ble fødsel hos deg!!? Nå gikk jeg rett i min egen dagbok, men skynder meg inn i din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. november 2006 #2855 Del Skrevet 26. november 2006 God morgen, Ephemera! Noen spesielle planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2856 Del Skrevet 26. november 2006 God morgen, Ephemera! Noen spesielle planer for dagen? ← God morgen til deg også, Kylling! Foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn til frokosten... Det er sol ute og sambo snakker om at vi skal gå tur. Jeg er imidlertid fryktelig lat nå... så vi får se. Han skal jobbe litt med badet også. Så nei, ingen spesielle planer - men vi får se etter hvert Akkurat nå er jeg bare superfornøyd med å ha fått nett igjen Sambo sier han er skremt over hvor avhengig jeg er av internett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. november 2006 #2857 Del Skrevet 26. november 2006 Hehe, her er vi superavhengige begge to. Det er kanskje enda mer skremmende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2858 Del Skrevet 26. november 2006 Hehe, her er vi superavhengige begge to. Det er kanskje enda mer skremmende? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2859 Del Skrevet 26. november 2006 Skulle ønske det var 1. søndag i advent idag... Det er ikke før neste søndag og da blir 4. advent på julaften!! Skulle ikke vært lov! Jeg har lyst til å ta frem lilla løper og lilla lys og sette den nye adventstaken som jeg kjøpte på IKEA i vinduet og... Må vente en uke da... Ellers kan jeg ikke si jeg gleder meg til samtalen jeg skal i på jobb på tirsdag Hadde passet meg myyyye bedre å gå litt i butikker og sånn etter jordmor-timen, isteden for det der... Har skrevet opp noen få punkter på hvorfor jeg trenger å være sykmeldt isteden for å jobbe frem til permisjonsstart. Tror det skal gå greit også - tror sjefen min skjønner at jeg ikke kommer tilbake nå. Og det er jeg bestemt på - jeg kommer ikke tilbake før fødselen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2860 Del Skrevet 26. november 2006 Fremdeles lyst på denne, jeg... Hvit morgenkåpe Går jo an å bruke som overdel til en av mine hvite kosebukser også? Jeg har både en helt sid med litt sleng og flere i capri-fasong... Er den ikke fin da? Sommerlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå