Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Høres ut som om det er cookies-problem hos deg.

Vil nesten tro at for oss andre så viser den rett.  ;)

Har du forsøkt å slette cookies? Det kan hjelpe.  :)

Takk! Nå har jeg slettet cookies, så får vi se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt av et puslespill som skal gå opp nå om dagen. Sambo har gått i surr med hvilken dag det kommer elektriker og murer og rørlegger :klø: Elektrikeren kommer ihvertfall imorgen tidlig og sambo skal visst bli her og snakke med ham før han drar på jobb. MEN - Ephemera må stå opp likevel. For det første føles det litt rart å ligge på soverommet vegg i vegg med badet hvor elektrikern jobber - og for det andre skal han inn på soverommet vårt og borre! For det må legges opp mere strøm til steamdusjen og den skal gå ned gjennom der.

Også skal sambo's bil på verksted imorgen tidlig. Han skal i en del møter imorgen og hadde litt problemer med å ta buss frem og tilbake mellom jobb og verkstedet. Også må jeg være her hjemme med disse håndverkerne... Så vi måtte løse det på følgene måte: Vi kjørte begge bilene til verkstedet (på andre siden av byen) når sambo kom hjem fra jobb idag. Så ble bilen hans igjen der, mens vi kjørte hjem i min. Så kjører sambo min bil til jobb imorgen, kommer og henter meg etter jobb, så kjører vi begge i min bil til verkstedet og henter sambo's bil - og så kjører vi begge bilene hjem igjen.

Er ellers deilig stappmett av pizza til middag. Var jo en tur på butikken før sambo kom hjem også (var flink og GIKK dit!). Kjøpte Se og Hør, julebrus og mengder med julegodteri... :sjenert: Men ingenting av det er spist eller drukket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva venter du på?!?!?!

Hiv innpå!!!!

Og spander et glass julebrus... :sjarmor:

Jeg prøver å unngå BMI som tilsvarer fedme... Alternativt må jeg ut og kjøpe en vekt til, så jeg kan stå med en fot på hver...

Her kommer litt julebrus :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å unngå BMI som tilsvarer fedme... Alternativt må jeg ut og kjøpe en vekt til, så jeg kan stå med en fot på hver...

Her kommer litt julebrus  :perebrus: :perebrus: :perebrus:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har vært oppe i snart en time allerede, jeg da. Sto opp til nystekte pannekaker!! :danse: Sambo stekte opp det som var igjen av røra fra den andre dagen. Det var godt, ja!!

Og nå er elektrikeren i hus og sambo drar på jobb. Må vel vente til han har dratt før jeg kan sove igjen. Vært masse våken i natt pga luft i magen og halsbrann. Prøver innimellom å ligge med bare en pute, men ofte så skjærer det seg. Og luft i magen er vanskelig å få ut, når magen er stor og man ikke kan ligge på magen, liksom.

Blir vel snart vant til å stå opp tildig om morgenen nå. Må gjøre det imorgen også, for da kommer også elektrikeren og skal legge varmekablene. Egentlig helt greit så lenge jeg slipper å dra noe sted og kan sove senere på dagen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pannekaker, nam! Jeg skal spise sveler i dag. Det er også godt. Men ikke mange, for nå skal jeg skjerpe meg på matfronten!

Ha en fin dag, Ephemeravenn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flanellsbleie? :klø:

Ja, skal ikke bruke dem som bleier altså! Men de skal brukes som gulpekluter, ammekluter, til å ha under hodet til babyen når hun sover osv. :)

Ellers er elektrikeren her ennå :forvirret: Han har bare vært ute en halvtime og spist lunsj. Da benyttet jeg sjansen til å krype under pleddet på sofan og få meg en liten dupp - men så ringte det jammen på døra :overrasket: Da var det noen andre fra det firmaet der som skulle levere noe greier som sambo skal smøre på gulvet før de legger varmekablene. Så prøvde jeg å sove litt igjen, men så kom jo elektrikeren tilbake og måtte selvsagt også ringe på sånn at jeg måtte komme og åpne, isteden for å gå rett inn. Jeg ville gjort det samme altså, jeg synes ikke noe om å gå rett inn til folk, men...

Nå har jeg sovet en liten time mens han har jobbet her. Våknet endel pga mye bråk da, men.

Og pakken min med V&R-klær står fremdeles bare registrert på postterminalen her i byen! Den skal jo ikke være der, men komme til postkontoret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er på tide at du får pakken din ja!

Hvis kjolen er like tøyelig som genseren min passer den nok selv med mage!! :-D

Var det primer han skulle smøre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Primer var det, ja! Du kan jo det der du nå! :tommel: Jeg har aldri hørt om det før, men...

De sier at kjolen er tøyelig og den er vel kanskje laget av samme materialet som kjolen? Så jeg håper og tror at den passer :-D Jeg har heldigvis sånn sms-varsling når jeg får pakke fra H&M også, så jeg får vel sms hvis den kommer til postkontoret mitt iløpet av ettermiddagen. Men egentlig så tror jeg ikke den kommer før imorgen. Er ikke noe krise da, men det har tatt litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakken min har kommet! :hoppe:

Jeg gav opp tanken på det siden det fremdeles står på "min side" at den befinner seg på postterminalen. Også gadd jeg ikke å hente posten før etter at elektrikeren hadde gått - og da lå det hentelapp i postkassen!

Har hentet den og bare raskt prøvd på meg kjolen. Den var i alle fall stor i størrelsen - det hadde vært plass til magen om det ikke var strech i den heller. Jeg må prøve den ordentlig med strømpebukse og sko eller støvletter og se om jeg er fornøyd eller ikke. Men nå får vi straks besøk, så jeg rekker det ikke nå. Det som umiddelbart slår meg er at jeg ikke liker den "vridningen" foran så godt... også blir alt litt merkelig når kroppen er gravid ;)

Den sorte trenchcoaten haster ikke med å prøve, for jeg har den jo i beige fra før.

Også var jo klærne pakket inn i silkepapir :overrasket: Kanskje ikke så rart at det har tatt litt tid?

Har også hentet hjem bilen min og kjøpt takeaway til middag :sikle: Skikkelig mett nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake til Grace!

Nå har besøket gått. Trøtt... Har lyst til å legge meg å sove, men det er litt tidlig ennå. Må finne ut om jeg orker å prøve kjolen eller om jeg skal drøye det til imorgen. Tror det blir imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Har ofte lyst til å gå å legge meg tidlig jeg ja.. Men det blir aldri gjort :sjenert:

Hvordan er formen din? Merker du noe til hormonene som herjer rundt om i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte lyst til å gå å legge meg tidlig jeg ja.. Men det blir aldri gjort :sjenert:

Hvordan er formen din? Merker du noe til hormonene som herjer rundt om i kroppen?

Hei, marthepia!

Formen min er fin når jeg er hjemme og kan sove lenge. Jeg er jo 100 % sykmeldt. Jeg hadde ikke maktet å jobbe full stilling ihvertfall... eller jeg hadde vel greid det hvis jeg ikke hadde hatt noe valg, men jeg valgte å ta litt vare på meg selv og den lille og få gjort litt annet enn å bare jobbe og sove også.

Jeg merker at jeg blir fortere sliten når jeg rører meg mye. Hormonene går også greit når jeg er hjemme, men jeg hadde litt problemer med dem på slutten når jeg jobbet. Passer litt dårlig å sitte i 8 timer hver dag og snakke med kunder i telefonen når hormonene raser ;)

Ellers kjenner jeg det godt i bekkenet når jeg har rørt meg mye også, og kjente det også godt etter 8 timer på kontorstolen. Halsbrann har jeg også en del av, men det er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...