Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fra halvpris-salget hos La Redoute. Det er en grå, strikket bolero til meg og 2 pyjamaser til Ephelille :)

Må komme meg ut og få hentet den snart. Må si det frister å ta bilen, for det regner og blåser alle veier ute... men jeg må få meg litt trim også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det ikke vanngym på formiddagen noen dager og da? Ellers så er det jo masse parti på dagtid, men kanskje for harde til at du vil være med på de med stor mage? Er jo en mulighet og traske i vei på stepmaskin eller sykkel i ditt eget tempo og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det ikke vanngym på formiddagen noen dager og da? Ellers så er det jo masse parti på dagtid, men kanskje for harde til at du vil være med på de med stor mage? Er jo en mulighet og traske i vei på stepmaskin eller sykkel i ditt eget tempo og.

Jo, det er formiddagstimer, eller ihvertfall ettermiddagstimer, på et annet treningssenter i kjeden, men det ligger så langt hjemmefra... Må kjøre over en mil hver vei da. Men, nei, det er bare dumme unnskyldninger som jeg har laget meg. Det jeg skulle gjort, er vel å gå turer...

Skal komme meg på postkontoret og butikken nå. Nå lysnet det faktisk ute også.

Driver fremdeles og diskuterer fødselspenger med lønningskontoret mitt per mail også. Det er grusomt kompliserte greier og nå ser det ut som de har rett og jeg vil få utbetalt omtrent 1.000 kroner mindre i måneden enn jeg hadde trodd og håpet på :frustrert: Er så lei av det her nå!! Og de som tror at det ikke er så stor forskjell på 100 % og 80 % lønn, tar ihverfall feil... Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Ronja - det er herlig å komme inn etter en tur ute! Jeg har vært på butikken og postkontoret nå. Det regnet ikke mens jeg var ute og jeg er god og varm (nesten litt svett) i kroppen :)

Skiftet sengetøy på senga vår før jeg satte meg ned i sofan igjen også.

Det var ikke 2 men 4 pyjamaser til Ephelille i pakken fra LaRedoute. Jeg hadde helt glemt at det var 2 pack. De er utrolig fine!! Nå skal jeg prøve på meg boleroen og se om den er fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke boleroen noe særlig... Tror jeg sender den tilbake. Når skal jeg lære at jeg ikke skal bestille på nettet? Sikkert aldri... :forvirret:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke vanngym... Sambo pleier å være flink til å pushe meg avgårde, men han sa faktisk når han kom hjem at det regner sykt mye ute og til og med han syntes det var grusomt å kjøre bil ute nå. Og når han sier det, så må det virkelig være noe i det. I tillegg er jo lysene på bilen min for lave og det merkes faktisk godt når jeg kjører i mørket. (Enda en unnskyldning :ler: ). Den skal på verksted på torsdag...

Nei - jeg tror jeg skal satse på å bli flnkere til å gå turer! Skal prøve å finne meg en turløype som jeg skal gå. I tillegg har vi hus på 3 etasjer, så jeg skal faktisk trene ved å gå opp og ned trappene i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... jeg håper virkelig at verkstedet slipper å bytte lyktene på bilen min imorgen!! Nå ser jeg på bildene her på KG at trenchcoaten fra Viktor & Rolf finnes både i beige og sort!! Og da har jeg lyst på begge... :sjenert: (Sånn er jeg alltid... Når jeg finner noe fint, kjøper jeg det i flere farger...). Jeg har seriøst sett etter fine trenchcoater i årevis og denne liker jeg fasongen så godt på.

Uansett blir det veldig spennende imorgen. Jeg har veeeeeldig lyst til å bare betale i underkant at tusen kroner for at de regulerer lysene mine, isteden for å betale 5.000 for nye lykter!!! Åhhh... det gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjiper'n å måte ut med masse penger for noe så kjedelig som lykter/lys til bilen... :roll: Men så har man lite valg også da... ;)

Ha en fin dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke noen andre som er hjemme på dagtid som du kan gå turer sammen med? Er lettere å være to!

:klem:

Kylling: Jeg har ei venninne som bor i nærheten som jobber mye kveldsskift. Hun går litt turer og jeg skal be henne rope ut neste gang, så kan jeg slenge meg med :)

Cr@sh: Utrolig kjipt å bruke masse penger på bil. Men nå har jeg også sett at bilen lyser dårlig i mørket, så det skal bli litt godt å få fikset det. Men jeg håper veldig på at de slipper å bytte lyktene!! :sur: Jeg kommer til å være kjempenervøs når jeg skal hente bilen igjen etter en time imorgen. Virkelig. Jeg har veldig lyst på en liten butikkrunde imorgen + at jeg vil kjøpe trenchcoat fra Viktor&Rolf for H&M. Har veldig mye å si da om jeg har brukt 1.000 eller 5.000 på bilen...

Hjelp meg å krysse fingrene da, jenter!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, takk! :enig:

Nå skal jeg kjøre på verkstedet med den sexy bilen min. Kjenner jeg er nervøs! De skal jobbe med den en times tid (mens jeg ser i butikker på et kjøpesenter...) og når jeg kommer tilbake får jeg vite om det koster 5.000 eller 700 kroner... :sjokkert:

Jeg viiiiiiiil på H&M og se på Viktor&Rolf-klær etterpå! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...