Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #2621 Del Skrevet 4. november 2006 Vi har også settt på denne stellekommoden. Men for at jeg skulle bli helt fornøyd måtte jeg beiset/malt den hvit samt skiftet knotter på den. Så da tror jeg heller vi bør se oss om etter noe annet. Den tresorten passer ikke inn på badet hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 Forfatter #2622 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, Xavia Ja, da tror jeg kanskje jeg ville gått for en annen stellekommode isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #2623 Del Skrevet 4. november 2006 Ja, vi må nesten det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. november 2006 #2624 Del Skrevet 4. november 2006 Hvor er du i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 Forfatter #2625 Del Skrevet 4. november 2006 Hvor er du i dag da? ← Har du savnet meg, Grace? Jo, du skjønner, etter litt sutring fikk jeg med meg sambo på shopping! På kjøpesenteret Solsiden. Jeg var imidlertid dryppende sur når vi kom ut døra. Jeg pleier liksom aldri å være det, men jeg har hatt noen episoder nå i det siste, kanskje det er hormonene? Det var ikke så mye som var galt, bortsett fra at jeg følte jeg hadde dårlig råd (og sambo syntes ikke synd på meg pga de to omslagsjakkene du vet, som jeg kjøpte...) også var ikke de siste støvlettene mine så fine som jeg inbilte meg... eller jo, jeg fant kanskje ut at de var det likevel etter hvert... også var den sorte kåpa mi full av hvite hår etter at jeg bar lammeskinnet som vi kjøpte på Ikea igår. Jeg følte meg feit pga graviditeten og alt var feil og ekkelt... Og på kjøpesenteret holdt sambo på å dø etter 2 butikker, selv om han til slutt ble med på den tredje også. Han hater virkelig butikker og det var varmt og det var kjedelig og jeg vet ikke hva! Og ikke kan han vente utenfor butikkene heller. Men jeg kjøpte meg i alle fall en sort omslagskjole på Popin, knelang med 3/4 lange ermer. Xavia har kjøpte en med lange ermer på Voice of Europe og jeg vil ha den også... Hadde lyst på 3 boleroer på Popin også (som forøvrig er en butikk jeg veldig sjelden handler i, men det har mye fint selskapstøy der nå). Jeg ble blid igjen etter en softis Da fikk jeg opp blodsukkeret. Også skulle vi jo ut og spise i kveld, så vi la inn i planen at vi tok det på vei hjem da. Bare tull å dra hjem først. Så vi har vært på den greske restauranten Akropolis og spist 2 forretter og en hovedrett og jeg holdt på å sprenges... Men utrolig godt var det! Ute øsepøser det og det var kaldt i huset når vi kom hjem. Nå har vi fyrt i peisen og vi ligger i hver vår sofa. Her blir vi vel liggende resten av kvelden Skal begynne å be til Gud om at Toyota ikke må skifte lyktene mine på torsdag Jeg skal dit kl. 12 og skal dra på City Lade og spise lunsj mens de ser på den. Og da blir det enten kjøring hjem sånn som dette etterpå: Eller.... Det blir shopping sånn som dette: Lå forresten julebrosjyre fra Ikea i postkassen når vi kom hjem nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2006 #2626 Del Skrevet 5. november 2006 Dronningen av shopping....... Ingen tvil om at det er deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. november 2006 Forfatter #2627 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dronningen av shopping....... Ingen tvil om at det er deg ← Gleder meg til jeg kan bli oppslukt av Ephelille isteden, ja Det syke jeg holder på med nå, er at jeg ser på og har lyst på selskapsklær! Og det var jeg jo tidligere glad for at jeg slapp å tenke på i år... :klø: Kan det ha en sammenheng med at man aldri finner den perfekte kjolen når man skal på julebord og sånn, men nå når jeg ikke skal det, så ser jeg fine kjoler hele tiden?? Akkurat nå har jeg prøvd på meg en kjempefin, sid, sort fløyelskjole i strech som jeg kjøpte for maaaaange år siden. Den har jeg ikke brukt på flere år, for den krever liksom flat mage og det har jeg ikke hatt på noen år... Og jeg har det absolutt ikke nå heller, men nå er den kjempefin med gravid mage i Så jeg har omtrent allerede bestemt meg for at dette blir julekjolen i år! Trenger en fin bolero til... (hvis jeg ikke allerede har det i skapet også... ) Vet ikke hvilken farge jeg vil ha på den... Har sett på 2 fine i champagne... men da skulle jeg hatt sko og veske i champagne også... eller forresten, sko pleier jeg å droppe i sånne familiesammenkomster, så da trenger jeg bare sko og veske Men nå er det frokost!! Sambo holder forresten på å sette opp fuglehus i tre på verandan Med solsikkefrø og meiseboller i Koselig!! Endret 5. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. november 2006 Forfatter #2628 Del Skrevet 5. november 2006 Idag går det i ett... Vi har vært hos onkelen og tanta til sambo og hentet en komfyr som jeg hadde stående der (ting fra min gamle leilighet som vi lagrer til en eventuell hytte... jeg flyttet fra den for snart 3 år siden, men vi har jo to av alt). Nå har den ene broren min behov for komfyren. Drakk kaffe hos onkelen og tanta, og så kjørte vi til broren min. Nå er vi hjemme og lager hjemmelaget pizza og jeg trodde vi skulle sløve hjemme resten av dagen. Men så fikk sambo sms fra en utenbys kompis som er her i byen nå og vi skal møte ham i kveld. Ja, ja, jeg kan jo sløve hjemme imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2006 #2629 Del Skrevet 6. november 2006 Ha en fin sløvemandag da, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. november 2006 #2630 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har også sløvemandag :-D *slenger over pledd og kakao til Eph* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #2631 Del Skrevet 6. november 2006 Har du skrive utstyrsliste enno du vennen? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2632 Del Skrevet 6. november 2006 Ha en fin sløvemandag da, Ephemera! ← Jeg har også sløvemandag :-D *slenger over pledd og kakao til Eph* ← Takk!! :-D Sløvemandag, ja! Jeg har nettopp stått opp, dusjet, satt på en vaskemaskin med klær, brettet sammen masse klær som hang på vaskerommet - og nå har jeg benket meg i sofan med frokost - grovbrød med røkelaks og appelsinjuice Det regner vanvittig ute og jeg skal bare koooose meg inne i hele dag! De vi var på besøk hos igår kveld, hadde forresten en nydelig jentebaby på 2 måneder Så nå gleder jeg meg nesten enda mere! Og hun var oppe og våken helt til vi dro hjem over kl. 23. Jeg fikk også høre at det var helt utrolig fint på den nye fødeavdelingen på sykehuset her - og ikke minst på pasienthotellet. Har du skrive utstyrsliste enno du vennen? *nysgjerrig* ← Hei, Ronja! Det ligger link til utstyrslista mi i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. november 2006 #2633 Del Skrevet 6. november 2006 Hei, Ronja! Det ligger link til utstyrslista mi i signaturen min ← Snakk om å vere blind!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. november 2006 #2634 Del Skrevet 6. november 2006 Takk for fine selskapsklær-tips. Jeg trenger noe å ha på meg i julesesongen, men er ikke interessert i å legge altfor mye penger i det. Skal ta en tur på Popin, ja. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. november 2006 #2635 Del Skrevet 6. november 2006 Gleder meg til Ephelille kommer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2636 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har faktisk ikke sittet så mye på rompa idag. Jeg har satt på enda en vaskemaskin, jeg har støvsuget hele huset og jeg har vasket litt på kjøkkenet. Flink Jeg har forresten lyst på denne: http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Eller kanskje denne isteden: https://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...riantId=1677115 Den lange får jeg ikke rabatt på, fordi den er lagt under "Outlet" Endret 6. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. november 2006 #2637 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2638 Del Skrevet 6. november 2006 Anerikke: Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2639 Del Skrevet 7. november 2006 Driver fremdeles bare og koser meg, jeg Idag er det vanngym igjen, og jeg vet ikke hva det er, men jeg har overhodet ikke lyst til å dra på trening... Jeg skulle være så flink og trene både tirsdager og torsdager, men det er så mye styr... Jeg er sikker på at det hadde vært lettere om treninga foregikk på dagtid nå når jeg er hjemme. Når den er på kvelden, og så tidlig som kl. 19, så blir det bare stress og klabb med hensyn til middag og jeg har lyst til å være sammen med sambo, som trener etter jobb og kommer dertil sent hjem. Og så er det mørkt og ekkelt ute, selv om jeg kjører bil da... Masse unskyldninger... Men så får jeg dårlig samvittighe for at jeg ikke trener også. Må jeg trene liksom? Hm... Nå skal jeg i alle fall gå og se om det har kommet post. Og litt senere idag skal jeg begi meg til butikken i plaskregnet. Og jeg skal gå ja - de er ikke lov å bruke bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2640 Del Skrevet 7. november 2006 Ikke ha dårlig samvittighet. jeg trener aldri Var det noe spennende post? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå