Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #2601 Del Skrevet 2. november 2006 Så snill svigermor da! Jeg vil og ha en sånn svigermor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. november 2006 #2602 Del Skrevet 2. november 2006 Åhh, så søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det fører riktignok til at mamma får dårlig samvittighet for at hun ikke strikker, men svigermor elsker å ha strikketøy å holde på med om kveldene, så da skal hun gjerne få lov å strikke! Sendte henne sms og takket nå (hun er på jobb) og hun svarte at hun hadde enda et par sokker til Ephelille som hun hadde glemt å sende med, så de skulle jeg få senere. Og at hun nå var fri for strikketøy... Kanskje jeg skal spørre om hun kan strikke knelange omslagsjakker til meg? Skulle ønske jeg kunne strikke selv, jeg, for jeg liker også å ha sånne ting å holde på med. Men jeg kan bare å strikke rette lapper i rettstrikking, så da begrenser det seg liksom til skjerf... og det er ikke så gøy. Vet at det går an å lære seg det, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #2604 Del Skrevet 2. november 2006 Ja be henne strikke jakke du jeg synes det er gøy å strikke jeg også, men det er så dyrt med garn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #2605 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Du kan forresten gå inn på drops og finne massevis av oppskrifter Endret 2. november 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2606 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Åh... se på denne, f.eks.: http://www.garnstudio.com/drops/mag/89/25/25-1.jpg Og denne: http://www.garnstudio.com/drops/mag/87/16/16-1.jpg Endret 2. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2607 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har så lyst på shopping... men i tilfelle må det går utover sparekontoen min... Om en uke skal bilen på verksted og jeg skulle gjerne visst nå hvor mye det vil koste... men jeg må jo forberede meg på den høyeste prisen. Kommer meg ikke på shopping heller fordi jeg fremdeles har sommerdekk på bilen (sambo skal skifte dem i helga), men han skal til en kompis i ettermiddag/kveld, og da hadde det passet så fint å sitte på til City Syd og gått i butikker der imens... Har lyst til å se på sorte strikkekjoler på H&M... finsko... strømper og strømpebukser (har ennå ikke funnet mamma-strømpebukser)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. november 2006 #2608 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt mammastrømpebukser på HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2609 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt mammastrømpebukser på HM. ← Har du??! Jeg har sett etter det der, men ikke funnet. Har ikke lett så nøye heller da. Tenkte jeg skulle spørre etter det. Vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg husker så godt da jeg var 15 år eller noe og kjøpte meg tykk, sort strømpebukse på H&M. Når jeg kom hjem så jeg at det sto "Mama, enjoy your pregnancy" på den Gjett om det var krise den gangen??! Sambo skal ikke til den kompisen idag likevel, så vi skal på en liten butikkrunde nå Han blir syk av klesbutikker, så det blir ikke så mye av det, men... Liker shopping uansett, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2610 Del Skrevet 2. november 2006 Skulle ønske jeg kunne strikke selv, jeg, for jeg liker også å ha sånne ting å holde på med. Men jeg kan bare å strikke rette lapper i rettstrikking, så da begrenser det seg liksom til skjerf... og det er ikke så gøy. Vet at det går an å lære seg det, men... ← Jeg har en oppskrift på en veldig fin babylue som dekker godt over ørene, som kun strikkes som en gryteklut, hvis du vil ha. Det krever at du kan felle av og hente opp masker, men forklaringen på hvordan man gjør det fant jeg ganske enkelt på drops sine sider. Syntes det hørtes ut som om du har en veldig hyggelig svigermor! Jeg har en mamma som ikke kan strikke til meg, men som har lappet og fikset alt av gamle ting som måtte repareres. Virker som hun synes det er veldig gøy å kunne bidra med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinu Skrevet 2. november 2006 #2611 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer med 26 uker! ....og forresten; en skikkelig fin mage du har asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2612 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Susan Sto Helit: Jeg tror jeg kan å legge opp og felle av... ihvertfall hvis jeg grubler litt på det Skal tenke litt på det, jeg, også sender jeg deg en PM hvis jeg finner ut at jeg har lyst på oppskriften Svigermor har strikket noen luer også nemlig, så jeg tror kanskje vi har nok... kinu: Takk og takk! Har kommet hjem fra koselig shopping med sambo nå. Det er snø og skikkelig julestemning ute og jeg tror jammen at jula er rett rundt hjørnet Vi har vært på masse butikker og jeg har kjøpt meg Smarties julekalender (*fnis*), masse julegodter, vi har vært på Barnas Hus og sett på babyting (skulle kjøpe stelleunderlag, men de hadde ikke akkurat det mønsteret som jeg vil ha nå), vi spiste middag på Burger King... jeg fant mammastrømpebukser på H&M (både 20 og 40 denier i sort - hurra!) og vi har handlet masse mat! Jeg så også fort etter sort strikket kjole på H&M, men fant ingen helt enkle som jeg kunne tenkt meg. Det er jo knytebelter på alle... Men jeg har jo en sort helket kjole og en sort omslagskjole som jeg har kjøpt i høst, så det er vel ikke synd på meg. Får ta meg en butikkrunde når ikke sambo er med. Har funnet et par sorte, fine pensko på nettsiden til Din Sko også... Endret 2. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2006 #2613 Del Skrevet 2. november 2006 Send PM hvis du finner ut at du vil prøve du! Ville bare tipse om at det finnes flere ting ute i verden enn skjerf som kan strikkes med minimale kunnskaper. (Ellers ble jeg tipset i strikkebutikk om at stort enklere enn kjoler kunne man ikke strikke. De strikkes med rette masker på rundpinne. Men jeg mistenker at det egentlig er litt vankeligere enn det alikevel.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2614 Del Skrevet 2. november 2006 Ja... det skulle vel gå an å strikke en kjole på den måte, ja Men det spørs hvor fin den vil bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2615 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ingen som har savnet meg idag...? Jeg har vært her da, men ikke i dagboka mi Når sambo kom hjem fra jobb, skiftet han først dekk på bilen min. Jeg holdt ham med selskap da Og så dro vi på Ikea og kjøpte stellekommode Kjøpte også 2 laken og enda et sengesetsett til Ephelille. Vi kjøpte også lammeskinn der. De var ikke så langhåret som tidligere nå, ihvertfall ikke alle! Kjøpte litt annet småtteri også. Nå har jeg registrert meg på Snart Mamma, jeg også, men det er en annen som heter Ephemera der Så nå kalte jeg meg Ephemera 70, men det kan jo bli litt klabb... Og egentlig har jeg nok med KG, men det går jo litt mere spesifikt på graviditet der da. Har allerede sett at mange her fra KG er der inne også Nå blir det sofakos og godis resten av kvelden Endret 3. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #2616 Del Skrevet 3. november 2006 Håper du får en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. november 2006 #2617 Del Skrevet 3. november 2006 Ha en fin helg, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. november 2006 #2618 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #2619 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde hatt problemer med å bruke to forum, jeg er jo her hele tiden God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 Forfatter #2620 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Åh, koselig med masse besøk til meja, Kylling, Grace og Vampyra. Nå har matvraket kommet seg opp og bagels står i ovnen, eggene er til koking og jeg mangler bare røkelaksen som står i kjøleskapet Sambo sto opp allerede i 9-tiden og er i full gang med å skru sammen stellekommoden til Ephelille! Den blir fiiiiiin (Ligger bilde under utstyrslista mi). Den skal etter hvert stå på badet da, men det skal jo pusses opp først. Så da blir den stående på rommet til Ephelille foreløpig. Går an å begynne å legge ting i skuffene da! Idag står det lite på programmet, bortsett fra at vi skal ut og spise i kveld. Blir koselig Når det gjelder Snart Mamma kommer jeg nok mest til å sniklese der inne - og det gikk ikke an å lese der engang uten å registrere seg først... Endret 4. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå