Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Blir vel kanskje litt mye med besøk på gjesterommet når du har en liten baby...?

Så det blir nok hotell;)

Jeg sjekker der jeg vet du :)

Greit å ha noe å glede seg til da. :sjarmor:

Du får gi meg beskjed når jeg skal pakke kofferten da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en søt liten jente i dag godt innpakket i rosa pelsbobledress. Og med søt liten rosa smokk, vet endel er i mot det men syns det er søtt jeg..

Bir gøy når Ephelille kommer til verden altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente egentlig at endel er mot smokk jeg da, men ja jeg er helt enig med deg de skal være rosa og blå.

aha :ler:

Men er folk imot smokk?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ephelille skal få smokk! Men det som er litt skummelt, er at de kan ødelegge tannstillingen, så vi skal prøve en ny smokk som ikke påvirker den. Nå er det visst ikke alle babyer som vi ta den smokken, og jeg ville ikke ha vanlig smokk heller, når jeg var baby...

Og Ephelille skal også se ut som en jente, så hun skal få rosa klær! Sambo passer imidlertid på at ikke alt blir rosa, og det er jo egentlig greit. Det kan jo bli litt mye også...

Jeg spiser som vanlig frokost, KG'er meg og fyrer i peisovnen. Jeg elsker å fyre i ovnen! Og nå er det kaldt ute og vi sparer masse strøm på å fyre med ved. Har heldigvis tilgang på gratis ved!

Også er det jo november idag - og det betyr at vi er nærmere februar! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde du være....

Skrev akkurat med min gravide kollega, hun som har mistet to barn.

Hun er forkjølet, og ganske bekymret for å begynne å hoste.

Huff stakkars, og nå er hun vel bare 7 eller 8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Hei hei Ephemera!!

Har litt spørsmål til deg om stelleveska!! Vet jo at du har den fra alexi... Jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal ha emmaljunga si stelleveske eller ikke. Synes den virker litt lita....

Men er alexi-veska så mye større egentlig?? Er det bare det at det er flere rom osv??

Henger den fint på vogna??

Er lokket festet m borrelås? eller henger det bare løst over??

Endret av *Just-Me*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde du være....

Skrev akkurat med min gravide kollega, hun som har mistet to barn.

Hun er forkjølet, og ganske bekymret for å begynne å hoste.

Huff stakkars, og nå er hun vel bare 7 eller 8 uker på vei.

Huff, stakkar... Hun er jo sikkert litt ekstra sårbar siden hun har mistet to barn... Men ellers mener legen min at babyen ikke blir påvirket av at mamman er forkjølet og hoster. Jeg forsto det ihvertfall sånn. Men det er klart at det finnes forskjellige grader av hoste også da. Det beste er vel uansett at hun slipper!

Hei hei Ephemera!!

Har litt spørsmål til deg om stelleveska!! Vet jo at du har den fra alexi... Jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal ha emmaljunga si stelleveske eller ikke. Synes den virker litt lita....

Men er alexi-veska så mye større egentlig?? Er det bare det at det er flere rom osv??

Henger den fint på vogna??

Er lokket festet m borrelås? eller henger det bare løst over??

Hei, Just Me!

Jeg er veldig fornøyd med stelleveska fra Alexi! Jeg har hengt den på vogna nå og det ser veldig bra ut :) Den er jo litt "slapp" siden det ikke er noe inni den, men jeg liker ihvertfall den mye bedre enn stelleveska fra Emmaljunga. Og jeg mener den er mye større + at den har masse fine rom! Jeg legger inn linken igjen i tilfelle du ikke har den:

Alexi stelleveske

Nå vet ikke jeg målene på Emmaljunga sin veske, men jeg mener helt sikkert at denne er større. Den henger fint på vogna også. Den siger litt nedover håndtaket, men det vil vel alle stelleveskene gjøre. Håper du greier å bestemme deg ;) Og du har jo også returrett hvis du bestiller den fra Alexi og ikke blir fornøyd.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*

takk takk!!

jo jeg har linken ennå.... men det er jo ikke alltid så lett å bedømme noe bare på bilder. men som sagt, jeg kan jo retunere den...

Men siden du er blitt fornøyd med den stelleveska skulle man tro den er super!!! For vi virket litt like i smaken og litt kresne med at stelleveskene skulel være store og praktiske nok!! hehe.....

Blir nok å bestille tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyra, Grace og Susan: :kose:

Jeg vet ikke om jeg synes tiden går så fort, egentlig... Det kunne gjerne vært februar nå altså... Har nettopp lest om fødselen til Furstina og jeg ønsker meg en sånn rask fødsel som det der :Nikke: Jeg er faktisk ikke redd for fødselen, ikke ennå ihvertfall, men jeg har ikke lyst på flere døgn med rier...

Hentet posten nå og det var en liten pakke til meg fra svigermor. Hun har strikket kjempefine offwhite sokker til meg, noe jeg visste om, men så har hun også strikket akkurat likedane, små, til Ephelille! :legrine: Så utrolig søtt!! :hjerte:

Også var det nytt Henne med masse spennende inni plastikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...