Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefin mage. Flott å lese at alt står bra til. Det virker virkelig som du nyter graviditeten, og det er herlig :)

Ha en fin dag videre, Ephemera og Ephelille ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen, jenter! :kose:

Joda, Kylling, jeg nyter å være gravid. Jeg har liksom gledet meg til det i mange år :ler: Men jeg må si at jeg gleder meg enda mere til babyen kommer da! Det kunne veldig gjerne vært februar nå!! Men imens skal jeg kose meg og jeg gleder meg også til å få god tid til å feire jul i år! Jeg skal pynte masse og bake masse og dra på julebesøk og sånn uten noe stress. På jobben min får vi maks 1 dag fri hver i jula, så det har vært mye jobbing de siste årene... Men i år har jeg bare fri! :-D Skal jammen kjøpe meg julekalender også! Smarties julekalender :Nikke: De har allerede fått den på Smart Club :)

Grace: Skal bli kjempekoselig med besøk i slutten av mars! :hoppe: Men vet Vampyra at hun skal bli med til Trondheim? :ler: Jeg vet hun liker byen min, men... Dere er ihvertfall velkomne begge to :)

LinKri og Little sister: :klem:

Nå har jeg gått tur til butikken i snøstorm! Jeg få rørt mere på meg og idag er det jo Se og Hør-dag og greier ;) Greide å kjøpe en pose julemarsipan også... :sjenert: og Cosmopolitan, som jeg mener er et fjortisblad men jeg bladde i et gammelt et på legekontoret igår og fikk litt lyst til å kjøpe det. Går fint bare jeg blar over bildene av guttebabes på 20 år og fjortistips for et bedre sexliv... :roll:

:ler:

Slipper å dra på vanngym idag også. For det første er jeg forkjøla og for det andre står bilen min nedsnødd med sommerdekk på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin tirsdagskveld med nye blader og julemarsipan! :)

Her står lasagnen i ovnene, salaten og ferske rundstykker er klare. Nå mangler vi bare ett stykk sultent mannebein! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde, Xavia! Vi skal ha fiskegrateng idag (må være litt sunn innimellom og fiskegrateng er faktisk kjempegodt) Jeg venter også på en stykk sulten mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jakka finnes heldigvis ikke i rosa likevel - da slipper jeg å tenke på det ;) Og jeg har en rosa annen modell fra den samme designeren fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg bla meg tilbake, for jeg hadde vist gått glipp av magebilde. Og da må jeg bare kommentere: FOR EN FLOTT MAGE!! Du ser skikkelig gravid ut nå, ingen tvil! :) (Men noe annet ville vel være rart! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace: Skal bli kjempekoselig med besøk i slutten av mars! :hoppe: Men vet Vampyra at hun skal bli med til Trondheim?  :ler:  Jeg vet hun liker byen min, men... Dere er ihvertfall velkomne begge to :)

Jepp jeg nevnte det kjapt for henne i stad..

Jeg sjekket fly og det kostet jo under 800 for tur/retur.

Eller så foreslo Vampis bil eller tog..

Vi får se, kommer alene om jeg må jeg.. ;)

Hvor lønner det seg å bo i forhold til deg da?

Ja, jeg vet det er lenge til men liker å planlegge... ;)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi kommer i mars. I slutten av mnd ;)

For min del kan det være i uka..

:hoppe: Så kult....

Jeg er jo student så jeg er rimelig fleksibel ;) Og tr.heim er en superduper by! :-D Det eneste dumme er at jeg må besøke så mange når jeg er der :ler: Men det er bare kos!

Grace: Skal bli kjempekoselig med besøk i slutten av mars! :hoppe: Men vet Vampyra at hun skal bli med til Trondheim?  :ler:  Jeg vet hun liker byen min, men... Dere er ihvertfall velkomne begge to :)

Jepp jeg nevnte det kjapt for henne i stad..

Jeg sjekket fly og det kostet jo under 800 for tur/retur.

Eller så foreslo Vampis bil eller tog..

Vi får se, kommer alene om jeg må jeg.. ;)

Hvor lønner det seg å bo i forhold til deg da?

Ja, jeg vet det er lenge til men liker å planlegge... ;)

Hehe, vi får ta med et telt å telte i hagen til Ephis i værste fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo student så jeg er rimelig fleksibel ;)  Og tr.heim er en superduper by! :-D Det eneste dumme er at jeg må besøke så mange når jeg er der :ler:  Men det er bare kos!

Hehe, vi får ta med et telt å telte i hagen til Ephis i værste fall ;)

Men jeg kjenner bare deg der jeg så meg blir du ikke kvitt;)

Og telt, i mars........ Det skjer ikke :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner bare deg der jeg så meg blir du ikke kvitt;)

Og telt, i mars........ Det skjer ikke :riste:

Det går fint!

Min ekstra onkel og tante er supervennlige! De tar i mot alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Her driver dere og planlegger ser jeg?

Vi har gjesterom også vi da... Men det er vel morsomere å bo på hotell? I sentrum?

Tips til Grace: Slå opp mobilnummeret mitt på gule sider, så ser du hvor jeg bor ;)

Men det er veeeeldig lenge til mars da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel kanskje litt mye med besøk på gjesterommet når du har en liten baby...?

Så det blir nok hotell;)

Jeg sjekker der jeg vet du :)

Greit å ha noe å glede seg til da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...