Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2541 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk for det, meja og Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinu Skrevet 30. oktober 2006 #2542 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Gikk det bra til legen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2543 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det gikk kjempefint hos legen! Og hver gang jeg kommer derfra, er jeg verdens lykkeligste etter å ha fått høre hjertelyden til Ephelille Det finnes ikke noe koseligere enn det! Jeg kjenner jo at det er liv og at hun sparker, og bevares det er kjempekoselig - men det er likevel spesielt å høre hjerteslagene til babyen inni magen! Idag er jeg altså 25 + 4. Vekt: Opp 8 kg... Blodtrykk: 114/68 Urin: Negativ Ødem: 0 Fl/min: 144 (dette er da hjerteslagene til babyen) Livmoren min ligger litt på skrå opp mot høyre ribbein og det forklarer at det av og til er skikkelig vondt under rebbeina på den siden når jeg sitter. Kjenner det spesielt når jeg har spist middag og magesekken er full i tillegg, men nå kjenner jeg det mer og mer ellers også. Men jeg skal da overleve det! Halsbrann blir det også mer og mer av kjenner jeg. Ble sykmeldt ut november (heldigvis)!! Så alt er bra med både meg og Ephelille! Han sa at fosterlyden var veldig fin! Herlige lille babyen min!! Legen bemerket ikke vekten min før jeg selv uttrykte bekymring for den. Men han sa at 8 kilo opp ikke var så mye. Dessuten sa han at jeg jo er høy (og da begynte jeg å tenke på at det kanskje er mer normalt å gå opp mer når man er høy? Altså at ei på 155 ikke bør gå opp like mye som meg som er 180? Jeg vet ikke... Kanskje var det bare en bemerkning på at tallet ikke er så høyt som det høres ut som.) Han sa også at jeg jo gikk veldig lite opp i vekt i starten, jeg gikk jo faktisk ned et par kilo, så da var det normalt at vektoppgangen fikk en høyere kurve etter hvert. Men han var også inne på at jeg kanskje er mer i ro nå og det stemmer jo egentlig. Tror jeg skal prøve å bli flinkere til å gå turer! Ellers har jeg ikke shoppet noe. Kjøpte bare litt mat. Var innom noen butikker, men det er ingenting jeg trenger og ihvertfall svært lite som passer meg nå. Så sant jeg ikke finner noen helt utrolige varp som jeg må ha og kan ha liggende til etter fødselen, skal jeg prøve å styre unna Nå har jeg dusjet og tatt på meg en deilig kosedress. Sambo er på vei hjem fra trening og vi skal spise middag og kaker... og se TV i sofan med fyr i peisovnen. Koselig! Og jeg er verdens heldigste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #2544 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så godt å høre at alt er bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2006 #2545 Del Skrevet 30. oktober 2006 Godt å høre at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 30. oktober 2006 #2546 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så fint at alt stod bra til Her er snøen kommet for fullt, og jeg har fått litt julestemning av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2547 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk for det, jenter! Nå har jeg ligget i koma på sofan. Nå skal vi spise kake og så håper jeg sambo orker å overføre magebildet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2006 #2548 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeee, magebilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2549 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Magebilde 25 + 3: Trykk på bildet for å få det større. Ser ut som jeg har verdens merkeligste mønster i klærne Endret 30. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2006 #2550 Del Skrevet 30. oktober 2006 åhh så flott mage... Hvis jeg presser på min så er den sånn;) Også så fin jakke du har på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2006 #2551 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når passer det at jeg komer til soddens hjemland og hilser på KG niesen min da? I slutten av mars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. oktober 2006 #2552 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kjempeflott mage du har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #2553 Del Skrevet 31. oktober 2006 Oi så fin mage! Og så fin jakke du har på deg!!! jeg vil også være høy og slank Sånne jakker er ikke pent når man er liten og rund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #2554 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så fiiiin mage Synes jakka di var fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2555 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så søte dere er! Magen begynner definitivt å bli stor, så jeg føler meg ikke akkurat høy og slank, Vampyra Og Grace, du er velkommen til soddens hovedstad når som helst Den jakken min er litt farlig... for et par av dere vet at den er dyyyyyr... og selv om jeg også har den i sort, så har jeg lyst på den i rosa også (finnes riktignok bare i en kortere modell). (Håper jeg slipper å bytte lykter på bilen min ). Jeg spiser frokost og KG'er meg. Ute snør det i alle retninger så det er til og med hvitt på vinduene her! Det er så koselig! Deilig å tenke på at jeg nå vet at jeg skal være hjemme og kose meg frem til Ephelille blir født. Selvsagt savner jeg ting med jobben også. Det sosiale og det å vise frem magen min... Men jeg får jo vist den frem på KG isteden Jeg lurer forresten veldig på hvordan jeg skulle kommet meg opp om morgenen hvis jeg skulle jobbet. Jeg ligger i snitt våken et par timer på natta med luftsmerter helt øverst i magen - sånn at det kjennes ut som luftsmerter i lungene - og det er vondt og skikkelig ubehagelig. Og de siste nettene har halsbrannen slått til som bare det! Har Lovehearts på nattbordet og ligger og knasker det i senga når jeg endelig kommer på at jeg skal prøve det, og det virker jammen meg som det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2006 #2556 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og Grace, du er velkommen til soddens hovedstad når som helst Har Lovehearts på nattbordet og ligger og knasker det i senga når jeg endelig kommer på at jeg skal prøve det, og det virker jammen meg som det hjelper ← Så bra, tar med meg Vampis og slenger oss inn på et hotell. Og da regner jeg med at du har kakene klare? Jeg har love harts i vesken, og på nattbordet... Og jeg syns faktisk det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2557 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så koselig da!! Men dere må vente til Ephelille også er her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2558 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ser forresten på tickeren min at det er 100 dager igjen til termin idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #2559 Del Skrevet 31. oktober 2006 for 100 dager igjen til termin!! Det kommer nok til å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2006 #2560 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så koselig da!! Men dere må vente til Ephelille også er her da ← Jepp, vi kommer i mars. I slutten av mnd For min del kan det være i uka.. Jeg ser forresten på tickeren min at det er 100 dager igjen til termin idag!! ← Så kult.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå