Ephemera Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #2521 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vampyra og meja: Jeg er forkjøla igjen!! Jeg rekker bare såvidt å rydde bort halspastillene og snytepapiret, før det er igang igjen!! Har vært "frisk" i 4 dager før det slår til igjen. Det får da være måte på å være "ekstra mottakelig for forkjølelse mens man er gravid"? Men det finnes verre ting enn forkjølelse da, så jeg skal ikke klage. Ephelille sparker i magen og jeg forsøker å fortelle henne at pappan hennes har bursdag idag Og det snør koselig ute Så her er sambo i full gang med forberedelse av rypemiddag. Jeg kan styre meg for å se på flåing av fjær og alt det der... Nå skal han lage karamellpudding Gjett om dette blir en helg med spising (kaker imorgen) - og jeg skal på svangerskapskontroll hos legen med veiing og greier på mandag... Men altså - i kveld blir det bursdagsfest med 2 vennepar på besøk! Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. oktober 2006 #2522 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg går også og hangler sånn halvveis! Forkjølelsen bare kommer og går, føler jeg. Åh, det hørtes koselig ut med rypebursdagsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. oktober 2006 #2523 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #2524 Del Skrevet 28. oktober 2006 Så utrolig kjedelig å ha blitt forkjøla igjen! Jeg synes virkelig du har fått din dose nå! Smakte rypemiddagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2525 Del Skrevet 29. oktober 2006 Anerikke, Grace og Xavia: Ja, det var veldig koselig igår! Men jeg merker at det er litt kjedelig å være edru på fest altså... Ikke misforstå - jeg er bare glad for at jeg er gravid, men å sitte sammen med folk som fester til langt på natt.. Gjestene dro ikke hjem før i nærmere kl. 3 i natt - etter ny tid - og da var jeg trøtt og sliiiiiiiten... Er jo forkjøla også, så det gjorde det ikke noe bedre. Men, men - det var sambo sin bursdag og vi hadde da det morsomt også! Sambo sto på kjøkkenet hele dagen og middagen ble perfekt! :-D Og jeg og bestevenninna mi måtte ha en ekstra runde med dessert (karamellpudding) utpå natta Det verket skikkelig under ribbena mine etterpå altså... fordi magesekken presses oppover Ikke akkurat deilig å sitte sånn i sofan i timesvis, men... Nå har vi spist frokost og sambo skal ut og bytte dekk på bilen min. Imens må vel jeg begynne å bake gulrotkake. For her kommer det kaffegjester i kveld. Jeg er skikkelig forkjøla og hoster og styrer. Skulle ønske det ikke sto noe på programmet idag, men... De kommer ikke før kl. 19 da, så det er jo lenge til. Og imorgen skal jeg til legen. Hadde tenkt meg innom jobb etterpå, men jeg får se det an litt. Ikke sikkert jeg orker når ikke formen er bra. Dessuten har jeg ikke legetime før kl. 14.30 og da blir det så sent å dra innom jobb etterpå. Idag viste forresten vekta enda en ny rekord Det må ha sammenheng med all maten + potetgull og alkoholfri vin til langt på natt. Håper legen greier å berolige meg imorgen. Alle sier jo at jeg ikke har gått opp mer enn normalt og det sa også de som var her igår. Folk sier faktisk at de synes jeg ser veldig slank ut - at det bare er magen som har vokst... Jeg ser at rumpa også står mere ut da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #2526 Del Skrevet 29. oktober 2006 Enig, det er litt kjedelig å være edru på fest! Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2527 Del Skrevet 29. oktober 2006 Enig, det er litt kjedelig å være edru på fest! Håper du får en fin søndag! ← Ja, det var helt greit og koselig i starten, men etter hvert som klokka ble mange hadde jeg veldig lyst til å legge meg isteden... Det ble liksom litt sent når man ikke er i den samme stemningen som de andre Kommer på at jeg må rydde litt på barnerommet også. Jeg måtte jo vise jentene alt babyutstyret og hvert et lite klesplagg ligger frem der inne nå Det var mye "ååååhhh, så søtt" og "åhhhhh, jeg vil også ha baby" Og vogna vår falt alle pladask for! Vi har ellers droppet dekkskifte på bilen min. Sambo er ikke dårlig, men litt sliten etter festen og det er litt kaldt ute. Så jeg tar bussen til legen imorgen, så slipper jeg også parkeringsstyret. Vi har isteden baket gulrotkake sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 29. oktober 2006 #2528 Del Skrevet 29. oktober 2006 Her er det lenge siden jeg har vært innom.. Travle dager og min dårlige husk er ikke noe bra kombinasjon Hva med magebilde? Kanskje du allerede har lagt ut..? Synes det er så spennende å se gravidmager for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 #2529 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2530 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, marthepia! Koselig med besøk! Magebilde skal jammen bli! Jeg har vært utrolig treg med det, men nå skal det bli bedre fremover! Sambo tok magebilde av meg nå isted - men han orker ikke å overføre det til PC'en min før imorgen... Vi får besøk om litt over en halvtime, så han forsto ikke at det burde prioriteres nå Jeg har sovet på sofan og er helt skutt. Vi har bare spist frossenpizza til middag (men jeg er så glad i pizza generelt at jeg synes det var supergodt!). Har bare lyst til å legge meg syk, men må vente med det til etter legebesøket imorgen. Da tror jeg at jeg skal flate ut under dyna og bare ta det piano noen dager. Håper legen går med på å sykmelde meg videre. Han må det... han skjønner nok også at det ikke akkurat blir lettere å jobbe fremover. Men nå skal jeg snart fylle opp sjokoladekake- og gulrotkake-reservene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2531 Del Skrevet 29. oktober 2006 Og der hadde Gracejenta vært innom også, ja! (med basiller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #2532 Del Skrevet 29. oktober 2006 send gjerne litt kake nedover til meg og grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2533 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Vampyra! Kake kan dere få... Nå har kakebesøket gått, og selv om vi var 8 stykker, er det masse kake igjen. Gulrotkaka ble også farlig god Litt klebrig inni så sambo mente den kunne ha stekt litt mere, men jeg synes den er god sånn! Vi har masse rester, så kommer til å gå ned på høykant de neste dagene... Både gulrotkake og sjokoladekake... Når de er fortært, tror jeg at jeg skal skjerpe meg litt... Men de vi hadde på besøk nå, var sambo's slektninger og vi skal også invitere familien min på kaker en kveld. Føler meg tjukk... Maser på sambo om magebilde, men han sier jeg må vente til imorgen... Vi skal legge oss snart. Det ble jo så sent i natt. Å ja! Sambo's søskenbarn, som også var her nå, er litt hobbybilmekaniker og jeg snakket med ham om bilen min. Han sa at det ikke går an å fikse lysene selv på en så ny bil, men han kunne ikke forstå at ikke Toyota kom til å greie det. Så jeg håper, håper, håper at jeg slipper nye lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 #2534 Del Skrevet 29. oktober 2006 send gjerne litt kake nedover til meg og grace ← Jaaaaa. kakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 29. oktober 2006 #2535 Del Skrevet 29. oktober 2006 Stikker bare innom for å si hei jeg. Ble selv tante på torsdag, til en nydelig gutt Er selv så "bansjuk" nå. Har vært kjempe mye på besøk til søstra mi, Hun fikk komme hjem fra sykehuset allerede i går. (vi har heldigvis et nært forhold) og i går lurte hun på om jeg ville være fadder til gutten Håper du snart blir frisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. oktober 2006 #2536 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kake? Er så lei av kaker og snop nå at du skal mer enn gjerne få lov å beholde kakene dine selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. oktober 2006 #2537 Del Skrevet 29. oktober 2006 KAAAAKE Åssen vogn har dere kjøpt? *Nysgjerrig* (fælt så nysgjerrig jeg var i dag da... synes jeg har skrevet det i hver dagbok i dag ) Ha en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2538 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jaaaaa. kakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! ← Kake kan du gjerne få! Vi har alt for mye i kjøleskapet og jeg veier alt for mye nå Har nesten lyst til å hive dem i fryseren... Stikker bare innom for å si hei jeg. Ble selv tante på torsdag, til en nydelig gutt Er selv så "bansjuk" nå. Har vært kjempe mye på besøk til søstra mi, Hun fikk komme hjem fra sykehuset allerede i går. (vi har heldigvis et nært forhold) og i går lurte hun på om jeg ville være fadder til gutten Håper du snart blir frisk!! ← Hei! :-D Det var lenge siden! Kom gjerne innom på besøk igjen! Og gratulerer som tante! Koselig å bli spurt om å være fadder da! Kake? Er så lei av kaker og snop nå at du skal mer enn gjerne få lov å beholde kakene dine selv! ← Men er det ikke synd at lysten på kaker og godterier så raskt kommer tilbake igjen...? KAAAAKE Åssen vogn har dere kjøpt? *Nysgjerrig* (fælt så nysgjerrig jeg var i dag da... synes jeg har skrevet det i hver dagbok i dag ) Ha en god natt ← Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi i marine med sportsunderstell Jeg spiser frokost og KG'er meg. Har ikke legetime før kl. 14.30 og siden jeg ikke skal shoppe, er det vel ikke lurt å dra til byen så lenge før legetimen? Må vel uansett ta meg en bitteliten butikkrunde etter legetimen... I natt lå jeg lenge våken med skikkelig halsbrann Men det hjalp faktisk å knaske Lovehearts I tillegg sliter jeg av og til med at jeg bare kan ligge på siden. Har lyst til å ligge på ryggen også... Og verre skal det bli! Men, men... Jeg klager ikke Endret 30. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #2539 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har spist alt for mye sjokolade (kjøpte alt for mye godt på taxfree`n) og kake (selskap i går) i helgen. Om de skulle være til noe trøst.. Lykke til hos legen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. oktober 2006 #2540 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå