Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2501 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her er en oversikt over de bakeriene som leverer brødet til utsalgsstedene: http://www.fibermat.no/utsalg.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2502 Del Skrevet 26. oktober 2006 Spiller musikk for Ephelille Hun kan jo høre det som skjer utenfor magen nå og hun kan bli beroliget av musikk som hun hører nå, når hun kommer til verden også. Det går på Bjørn Eidsvåg nå. Jeg liker ham så utrolig godt og det er jo rolig og fin musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. oktober 2006 #2503 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingers rugbrød kan man fint bake selv også Det har jeg gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2504 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingers rugbrød kan man fint bake selv også Det har jeg gjort! ← Ja, det går an å bake. Det hadde jeg nok gjort om jeg ikke fikk kjøpt dem, men lenge leve latskapen... Det snør, det snør, tiddelibom...! Det blir koooselig!! Er glad jeg slo fra meg tanken på å dra på vanngym i kveld, for jeg hadde nok forulykket med sommerdekk... Det er meldt snø og kaos imorgen og sambo er ute og skifter dekk nå. Imens har jeg bakt muffins De står ferdig i formene og jeg skal sette dem i ovnen når han kommer inn Han må skifte dekk på bilen min iløpet av helga da, for på mandag skal jeg kjøre til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. oktober 2006 #2505 Del Skrevet 26. oktober 2006 Muffins Send noen sørover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #2506 Del Skrevet 26. oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNØ!!!! Heldiggrisen!! Grattis med 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2507 Del Skrevet 27. oktober 2006 LinKri og Vampyra: Ja, det SNØR OG SNØR!!! Vi bor litt oppe i høyden og her ligger det minst 15 cm. snø ute!! Jeg ser på verandan utenfor stuevinduene her nå og det ligger et tykt lag med snø på hagemøblene og hele verandan! Og på trærne! Det er sååå koselig! Jeg har skikkelig julestemning nå! Og jeg koser meg med frokost og fyr i peisovnen Skal bake sjokoladekake idag! Sambo har bursdag imorgen. Da skal vi ha venner på middag og fest, og på søndag blir det familie på kaker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 #2508 Del Skrevet 27. oktober 2006 Et kakestykke hadde vært godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #2509 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg baker dansk rugbrød, sånn ferdigblanding jeg kjøper i butikken. Lurer på hva som er forskjellen på dette og Ingers rugbrød. Kanskje det danske er like bra? Er sjeleglad for at snøen lar vente på seg her. Her er det 8 plussgrader og skinnede sol! Ha en fin fredag, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2510 Del Skrevet 27. oktober 2006 Et kakestykke hadde vært godt... ← Du får ta deg en tur! Du kan være bursdagsgave!? Kake, ja... Du skulle sett som muffinsene gikk ned på høykant i går! Varme muffins med julebrus til Men jeg er fremdeles litt bekymret for vekta altså... men det får nesten bare gå som det går... Jeg baker dansk rugbrød, sånn ferdigblanding jeg kjøper i butikken. Lurer på hva som er forskjellen på dette og Ingers rugbrød. Kanskje det danske er like bra? Er sjeleglad for at snøen lar vente på seg her. Her er det 8 plussgrader og skinnede sol! Ha en fin fredag, Ephemera! ← Min erfraring er at dansk rugbrød smaker litt salt, men det gjelder kanskje bare det som man kjøper ferdig? Ellers tror jeg helt sikkert at det er like bra! Dansk rugbrød er jo også grovt og kompakt. Det som er viktig for meg, er at brødet er litt tungt og kompakt, sånn at jeg blir mett - rett og slett... Ha en fin fredag, du også Kylling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2511 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da har jeg og sambo fått plass på "Fødselsforberedende kurs" hos jordmor 17. november mellom kl. 13 og 15. Jeg synes det er så fint at de oppfordrer til at mannen også skal være med. Mye av det som skal skje angår jo også ham og jeg synes det er fint at han også får informasjonen. Nå er jo sambo nesten like opptatt av graviditeten som meg også, så jeg regner med at han også er glad for det Og han har ferie den uka, så da passer det jo ekstra fint! Ellers har jeg nettopp tatt sjokoladekaka ut av ovnen. Laget sånn kake i langpanne og har allerede skåret av og spist en rad... Lurer på hvordan jeg skal greie å holde meg unna resten av kaka Det blir enda verre nå når jeg skal lage glasuren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2512 Del Skrevet 27. oktober 2006 Robbie på TV Men jeg kan ikke være alene hjemme sammen med denne sjokoladekaka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 #2513 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan ikke lese i dagboken din.. Får så lyst på kake.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. oktober 2006 #2514 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kan godt komme og passe på sjokoladekaka jeg.. men da garanterer jeg ikke for hvor mye som blir igjen av kaka altså, for jeg er VELDIG glad i sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #2515 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mhm.. sjokoladekake.. MHMMMM.... *knaske gulrot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2516 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sambo har kommet hjem og passer på kaka... Men det hjalp litt å slikke av slikkepotten med glasur... Nå insisterer jeg imidlertid på at vi skal spise bittelitt kake før vi drar ut og handler mat... Kanskje jeg rett og slett trenger sjokoladekake i svangerskapet - at kroppen min har for lite sjokoladekakereserver?? I tilfelle så er det jo rett og slett ikke bra å undertrykke dem!? Og hadde det ikke vært verre om jeg hadde lyst på murpuss... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2517 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og Grace: Sambo sier han gjerne vil ha ung og vakker drillbabe i bursdagsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2518 Del Skrevet 27. oktober 2006 *Vi spiser hver vår lange kant med fersk sjokoladekake med glasur... * Ikke pent med kanter på kaka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2519 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #2520 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå