Ephemera Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2481 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk, Kylling! Ja, jeg veier omtrent det samme som jeg gjorde når jeg begynte å slanke meg. Men nå ligger alt på magen da, isteden for å være jevnt fordelt over hele kroppen... Nei, jeg skal ikke slanke meg og jeg greier ikke å la være å kose meg litt, men jeg skal spise grovt brød til frokost og lunsj sånn at jeg i det minste blir mett Det verste er at jeg har så lyst på kaker og boller og sånn... Men jeg skal få lov å spise litt sånne ting også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinu Skrevet 24. oktober 2006 #2482 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei Spennende å følge med deg altså! Enig med Kylling.....litt må man jo unne seg, bare det ikke blir altfor mye av det gode.... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. oktober 2006 #2483 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå var du nesten nederst på siden... *redderdegoppigjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #2484 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå var du nesten nederst på siden... *redderdegoppigjen* ← Åh, takk - du er snill!! Sånn går det når man skal gjøre litt husarbeid også... Men nå har jeg satt meg ned i sofan og jeg fyrer i peisovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #2485 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei Spennende å følge med deg altså! Enig med Kylling.....litt må man jo unne seg, bare det ikke blir altfor mye av det gode.... Ha en fin kveld! ← Hei! Det var et nytt "ansikt" i dagboka mi! Takk for koselige ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. oktober 2006 #2486 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes vekta er skummel jeg. Den sniker seg jo oppover allerede. Er livredd for å ikke gå ned igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #2487 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes vekta er skummel jeg. Den sniker seg jo oppover allerede. Er livredd for å ikke gå ned igjen etterpå ← Jeg også!! Men vi kan ikke la det ødelegge svangerskapet heller... Jeg tror det er om å gjøre å finne en balanse... Man må få lov å kose seg litt også... Nå skal det også sies at jeg fant ut at det var lenge siden jeg hadde gjort nummer 2 på do. Sikkert fordi jeg har levd på fine rundstykker o.l. og ikke spist noe grovt. Så da måtte jeg gjøre noe med det (en runde med avføringstabletter sånn som jeg måtte i sommer) og nå veier jeg nesten en kilo mindre!! Men jeg har så vanvittig lyst på kake og kanelboller og muffins og marsipan og sjokolade... Jeg håper og tror det skal gå bra hvis man koser seg med måte. For jeg har overhodet ikke lyst til å slanke meg når jeg skal kose meg hjemme sammen med babyen! Og hvis jeg koser meg bare litt nå, så kan jeg kanskje gjøre det etter fødselen også? Hadde vært veldig kjekt å vite om kiloene bare renner av eller om man må slite dem av... Jeg har forøvrig laget et eget tema om dette under "Familie og barn" der du kan lese svarene jeg har fått. Det er litt forskjellig. Men jeg har i alle fall ikke gått opp mere enn 7 kilo og jeg er 25 uker imorgen, dvs. godt over halvveis. Og hvis man skal gå opp minst 15 kilo, så ligger jeg jo ganske godt an? *fryktelig lyst på sjokolademuffins fra Aunt Mabel som ligger på kjøkkenbenken... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. oktober 2006 #2488 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan ikke du komme til Oslo 23 november `a??Og bli med på KG middagen vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #2489 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan ikke du komme til Oslo 23 november `a??Og bli med på KG middagen vår? ← Oj... Hørtes veldig skummelt og veldig koselig ut! Jeg og Ephelille Du.. jeg skal tenke på det! Har spist 2 skiver Ingers rugbrød til lunsj nå, men vil ha mer, mer, mer!!! Må ha mer... *tusler på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. oktober 2006 #2490 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Oj... Hørtes veldig skummelt og veldig koselig ut! Jeg og Ephelille Du.. jeg skal tenke på det! ← Mener du det?? Så bra!!! :hoppe: Endret 25. oktober 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #2491 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ikke ver redde for vekta! Alle sier den rennnnnner av under amming! Flere blit tom. tynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2492 Del Skrevet 26. oktober 2006 25 UKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2493 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke ver redde for vekta! Alle sier den rennnnnner av under amming! Flere blit tom. tynnere ← Skal prøve å ikke tenke på det... Jeg håper kiloene renner av under amming, men det er ikke hos alle de gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. oktober 2006 #2494 Del Skrevet 26. oktober 2006 25 uker! Du får ta med babyen på masse lange gåturer, og forsøke å herme etter bevegelsene den gjør hjemme på gulvet, så skal du se kiloene forsvinner! (Det er nemlig utrolig slitsomt å forsøke å herme etter en baby. De er MYE mer aktive enn du tror. ) Men nå har ikke du gått opp så bekymringsverdig mye. Det er jo mye baby, pupper, fostervann, blod, morkake osv du går opp også. Og de fleste legger på seg forskjellig, noen får kiloene i perioder. Er ikke sikkert du får masse på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 #2495 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) 25 uker!! Endret 26. oktober 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. oktober 2006 #2496 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hurra for 25 uker!! Ang vekta har du slettes ikke gått opp for mye, og kiloene forsvinner litt etter litt- tilogmed for meg som ikke ammet gjorde dem det Du må i hvertfall spise til du er mett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2497 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, jeg spiser til jeg er mer enn mett! Ingen fare! Tror det begynner å bli tid for lunsj nå. Ingers rugbrød med hvitost og kakao Håper forresten jeg orker å komme meg på vanngym idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. oktober 2006 #2498 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor i himmelens navn får man kjøpt Ingers rugbrød egentlig? Jeg har ikke sett det noen steder!?! Hurra for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #2499 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her i byen har de det på Ultra og Coop Obs! Har vel ikke funnet det noen andre steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. oktober 2006 #2500 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her har vi verken Ultra eller Obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå