Ephemera Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #2461 Del Skrevet 22. oktober 2006 Er fremdeles forkjøla så det holder, men tror og håper at jeg ikke blir sengeliggende i alle fall. Koser meg i sofan med KG, blader, TV, sambo og fyr i peisovnen Det regner ute, men vi må ut og se om sambo kan få fikset lysene på bilen min. Jeg viiiiiil at han skal få det til!!! Holder forøvrig på å bestemme meg for å ikke verken kjøpe nye piggfrie dekk til bilen eller betale piggdekkavgiften på kr. 1.200,-. Nå når jeg er hjemme om dagene bruker jeg ikke bilen mere enn at det går an å kjøpe dagsoblat via mobilen de dagene jeg skal kjøre. Da blir det også enda enklere å gå til butikken isteden for å bruke bilen Ellers er matlysten på topp til tross for forkjølelsen. Er redd for å legge på meg masse nå, men det er så vanskelig å vite om vektøkningen kommer av det jeg spiser eller den naturlige graviditetsprosessen i kroppen... Er vel best å begrense seg litt i alle fall. Håper jeg får til å amme hele det året jeg skal være hjemme. Hører flere og flere si at folk blir tynne som bare det av å amme. Må lage en ny tråd under familie og barn om folks erfaringer rundt dette Glimrende slankekur Oj - også må jeg huske å ta bilder av babyklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #2462 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vi får ikke tiiiiiiiiiil å fiiiiiiikse biiiiiiiiiilen miiiiiiiiin seeeeeeeelv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #2463 Del Skrevet 22. oktober 2006 Huffda... Teite bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #2464 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Ja!! J.... drittbil!! Men sambo tror heldigvis at Toyota kan få til å fikse det uten å bytte hele lyktene da - og da blir det i tilfelle en god del billigere...Men han vet jo ikke hva de må gjøre. Endret 22. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. oktober 2006 #2465 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2006 #2466 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen Alt bra med store og lille Ephis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. oktober 2006 #2467 Del Skrevet 23. oktober 2006 *driter i om jeg blir smitta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #2468 Del Skrevet 23. oktober 2006 Grace og Sniglå: Vi er forkjøla enda da og det er bare en knapp halvtime siden jeg våknet. Pleier ikke å sove sååå lenge da... Også blir jeg mer og mer sånn: når jeg våger meg opp på vekta! Seriøst!! Jeg veier myyyye nå! Jeg har lagt på meg et sted mellom 7 og 8 kilo! Man skal jo liksom legge på seg ihvertfall 12 - 15 kilo, så det er vel bare normalt. Men jeg ser liksom for meg at det er på slutten de fleste kiloene kommer. Legen min har sagt at det er veldig individuelt, men i boka mi står det at den største vektøkningen kommer i uke 17 - 24, og jeg håper det er tilfelle for meg. I tillegg skal jeg for sikkerthets skyld skjerpe inn kostholdet litt og slutte med fine rundstykker (som man ikke blir mett av) og gå over til grovt brød igjen. Skal til legen om en uke og gruer meg til veiinga der, for på den vekta veier jeg enda mer enn hjemme og i tillegg veier jeg meg med mat i kroppen og med klær på. Legen var veldig fornøyd med at jeg hadde gått opp såpass som jeg hadde gjort når jeg var der sist, men... Det som er rart, er at det virker som alle kiloene er på magen og litt på brystene. Det sier alle rundt meg også. Jeg har ingen ødemer og ingen synes jeg har lagt på meg ellers på kroppen. Spiser frokost nå og skal sannsynligvis en tur til byen med venninne K. Vi skal kjøpe den nye CDen til Robbie Williams som kommer ut idag. Og så må vi vel en tur på kafè... Må bare vurdere formen litt først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #2469 Del Skrevet 23. oktober 2006 Koselig i byen! :-D Byttet den hvite singleten i mørk grå, kjøpte den nye CDen til Robbie Williams og den nye til Bjørn Eidsvåg og en sort "skopose" i skinn (veske til å ha selskapssko i når man skal bort) Også har jeg kjøpt 4 stk. Ingers rugbrød og lett hvitost. For her må det skjerpings til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. oktober 2006 #2470 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvor kjøpte du skoposen hen? Jeg har sett etter det en stund, men finner bare sånne stygge i nylon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #2471 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvor kjøpte du skoposen hen? Jeg har sett etter det en stund, men finner bare sånne stygge i nylon... ← Den fant jeg hos Morris De hadde den i mørk brun også. Den er i semsket skinn med glatt skinn på håndtaket. Kostet ikke mere enn kr. 199,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. oktober 2006 #2472 Del Skrevet 23. oktober 2006 Takk, da skal jeg ta en titt i morgen - tipper at lønnen kommer inn sånn i 4-tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. oktober 2006 #2473 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. oktober 2006 #2474 Del Skrevet 24. oktober 2006 Opp og hopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. oktober 2006 #2475 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stå opp da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2476 Del Skrevet 24. oktober 2006 Okei da! Her er jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. oktober 2006 #2477 Del Skrevet 24. oktober 2006 Se der ja, hva gjør du for noe i dag da?? Ingen shopping??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2478 Del Skrevet 24. oktober 2006 Se der ja, hva gjør du for noe i dag da?? Ingen shopping??? ← Nei, shopping har jeg sluttet med... i går... Jeg er besatt av mat og penger og shopping og ingenting av det der er bra! Jeg legger på meg av all maten og kafèbesøkene (jada, glemte å skrive at vi var på kafè igår også) og det var ikke morsomt å sjekke kontoen igår heller... Og jeg skal da ikke kjøpe meg klær nå likevel og hvor mange par støvletter trenger jeg? Eller hvor mange vesker? Og jeg må bruke så surt mye penger på biiiiil! Har ikke gjort så mye fornuftig idag... Sett på TV, skravlet i telefonen, chattet på msn... Også har jeg vært på butikken og handlet. Har egentlig laget meg forbud mot å kjøre dit, men gjorde det likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2479 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har forresten snakket med mamma også og hun syntes ikke at jeg hadde lagt på meg mer enn det som er naturlig. 7 kilo er det blitt, men jeg er jo godt over halvveis. Skal fortsette å spise sunt, men tror jeg skal få lov å kose meg litt med sjokolade også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. oktober 2006 #2480 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er sikker på at du ser kjempefin ut. Nå veier du kanskje omtrent det samme som før du slanket deg i vår? Og du er halvveis i et svangerskap, tenk på det! Synes du skal slutte å fokusere så mye på mat, og heller være stolt over det du har fått til. Jeg mener ikke at du skal fråtse, men det er heller ikke sunt å bli besatt av hva man putter i seg. Spis normal sunn mat, med litt sjokolade o.l. innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå