Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #2441 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ha en fin fredag, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2442 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takk i lige måde, Kylling! I går kveld kjente sambo utvendige spark på magen min Han lå med hånda si på magen og vi skulle kjenne etter. Jeg lå muse stille da og han sa "der" og "der" når hun sparket. Jeg har forsøkt selv, om jeg kjenner sparkene utenpå nå, men det er så vanskelig å vite om det er utvendig når jeg samtidig kjenner dem innvendig, liksom. Så det var veldig søtt!! Nå har vi noe nytt å holde på med om kveldene Ellers har jeg nettopp stått opp og spiser frokost. Det er utrolig godt å sove lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. oktober 2006 #2443 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei, Arwen! Oj... så legen din har skrevet at du er sykemeldt pga blødninger uten at du har det? Du hadde vel ikke det i starten heller... :klø: Det er vel bekkenløsning som er "problemet" ditt? ← *Flau over å svare så sent* joda, jeg hadde en blødning i uke 7 så det er nok ikke bare løgn, men har ikke blødd en dråpe siden dengang. Er bekkenløsning og sliten rygg generelt som er det jeg sliter med Ha en fin helg! (gleder meg til vi kjenner spark på utsiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #2444 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så fantastisk å kjenne spark! Mannen min kjenner ofte på magen, men det er jo enda lenge til han kan kjenne noe på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2445 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det er så koselig når mennene kan kjenne sparkene også! Da blir det liksom enda litt mer virkelig for dem også. Sambo mente han kjente det forrige helg også, når han lå med kinnet ned på magen for å høre etter hjerteslag. Han hørte ikke hjerteslag, men mente han både kjente og hørte at hun sparket. Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2446 Del Skrevet 20. oktober 2006 Note to self: Husk å lage utstyrslista!! Har også lyst til å ta bilder av alle babyklærne jeg har kjøpt og legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #2447 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #2448 Del Skrevet 20. oktober 2006 Note to self: Husk å lage utstyrslista!! Har også lyst til å ta bilder av alle babyklærne jeg har kjøpt og legge ut ← Det synes jeg du skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. oktober 2006 #2449 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vil veldig gjerne se de bitte små plaggene din altså.. - er det ikke moro å kjøpe sånne små søte klær! har selv kjøpt inn det aller første i dag..Har jo endel etter storebror, og ikke alt er like blått- men denne jeg kjøpte i dag er råsa! Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 #2450 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva gjør du i kveld `a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2451 Del Skrevet 20. oktober 2006 Anerikke, Kylling, Kipa og Grace: Har handlet mat sammen med sambo, har spist middag, har og har spist ost og kjeks Jeg har seriøst ikke plass til mat i magen lenger, men spiser så det monner likevel... Magesekken og alle innvollene er trykket opp til øverste del av magen, mellom navlen og ribbena og jeg tror jeg revner snart Vi har fyrt litt for mye i peisovnen også, så det er skikkelig varmt her og da blir jeg så Skal se Senkveld og etter det er det senga på kaldt soverom. Utstyrslista må jeg jammen få ordnet iløpet av helga, ja, og kanskje legger jeg ut bilder av de søte små plaggene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. oktober 2006 #2452 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du får en fin helg, Ephemera! Det blir tidlig kveld på meg også, selv om jeg faktisk nå er overraskende sent oppe. Oliver krever at jeg står tidlig opp, så jeg er trøttere nå enn i forrige svangerskap, gitt... Gleder meg til å se alt det fine du har kjøpt. Jeg har ikke fått kjøpt så mye enda, men har så smått begynt. Bestilte lammeskinn på tilbud hos barnashage.no akkurat. Det skinnet skal visstnok være like bra som det hos Nøstebarn.( Og det har Oliver, og jeg er veldig fornøyd med det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2453 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei, Siam! Håper du også får en fin helg! Jeg har blitt forkjøla igjen... Kjenner jeg er skikkelig groggy i halsen, nesen og hodet. Nå vet jeg ikke hvem som har smittet meg heller... Kan ikke skylde på dem på jobb nå og ingen av dem jeg kjenner er forkjøla... Får bare håpe det ikke blir så ille denne gangen Venter på at egg skal bli ferdigkokt til frokosten. Idag skal jeg være med sambo rundt og se på fliser og baderomsinnredning. Vi skal pusse opp badet! Legge varmekabler, flislegge, kaste ut badekaret og sette inn steamdusj, og bytte ut baderomsinnredningen. Det blir nok litt av et styr mens det pågår, men vi har heldigvis 2 bad. Nå er ikke jeg så glad i "reservebadet" vårt, men den som venter på noe godt osv. Det kommer til å bli veldig fint da - og så skal stellekommoden til Ephelille på plass på det nye badet og... Det skal bli kos, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2454 Del Skrevet 21. oktober 2006 Åh, forkjøla og sliten... Har vært på farten siden etter frokost og nå skal det jammen bli deilig med sofan resten av dagen og kvelden! Har vært rundt og sett på fliser +++. Har funnet fliser både til vegg og gulv (hvite til veggene og grå til gulvet). Funnet den baderomsinnredningen vi tror vi kommer til å gå for og sjekket at de fremdeles har steamdusjen. Det skal jammen bli fint! Også har vi vært i byen og gått + vært på favorittkafeen. Utrooooolig masse folk over alt! Møtte også ei jeg jobber sammen med og hun kunne fortelle at det var enormt rolig og kjedelig på jobb nå, så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg er borte... Også har vi fått pakke fra svigermor med klær som hun har strikket til Ephelille Hun er en heldig baby! Hun har strikket offwhite, deilig pledd i babyull. Strikkejakke, to bukser, 2 par sokker, bittesmå votter og 2 luer i samme garnet. Likedan strikkejakke + sokker i rosa. Lue og votter i rødt. Også hadde hun kjøpt en hvit body med blonder, ei sparkebukse som er rød- og hvitstripet med tilhørende rød jakke, og en stripete strikkejakke. Hun hadde også kjøpt en bunke gulpekluter. Veldig fine ting Har forresten greid å holde meg unna shopping idag, bortsett fra en hvit blondesinglet på Vero Moda. Den vil jeg ha i mørk grå også. Jeg har dem i mange farger og opptil flere av hver fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. oktober 2006 #2455 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå vil jeg hvertfall se bilder av Ephelille tøyet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2456 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg skal få ordnet det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. oktober 2006 #2457 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2458 Del Skrevet 21. oktober 2006 Beviset på at jeg har mer enn nok klær: Jeg hadde ikke bare en, men to - 2 - likedane singletter som jeg kjøpte idag, i skapet I hvitt, ja! Også har jeg to i offwhite, to i sort, en i lys grå, en i lyyyyys rosa og en i litt mørkere rosa... Også skal jeg kjøpe en i mørk grå Men vurderer nesten å slette shoppingdagboka mi... For det første så skriver jeg om det jeg kjøper i denne dagboka og for det andre så kjøper jeg ikke så mye til meg selv lenger... Nå er jeg vanvittig mett av biff, potetbåter med skall og ost, grønnsaker og bearnaise... Så nå skal jeg sove litt og pleie forkjølelsen under pleddet! Må våkne igjen til Deal No Deal begynner. Også kommer Robbie i God kveld, Norge! ikveld! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. oktober 2006 #2459 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ikke negativt ment altså, men hvorfor ha flere av samme singlet i samme farge? :klø: Skjønner at du er shoppegal, men hva er vitsen? Hvis det er det at du har problemer med å bruke pengene dine, så sitter det ei med lite penger her altså, hint hint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2460 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ikke negativt ment altså, men hvorfor ha flere av samme singlet i samme farge? :klø: Skjønner at du er shoppegal, men hva er vitsen? Hvis det er det at du har problemer med å bruke pengene dine, så sitter det ei med lite penger her altså, hint hint... ← Nei, altså, det har egentlig aldri vært meningen å ha flere i samme farge. Dvs. det er bevisst at jeg har to sorte, for de har jeg brukt endel og det er sånn i tilfelle den ene er til vask... Og det samme har jeg vel tenkt når jeg kjøpte 2 hvite... Jeg trodde ikke jeg hadde hvite når jeg kjøpte den idag. Dette er basisplagg som jeg kan ha i 40 år og de koster lite. 100 kr. per stykk. Noen av dem kjøpte jeg i fjor vinter og noen i sommer. Så det er ikke for å bruke opp pengene mine, nei! Og den hvite jeg kjøpte idag bytter jeg selvsagt i en mørk grå. Fikk forresten ikke med meg at det var idag Melonas begynte igjen Jeg hadde jo gledet meg til det. Fikk satt igang videoen når jeg oppdaget det, men håper det går i reprise en dag... Har sovet også, men har skikkelig vondt i hodet og bak øynene. Så denne jenta blir vel syk igjen... Endret 21. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå