Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2341 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er utslitt, misfornøyd med ting på jobben, trøtt, helt på gråten og har i tillegg vondt i halebeinet og bekkenet. Jeg setter meg og griner på legekontoret imorgen. Eller, jeg tror ikke jeg trenger det, men nå er jeg ikke i tvil lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. oktober 2006 #2342 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. oktober 2006 #2343 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2006 #2344 Del Skrevet 9. oktober 2006 Håper det ordner seg for deg. og vogna di er selvfølgelig kjempefin! Skal ha den samme men i en litt annen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2345 Del Skrevet 9. oktober 2006 iss, Anerikke og Arwen: Jeg har sovet til nå, men føler meg fremdeles ganske ferdig. Så nå vet jeg at jeg ikke orker dette mere. Stakkars sambo også som må høre på at omtrent alt er fælt når jeg kommer ramlende inn dørene her. Og egentlig er jeg jo verdens lykkeligste, med Ephelille i magen! Jeg får bare ikke til å nyte det. Så nå driter jeg i alle moralister og folk som selv går på jobb til de stuper og får kynnere - jeg og legen kommer til å finne ut at jeg trenger å legge inn årene nå. Og da skal jeg nyyyyte resten av svangerskapet: Jeg skal sove leeeenge, kose meg med god og sunn frokost, gå turer og dra på vanngym 2 kvelder i uka. I tillegg skal jeg og sambo gå på kino, vi skal besøke venner og ha besøk av venner hjemme hos oss. Jeg skal også prioritere venninnene mine litt igjen. Jeg skal kose meg! Nå er det 71 grader nord på TV! Og Arwen: Du kan virkelig glede deg til den vogna! Den er superfin, solid og du bare kjenner at det er skikkelig kvalitet! Jeg storgleder meg til å trille i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. oktober 2006 #2346 Del Skrevet 9. oktober 2006 Huffda, kjære deg. Det skal jo ikke være sånn! Du må ha lykke til hos legen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2347 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk for det, Kylling! Legen min er heldigvis helt super, så jeg tror nok det skal gå bra! Gruer meg til å slenge sykemeldinga i bordet til sjefen, som jeg ser for meg blir litt overrasket, men sånn er det bare. Eller kanskje jeg bare ringer fra legekontoret og sier jeg sender den i posten... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. oktober 2006 #2348 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lykke til hos legen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. oktober 2006 #2349 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk for det, Kylling! Legen min er heldigvis helt super, så jeg tror nok det skal gå bra! Gruer meg til å slenge sykemeldinga i bordet til sjefen, som jeg ser for meg blir litt overrasket, men sånn er det bare. Eller kanskje jeg bare ringer fra legekontoret og sier jeg sender den i posten... :klø: ← Det hadde jeg gjort! Sjefen din kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, og h*n har heller ikke noe med hvorfor du er sykemeldt. Send den i posten du, og kjør hjem og kos deg med magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. oktober 2006 #2350 Del Skrevet 9. oktober 2006 Men når du er sykemeldt passer det jo bra med en tur til Oslo?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2351 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lykke til hos legen i morra! ← Takk! Det hadde jeg gjort! Sjefen din kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, og h*n har heller ikke noe med hvorfor du er sykemeldt. Send den i posten du, og kjør hjem og kos deg med magen din. ← Ja, men jeg må på jobb først da, for jeg begynner kl. 8. Jeg sa fra til sjefen at jeg skulle til legen imorgen kl. 10, så han vet det, men det er klart at jeg ikke trenger å dra tilbake på jobb igjen etterpå. Sikkert like greit å bare dra hjem etterpå, ja, ellers må jeg jo snakke med alle kollegaene mine og forklare at jeg er sykmeldt også. Men når du er sykemeldt passer det jo bra med en tur til Oslo?!? ← Jah!! Det hadde vært noe, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. oktober 2006 #2352 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må du på jobb før legetimen da? Legen sykemelder deg jo fra og med i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2353 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Må du på jobb før legetimen da? Legen sykemelder deg jo fra og med i morra. ← Hmm... Jeg tror nok jeg må det... Siden jeg begynner kl. 8 og liksom ikke "vet" at jeg blir sykmeldt før etter at jeg har vært hos legen... Endret 9. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #2354 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. oktober 2006 #2355 Del Skrevet 9. oktober 2006 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 #2356 Del Skrevet 10. oktober 2006 God morgen, lykke til hos legen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #2357 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takk for det, Grace! Jeg er på plass på jobb, men gruer meg litt til alt dette. Vi hadde møte på jobb igår der jeg liksom var regnet med resten av året, sjefen er strålende blid idag og jeg føler at han får litt sjokk når jeg kommer med sykemeldingen. Men nå er det heldigvis sånn at det er legen som sykemelder meg og ikke jeg selv! Gleder meg veldig til jeg er på vei hjem utpå formiddagen! Da tror jeg at jeg skal krype under dyna igjen, faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. oktober 2006 #2358 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lykke til hos legen i dag Ta hensyn til deg selv og den lille i magen nå. Det er viktig å ha det bra med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #2359 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Takk, shatika! Endret 10. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. oktober 2006 #2360 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lykke til hos legen idag! Regner nesten med at du får full sykemelding, hvertfall sånn som JM snakket til meg idag! (Å jobbe litt redusert som jeg hadde tenkt på, hørtes ikke ut som noe hun trodde hadde den minste virkning. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå