Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sambo skal dra meg meg ut på tur... Også jeg som nesten ikke orket å stå opp idag og nå sitter i sofan og har lyst til å sove igjen... Han sier jeg er i dårlig fysisk form, så jeg skal trimmes litt... Vel, det kan jo hende det hjelper.

Forspiste oss på hjemmelaget pizza begge to i går. Jeg var helt seriøst sykt mett. Sånn mett som jeg pleier å være i jula... eller enda verre! Magen var steinhard. Og Ephelille sparket for å holde på plassen sin. Magesekken truet vel med å presse ned livmora og ta over plassen hennes :ler: La meg tidlig, mens sambo ble sittende å se film på TV, og jeg sovnet som en stein. Hadde nesten ikke lyst på frokost når jeg sto opp heller, men det ble bagels med egg likevel.

Idag skal vi ha lammelår til middag og i kveld skal vi til mamma og pappa.

Og jeg aner fremdeles ikke hva jeg skal gjøre med jobb imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder jobben din; følg magefølelsen. Og få en time hos legen din hvor du kan drøfte dette med h*n.

Ha en fin dag, Ephemera! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jobb! Var sånn i tvil om hva jeg skulle gjøre imorrest at jeg gikk rundt meg selv. Inn og ut av badet og soverommet. Til slutt kom jeg meg ut døra. Lurte på å gå inn igjen når jeg satt i bilen utenfor. Herregud...

Sitter og ringer legekontoret, men kommer ikke gjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du kommer gjennom til legekontoret etter hvert, så du får kommet deg dit og får høre om kanskje det beste for deg er sykemelding.

Jeg skal snakke med JM i morgen, og om hun anbefaler det, så ender jeg nok med å gå til legen så fort som mulig etterpå. ;)

Tror det er viktig å tenke på seg selv og babyen nå, jobben får passe seg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du kommer gjennom til legekontoret etter hvert, så du får kommet deg dit og får høre om kanskje det beste for deg er sykemelding.

Jeg skal snakke med JM i morgen, og om hun anbefaler det, så ender jeg nok med å gå til legen så fort som mulig etterpå.  ;)

Tror det er viktig å tenke på seg selv og babyen nå, jobben får passe seg selv!  :klem:

:Nikke:

Akkurat nå ser jeg ikke vitsen i at jeg skal sitte her... Men utrolig nok er det noe galt med telefonen til legekontoret. Enten får jeg nettverk opptatt eller så ringer det bare i det uendelige. Får ikke sånn svarer om at det er høy trafikk som jeg pleier å få eller noen ting... Får bare håpe de får ordnet det iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet gjennom til legesenteret. Det var ikke mulig å få time idag, men jeg skulle få komme imorgen kl. 10. Så da blir jeg i alle fall på jobb ut dagen og frem til kl. 10 imorgen. Så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet gjennom til legesenteret. Det var ikke mulig å få time idag, men jeg skulle få komme imorgen kl. 10. Så da blir jeg i alle fall på jobb ut dagen og frem til kl. 10 imorgen. Så får vi se...

Lykke til med å holde ut til i morgen! :klem:

Håper tiden går fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å holde ut til i morgen!  :klem:

Håper tiden går fort!  :)

Takk for det! :klem: Jeg tror det går bra. Det er rolig her og ikke så lenge til lunsj :sikle: Men jeg er trøtt og føler meg ikke i form. Jeg får dårlig samvittighet av dette, men jeg føler at kroppen prøver å fortelle meg at den har det bedre hjemme... Nå er det ikke hvert år jeg er gravid heller, så jeg tror man bare må prøve å la være å ha dårlig samvittighet egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver og krangler litt med meg selv om jeg kunne holdt ut til 1. november, f.eks., men hva er egentlig vitsen med det... ?

Huff, jeg tror jeg trenger en psykolog... Kanskje legen får ta den rollen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å krangle med deg selv.

Gå til legen og si at du VIL jobbe, men at det er vanskelig. Og så kan du fortelle om hvordan du har det.

Det er jo som sagt legen som evt. sykemelder deg, og ikke du som velger å bli sykemeldt.

Og det kan jo være legen synes dere skal prøve en gradert sykemelding først, og heller trappe opp etter hvert, hvis det ikke er bra nok.

Det er jo ikke et nederlag å diskutere helsetilstanden sin med legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg setter helsetilstanden min veldig høyt og er opptatt av å ta vare på meg selv ;) Det er også derfor jeg føler det er best å slutte mens leken er god. Og som du sier - blir jeg sykmeldt imorgen, så er det legen som sykmelder meg. Og jeg får ikke noe permie om jeg holder ut f.eks. til november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg setter helsetilstanden min veldig høyt og er opptatt av å ta vare på meg selv ;) Det er også derfor jeg føler det er best å slutte mens leken er god. Og som du sier - blir jeg sykmeldt imorgen, så er det legen som sykmelder meg. Og jeg får ikke noe permie om jeg holder ut f.eks. til november.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å gå til legen jeg og...

Får høyt blodtrykk av dette her....

Håper du finner ut av dette med jobben. Ha en god mandag!

Takk! :klem: Nå skal jeg snart rulle hjemover til middag og sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...