Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2261 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må kanskje gi livstegn fra meg På jobb Trøtt Tett Slapp Gleder meg til jeg kan dra hjem kl. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2262 Del Skrevet 3. oktober 2006 *Stratos&kakao-pause* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #2263 Del Skrevet 3. oktober 2006 godt med en sånn pause.... kjedelig å ikke være i form på jobb! kose deg og slappe av ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2264 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Epica: Det skal jeg! Endret 3. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. oktober 2006 #2265 Del Skrevet 3. oktober 2006 Æsjda! Men nå har du bare 1 1/2 time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. oktober 2006 #2266 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sorry at jeg har vært lite innom i det siste... To jobber og kaos på den ene gjør at det blir lite KG tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2267 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det går helt fint, vennen! Bare du passer på deg selv oppi all jobbinga så - men det tror jeg du gjør *Fremdeles overrasket over at du orker å jobbe så mye* Jeg er mer av den arbeidssky typen... Suste hjem fra jobb kl. 18 og tok en rask dusj før middag. Etterpå sov jeg på sofan. Nå har jeg sett Grey's Anatomy og sms'et med ei venninne. Må vel finne senga snart. Jeg er slett ikke i form altså... Tydelig at sykdom sitter litt i kroppen fremdeles. På torsdag har jeg fri! Skal på EU-kontroll med bilen utpå dagen (må forresten ringe og undersøke for jeg er litt usikker på om jeg tok feil av datoen og bestilte kontroll på fredag isteden for torsdag...). Men jeg kjenner jeg har lyst til å sløve hjemme hele dagen isteden, så kanskje jeg utsetter den.... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. oktober 2006 #2268 Del Skrevet 4. oktober 2006 God morgen! Hvordan er formen i dag? Ikke gøy å være tett og slapp nei, da vil man helst bare sløve. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, blir vel bare å sitte å gjøre fint lite, som vanlig, kose med bissevovven Må du bli frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2269 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, Sam! Koselig med besøk! Idag er jeg faktisk hjemme fra jobb igjen... Jeg sto opp og kledde på meg og sminket meg og ordnet håret, men tenkte egentlig bare på at jeg ikke er frisk ennå og at jeg hadde lyst til å sove og ligge i sofan og.... Og siden jeg ble helt utslitt av å gå opp trappa til kjøkkenet, satte jeg meg ned og ringte på jobb. Så får vi håpe at dagen i dag + fridagen min imorgen gjør underverker. Spesielt slitsomt å jobbe til kl. 18 som jeg gjør denne uka... Jeg vet fra før at jeg ikke blir friskere av å presse meg på jobb, og spesielt nå når jeg har Ephelille i magen, kan det vel ta enda lengre tid? Så nå koser jeg meg med frokost og TV og KG. Skal etter hvert sove mere også. Slappe av og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #2270 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det er utrolig bra at du tar kroppens signaler på alvor! Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #2271 Del Skrevet 4. oktober 2006 Godt du slapper av og sover, og tar vare på deg selv - særlig nå som du er gravid! Planer for helga da? Se an formen? Håper du snart blir helt frisk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2272 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kylling og Epica: Ja, jeg prøver å ta kroppens signaler på alvor. Det er slitsomt å sitte på jobb i 8 timer om dagen og snakke med kunder når man ikke er bra også. Så jeg håper jeg blir litt raskere frisk av å være hjemme et par dager nå. Må likevel prøve å få tatt den EU-kontrollen på bilen imorgen, så jeg er ferdig med den. Den må sjekkes før utgangen av oktober, og det blir bare enda mer hektisk å få det til en annen dag når jeg også skal på jobb. Nå har sambo kommet hjem fra jobb og jeg gleder meg til middag Skal ha pasta i fløtesaus med skinke i. Også ringte de nettopp fra babybutikken og sa at vogna vår har kommet!! Dama i butikken lurte på hvilken dag vi ville komme og hente den, for de ville sette den sammen for oss. Jeg tenkte fort og sa fredag eller lørdag. Vi hadde sett for oss at vi skulle få den i esker, men det er god plass til den i stasjonsvogna til sambo og da kan jeg jo øvelsestrille litt her hjemme også Sambo sier at det er helt uaktuelt at jeg skal trille vogn på stuegulvet nå, men den kan få stå på barnerommet til Ephelille. Der har vi samlet alle tingene vi har kjøpt. Hun skal sove på rommet vårt det første året, men senga hennes står på barnerommet foreløpig. Verdens heldigste baby har jo allerede eget rom Ellers må jeg sjekke ut beskjed fra venninne om at min elskede Robbie Williams er innlagt på psykiatrisk Når det gjelder helga, Epica, så er foreløpige planer altså å hente barnevogn og handle litt sammen med sambo. Ellers blir det vel bare hjemmekos + at vi skal til mamma og pappa på søndag. Neste lørdag er det bursdagsfest hos ei venninne Det blir kos og jeg må kjøpe meg den nydelige musserende alkoholfrie hvitvinen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. oktober 2006 #2273 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åhh så moro med vogn... Kjapt innom nå, kaos på jobb. kommer sterkere tilbake, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2274 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Grace! Jaaaaaa! Kjempemoro med vogn Endret 4. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2275 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå har jeg støpt lys! Jeg brenner alltid mengder med kubbelys og kulelys og for en stund siden begynte jeg å ta vare på rester i en pose. Talg som rinner ned og kanter som man brekker av - og ikke minst skallene og stubbene som blir igjen. Så kjøpte jeg lysformer, veker osv. på Panduro Hobby. Nå har jeg smeltet rester i vannbad og laget et stort kubbelys og et stort kulelys. Skulle hatt flere former, for jeg har mye mere rester, men de er ganske dyre. Skulle også hatt smeltekar... Nå brukte jeg en gammel, avdanket kasserolle med lysrestene - i vannbad i en stor kasserolle. Litt mye gris, men veldig gøy Får fortsette imorgen, når de jeg har laget nå har stivnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. oktober 2006 #2276 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åhh det hørtes kult ut å smelte lys.. Ble det fint?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2277 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åhh det hørtes kult ut å smelte lys.. Ble det fint?? ← Jeg tror det, men jeg får ikke til å se det ordentlig før jeg tar dem ut av formene imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #2278 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så gøy med lysstøping! Jeg har blitt helt hobbygal og shoppet masse på panduro i det siste... Aner ikke når jeg skal få tid til alt da.... Håper formen din blir mye bedre veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2279 Del Skrevet 4. oktober 2006 Takk for det, Vampyra! Jeg har heldigvis fri imorgen - og så håper jeg at formen er myyyye bedre på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #2280 Del Skrevet 4. oktober 2006 Støpe lys? :klø: Hva er vitsen? Det er vel dyrere å kjøpe sånne former og veker og sånn enn å kjøpe ferdiglagede lys? Men nå synes jo jeg det er liten vits i å lage smykker når man kan kjøpe dem i butikken, og å bake brød er jo egentlig helt bortkastet, de koster jo bare 20 kr i butikken, og hvorfor gidde å strikke og bruke penger på garn når man får gensere på h&m til 149.-... osv Moralen er: Ingen vits å bruke tid på sånne unødvendige ting! (men av og til skulle jeg ønske jeg var litt mer hobbydame av meg. Virker så koselig å sitte og pludre med sånne ting. Da jeg laget bordkortene til bryllupet, kjedet jeg ræva av meg, og brukte ca. 2 mnd på å bli ferdig) Jaja, i kveld var det visst din dagbok som fikk et foredrag av meg. Nå må du sove godt og se og bli frisk. Jeg har hodepine og hopper i seng. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå