Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, nei... :sjenert:

:ler:

Men altså... til mitt forsvar så kan jeg si at det "eneste" jeg har lyst på som jeg har sett i butikkene nå, er:

Cape i offwhite fra Vivikes

Lang, mørkegrå strikkejakke

Også har jeg en bestilling i hodet til hm.com, som jeg kanskje bør bestille snart. Både litt til meg og litt til Ephelille...

Ellers har jeg ikke sett noe jeg har lyst på. Det begrenser seg også litt hva jeg kan kjøpe meg nå, pga magen. Og sånn vil det vel egentlig være frem til vårklærne kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frist meg :sur:

Sambo lurte meg idag med at de skulle ha julebord i Oslo i år. Jeg ble helt i hundre og skulle være med for egen regning :ler: (De har julebord uten følge...) Det var ikke sant da - de skal ha julebordet her i byen.

Holder på å poste bestilling til hm.com nå... :sikle: Kommer i shoppingdagboka :) Greier ikke å finne ut om jeg skal ha den strikke-boleroen i grått med sløyfe på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Skjønner ikke hvordan folk klarer å finne så mye fint jeg.... Finner ALDRI noe jeg, selv om jeg ser i de samme butikkene :klø:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, LinKri! :vinke:

Joda, jeg greier som regel å finne noe å kjøpe... ;)

Ha en fin kveld, du også!

Jeg kjenner forresten at jeg er langt fra bra av forkjølelsen min. Jeg er tett og snørrete og det er tungt å puste... Men jeg må greie å komme meg på jobb imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å poste bestilling til hm.com nå... :sikle: Kommer i shoppingdagboka :) Greier ikke å finne ut om jeg skal ha den strikke-boleroen i grått med sløyfe på...  :sjenert:

Den har jeg bestilt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det hos meg i dag også..

Men jeg jobber med et salgsprosjekt så jeg slapp alle de sure kundene...

:sjarmor:

Nå er jeg på jobb 2 og er sulten som fy...

Gidder ikke gå ut å kjøpe mat for jeg skal hjem å spise god middag etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Innom med en mandags  :klem:

Takk, så koselig :):klem: tilbake!

Det var det hos meg i dag også..

Men jeg jobber med et salgsprosjekt så jeg slapp alle de sure kundene...

:sjarmor:

Nå er jeg på jobb 2 og er sulten som fy...

Gidder ikke gå ut å kjøpe mat for jeg skal hjem å spise god middag etterpå...

Det roet seg heldigvis litt utpå dagen hos oss, men jeg er så tett både i nesen og brystet (astma som jeg får når jeg er forkjøla, nesten ikke til å holde ut...) og det var ganske grusomt å sitte og snakke i telefonen...

Ephelille liker forresten kakao! Hun sprellet deilig i magen min når jeg drakk det på jobb idag :hjerte:

Jeg kjørte hjem i full fart, vel vitende om at sambo hadde middagen klar :) Jeg var også sulten som fy... Idag hadde vi røkte kjøttpølser og kålrabistappe til middag - og det er faktisk en av mine livretter :sikle: Nå er jeg stappmett og konstaterer at det er for sent å sove middag... :sjenert: Skal se 71 grader nord på TV. Da må jeg ta opp Top Model og Nynne på video :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, shatika og Grace! Er trøtt og har lyst til å hoppe til køys... Får vel sitte oppe litt til for sambos skyld. Jeg gjør jo ikke stort annet enn å sove for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...