Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg lurer ihvertfall på hvordan det er for Ephelille når jeg nyser så veggene i huset rister? Hun må jo bli kastet frem og tilbake og tro at det er verdens undergang? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huff, jeg er så dårlig at jeg liksom føler at jeg ikke holder ut... :grine: Men jeg vet jo at jeg gjør det. Tror heldigvis ikke at jeg har feber.

Også plager det meg at jeg lå an til å få bra provisjon på jobb nå, men hvis jeg ikke kommer meg mer på jobb denne uka, så går hele greia i vasken :grine:

Også har jeg hengt av en kjole på City Syd, men er for syk til å dra å hente den. Sambo forbød med å dra dit nå når jeg er syk - den fikk vente til jeg ble frisk. Men jeg har hengt den av ut dagen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sove litt igjen, til sambo kommer hjem.

Har ringt og hengt av kjolen ut morgendagen nå. Hjelpe meg - jeg hadde omtrent ikke stemme når jeg ringte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling, LinKri og Arwen: :klem:

Synes ganske synd på meg selv, men jeg er jo egentlig heldig - i og med at jeg har Ephelille i magen ;) Og nå har sambo kommet hjem og steller for meg. Jeg foreslo at han kunne være hjemme med sykt barn imorgen, i og med at Ephelille sikkert også er syk :ler: Men han kunne ikke det da... :sjenert: Middag har jeg også fått, samt blader og halspastiller. Jeg lurte på om jeg skulle spørre ham om han ville kjøre innom og hente kjolen, men jeg vet at han hater sånne ting... Nå er den hengt av ut morgendagen og imorgen MÅ jeg kjøre meg en tur på apoteket også, så da skal jeg greie å slepe meg innom og hente den. Har også funnet en deilig måte å lindre bihulesmertene på. Jeg har en sånn rispute for å bruke på stive muskler, sånn som man varmer i microen. Jeg har nå sittet med den på ansiktet og det var kjempedeilig og det hjalp!!

På fredag skal jeg på svangerskapskontroll til legen og dit må jeg i alle fall dra. Så får vi se an formen, men jeg regner med at han må sykemelde meg for jeg skal jo jobbe fredag kveld + lørdag også. Søren at jeg ikke kunne vente til neste uke med å bli syk - det passer så utrolig dårlig denne uka... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Beste tips for å bedre bihulene og slippe unna bihulebetennelse er å bruke nesespray, snyt deg masse istedet for å snufse det inn, og sov med hodet høyt!

(hilsen en som hadde 4 bihulebetennelser på et år.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...