Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2181 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg lurer ihvertfall på hvordan det er for Ephelille når jeg nyser så veggene i huset rister? Hun må jo bli kastet frem og tilbake og tro at det er verdens undergang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. september 2006 #2182 Del Skrevet 27. september 2006 han ligger sikkert bare å vugger behagelig der inne. God bedring! (er småforkjøla selv, men håper det verste holder seg unnal) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2183 Del Skrevet 27. september 2006 Takk for det, Arwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #2184 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje hun også nyser? god bedring Ephie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2185 Del Skrevet 27. september 2006 Tusen takk, Vampyra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2006 #2186 Del Skrevet 27. september 2006 Blir vel omtrent som å kjøre berg og dalbane.. Håper du blir bedre snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2187 Del Skrevet 27. september 2006 Huff, jeg er så dårlig at jeg liksom føler at jeg ikke holder ut... Men jeg vet jo at jeg gjør det. Tror heldigvis ikke at jeg har feber. Også plager det meg at jeg lå an til å få bra provisjon på jobb nå, men hvis jeg ikke kommer meg mer på jobb denne uka, så går hele greia i vasken Også har jeg hengt av en kjole på City Syd, men er for syk til å dra å hente den. Sambo forbød med å dra dit nå når jeg er syk - den fikk vente til jeg ble frisk. Men jeg har hengt den av ut dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2188 Del Skrevet 27. september 2006 Nå skal jeg sove litt igjen, til sambo kommer hjem. Har ringt og hengt av kjolen ut morgendagen nå. Hjelpe meg - jeg hadde omtrent ikke stemme når jeg ringte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. september 2006 #2189 Del Skrevet 27. september 2006 Huff, utrolig kjedelig å være syk, og ikke minst å være nesten stemmeløs! Håper du kvikner til igjen ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. september 2006 #2190 Del Skrevet 27. september 2006 Huff... så kjedelig å være så dårlig! Håper du slipper å gå slik lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. september 2006 #2191 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje samboern din kan hente kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2192 Del Skrevet 27. september 2006 Kylling, LinKri og Arwen: Synes ganske synd på meg selv, men jeg er jo egentlig heldig - i og med at jeg har Ephelille i magen Og nå har sambo kommet hjem og steller for meg. Jeg foreslo at han kunne være hjemme med sykt barn imorgen, i og med at Ephelille sikkert også er syk Men han kunne ikke det da... Middag har jeg også fått, samt blader og halspastiller. Jeg lurte på om jeg skulle spørre ham om han ville kjøre innom og hente kjolen, men jeg vet at han hater sånne ting... Nå er den hengt av ut morgendagen og imorgen MÅ jeg kjøre meg en tur på apoteket også, så da skal jeg greie å slepe meg innom og hente den. Har også funnet en deilig måte å lindre bihulesmertene på. Jeg har en sånn rispute for å bruke på stive muskler, sånn som man varmer i microen. Jeg har nå sittet med den på ansiktet og det var kjempedeilig og det hjalp!! På fredag skal jeg på svangerskapskontroll til legen og dit må jeg i alle fall dra. Så får vi se an formen, men jeg regner med at han må sykemelde meg for jeg skal jo jobbe fredag kveld + lørdag også. Søren at jeg ikke kunne vente til neste uke med å bli syk - det passer så utrolig dårlig denne uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #2193 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2194 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Meja: Endret 27. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2195 Del Skrevet 27. september 2006 Fant ut at jeg vant 125 kroner i Extra igår Men det er bedre enn ingenting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. september 2006 #2196 Del Skrevet 27. september 2006 WOW, gratulerer med Extra-premie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2197 Del Skrevet 27. september 2006 WOW, gratulerer med Extra-premie! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2006 #2198 Del Skrevet 27. september 2006 God bedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2199 Del Skrevet 27. september 2006 God bedrings ← Tusen takk, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #2200 Del Skrevet 27. september 2006 Beste tips for å bedre bihulene og slippe unna bihulebetennelse er å bruke nesespray, snyt deg masse istedet for å snufse det inn, og sov med hodet høyt! (hilsen en som hadde 4 bihulebetennelser på et år.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå