Devana Skrevet 5. februar 2007 #3761 Del Skrevet 5. februar 2007 Så spennende...Jeg måtte smugtitte litt her jeg også nå Håper det ikke drøyer så mye lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. februar 2007 #3762 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til med fødselen, snart er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. februar 2007 #3763 Del Skrevet 5. februar 2007 Hm, nesten så jeg vurderer å sitte oppe her i natt! :klø: Å, jeg håper ikke det drøyer noe særlig mer nå. Nå vil vi ønske Ephelille velkommen til verden altså! Heia deg, Ephemera! Du er råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3764 Del Skrevet 5. februar 2007 Ikke noe særlig nytt fra Ephis. Riene er vondere og hu begynner å bli sliten. Merker at hun har vært oppe i over 20 timer. Og det blir nok ikke noe søvn i natt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2007 #3765 Del Skrevet 5. februar 2007 Ikke noe særlig nytt fra Ephis. Riene er vondere og hu begynner å bli sliten. Merker at hun har vært oppe i over 20 timer. Og det blir nok ikke noe søvn i natt heller. ← Uff, jeg føler med henne! Håper hun får noe slik at hun får sovet litt, sånn som jeg fikk! Jeg husker jeg kunne sovnet stående hvis det ikke hadde vært for de plagsomme riene. Heier masse på deg, Ephemera! Nå er du snart i mål, og det kommer til å bli herlig, jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2007 #3766 Del Skrevet 5. februar 2007 Snaaaart ferdig!! Hold ut noen timer til så skal du få verdens beste belønning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3767 Del Skrevet 5. februar 2007 Fikk akkurat melding om at hun skulle få noe så hun fikk sove litt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. februar 2007 #3768 Del Skrevet 5. februar 2007 Godt å høre, men det drar ut for henne stakkars!!! Da blir det helt sikkert en 6.februar-baby!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. februar 2007 #3769 Del Skrevet 6. februar 2007 Spent på om det er komt noko baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. februar 2007 #3770 Del Skrevet 6. februar 2007 Innom for å se om det har skjedd noe spennene.... Håper du snart har fått den lille i armene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #3771 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal si dette drøyde ut..... Men NÅ er du nok snart i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #3772 Del Skrevet 6. februar 2007 Ingen oppdateringer enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. februar 2007 #3773 Del Skrevet 6. februar 2007 Ephemera skal snart bli mamma og jeg har ikke fått med meg det før nå?? Nei, så spennende!!! Sitter med et stort glis jeg Lykke lykke til!! Gleder meg til å få høre hvordan fødselen gikk og hvordan den nye verdensborgeren er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 6. februar 2007 #3774 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette er jo bare superspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 6. februar 2007 #3775 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser at Grace skriver og følger nøye med! Nå må hun da snart være i mål?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2007 #3776 Del Skrevet 6. februar 2007 Ingen oppdatering.. Har ikke hørt noe siden i går så vi får vel tro at det er i gang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 6. februar 2007 #3777 Del Skrevet 6. februar 2007 Huff, stakkars... hun må jo være utrolig sliten.. Trodde virkelig jeg skulle treffe på tippingen min da vannet gikk i går morges, men men.... Vi får håpe at den lille har kommet ut, og at det bare drøyer litt med å gi beskjed til oss. Det er vel ikke det første hun tenker på når hun endelig får den lille i amene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. februar 2007 #3778 Del Skrevet 6. februar 2007 Håper Ephelille har kommet ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. februar 2007 #3779 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff, får virkelig håpe hun snart er ferdig nå... lange fødsler er no' herk, det kan jeg skrive under på! Stå på Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. februar 2007 #3780 Del Skrevet 6. februar 2007 Du er tøff, Ephemera. Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå