Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Så spennende! :hoppe:

Tenker på deg. Da blir det jammen meg mandagsbaby på deg også da!!! :)

Det hadde vært praktisk med to sånne stoler så vi kunne sluppet å flytte dem mellom bilene,

De stolene er jo SÅ lette å flytte på, at det hadde jeg aldri vurdert! Vi tar nesten alltid med oss stolen inn også. Altså; den blir ikke stående i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende, nå er jo ting virkelig igang! :hoppe:

Gleder meg masse til å høre hvordan det har gått!

Tipper at neste gang vi hører fra deg er alt over, og du har Ephelille i armene!

Ikke noe tvil om at dere skulle ha den største fødestua, det kommer jo til å bli folksomt der inne! :riste:

Jeg sier meg enig i at bilstol er ganske så lett å flytte! Vi tar den stort sett alltid med inn, for jeg synes det er lettere å sette Julegaven i setet inne, og feste bare stolen når vi kommer ut.

Det går jo å tre han oppi stolen når den er fastspent i bilen, men det er litt knot, og gjøres bare når det ikke passer å ta med seg setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så feil kan man ta, fått ny sms nå.

0952: Dette kommer til å ta sin tid. Riene er veldig uregelmessige, det er lang tid mellom hver.Men her er de bare glde for at jeg i det hele tatt kjenner rier. Kjennes ut som det har kommet mange liter fostervann og det kommer fortsatt mer. Vi har fått kjempegod frokost og kan ikke gjøre annet enn å vente... Men nå er det i alle fall i gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Så spennende!!! :)

Håper du får en fott fødsel!!! Snart har du ephelille i aremne dine!!!! DET har du ventet leeenge på!!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vannet har gått, så er det vel begrenset hvor lenge de lar deg vente?

Håper det ikke ender med haste-snitt, men at du får sterke og regelmessige rier ganske snart, så Ephelille kommer seg ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Primula
Jeg må ærlig talt si at å vente på non som føder er fryktelig kjedelig.. Det tar jo sånn tid.......  ;)  :ler:

ja, det skal være visst. :ler: tenk deg hvordan det er for henne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...