Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har flyttet, og har ikke fått nett enda, så er inne å smugleser her hvor vi er på besøk, men nok om det! må lese litt her, er så spennende!!!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke skjedd noe mer ennå, nei...

Gjør ikke noe annet enn å kjenne etter om det gjør vondt i magen. Har nettopp dusjet nå og lurer på om jeg har litt murringer i magen... men dette tar vel ennå litt tid.

Er fryktelig utålmodig og greier ikke å konsentrere meg om noen ting. Vil bare ha babyen i armene mine og være ferdig med dette. Gleder meg så utrolig mye til å starte det nye livet med baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg virkelig på dine vegne :hoppe:

(og håper du vil legge ut et lite babybilde :babyjente:)

Og nå kom jeg på en ting... Som vampyra gjorde, drømte jeg også faktisk om deg :ler: At du fikk en gutt i stedet.. Men et er vel en jente, og fødselsdagen blir den 8. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det jo å bli veldig spennende! :hoppe:

Ønsker deg lykke til med fødselen, håper den setter i gang for alvor snart. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen nyheter?

Hmm

Jaja, håper jeg våkner opp til gode nyheter i morgen tidlig! Lykke til Ephemera og Ephelille!!

:klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som sladrisen kommer til å få rett på tippingen!

KL 0519:Hei, vannet har gått og vi er på vei til sykehuset. Har ikke rier enda, men endel murringer. Klem Ephe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fortsetter : ;)

KL 0706: Da ligger vi på fødestua og ser på TV. Vi har fått den største og fineste fødestua og det er bare vi som skal føde her nå.De har tatt registrering som viser at babyen har det helt fint, jeg har begynt å få rier som kjempesterke menssmerter og det skjer ikke mer før lege kommer på vakt i halv åtte- åttetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...