Siam Skrevet 4. februar 2007 #3701 Del Skrevet 4. februar 2007 Hm, har det ikke kommet i gang enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. februar 2007 #3702 Del Skrevet 4. februar 2007 så spennende!!! Masse lykke til med kommede fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 4. februar 2007 #3703 Del Skrevet 4. februar 2007 vi har flyttet, og har ikke fått nett enda, så er inne å smugleser her hvor vi er på besøk, men nok om det! må lese litt her, er så spennende!!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3704 Del Skrevet 4. februar 2007 Her har det ikke skjedd noe mer ennå, nei... Gjør ikke noe annet enn å kjenne etter om det gjør vondt i magen. Har nettopp dusjet nå og lurer på om jeg har litt murringer i magen... men dette tar vel ennå litt tid. Er fryktelig utålmodig og greier ikke å konsentrere meg om noen ting. Vil bare ha babyen i armene mine og være ferdig med dette. Gleder meg så utrolig mye til å starte det nye livet med baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2007 #3705 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 4. februar 2007 #3706 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 4. februar 2007 #3707 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg gleder meg virkelig på dine vegne (og håper du vil legge ut et lite babybilde ) Og nå kom jeg på en ting... Som vampyra gjorde, drømte jeg også faktisk om deg At du fikk en gutt i stedet.. Men et er vel en jente, og fødselsdagen blir den 8. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 4. februar 2007 #3708 Del Skrevet 4. februar 2007 Spennende dager du har fremfor deg nå!! Håper fødselen starter snart!!! Masse masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. februar 2007 #3709 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 4. februar 2007 #3710 Del Skrevet 4. februar 2007 Lykke til! Håper det skjer noe mer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. februar 2007 #3711 Del Skrevet 4. februar 2007 Her begynner det jo å bli veldig spennende! Ønsker deg lykke til med fødselen, håper den setter i gang for alvor snart. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2007 #3712 Del Skrevet 4. februar 2007 Fremdeles ingen nyheter? Hmm Jaja, håper jeg våkner opp til gode nyheter i morgen tidlig! Lykke til Ephemera og Ephelille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3713 Del Skrevet 5. februar 2007 Det ser ut som sladrisen kommer til å få rett på tippingen! KL 0519:Hei, vannet har gått og vi er på vei til sykehuset. Har ikke rier enda, men endel murringer. Klem Ephe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. februar 2007 #3714 Del Skrevet 5. februar 2007 OI!!! Spennende. Gleder meg til jeg kommer hjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3715 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi fortsetter : KL 0706: Da ligger vi på fødestua og ser på TV. Vi har fått den største og fineste fødestua og det er bare vi som skal føde her nå.De har tatt registrering som viser at babyen har det helt fint, jeg har begynt å få rier som kjempesterke menssmerter og det skjer ikke mer før lege kommer på vakt i halv åtte- åttetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. februar 2007 #3716 Del Skrevet 5. februar 2007 :hoppe: Så spennende!! :hoppe: masse lykke til! Dette kommer til å gå så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 5. februar 2007 #3717 Del Skrevet 5. februar 2007 Masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 5. februar 2007 #3718 Del Skrevet 5. februar 2007 Så utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2007 #3719 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ikke hrt noe mer så jeg antar at hun er ordentlig i gang Kommer tilbake når jeg vet noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. februar 2007 #3720 Del Skrevet 5. februar 2007 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå