Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg som skulle innom og fortelle deg at "Bitter Lemon" fortsatt finnes. Jeg kjøpte det for å forsøke å få igang fødsel. (Men den startet før jeg fikk drukket den. Så jeg har en flaske liggende...)

Men så ser jeg at ting så smått har startet av seg selv!!!! :hoppe:

Så fryktelig spennende!

Gleder meg til å få høre om hvordan dette går, og ikke minst hvor fantastisk Ephelille ser ut når hun er på utsiden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende med slimproppen!

Nå skjer det nok snart!

Med min første begynte fødselen samme dag som proppen gikk, mens med lillesøster tok det et par dager. Og da var det bare helt blankt, og det kom ikke noe mer blodblandet før langt uti fødselen... ;)

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønsker, alle sammen! :klem:

Her skjer det fremdeles ikke noe mer, men jeg må vel bare forstå at det kan ta litt tid.

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Jeg så aldri noe til slimproppen forrige gang, så jeg har ikke noe erfaring å komme med.

Lykke til, får håpe det skjer noe om ikke så lenge da. Pass på å få nok søvn og hvile. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare innom før jeg finner senga for å ønske deg lykke til! Dette kommer til å gå strålende og forhåpentligvis så har du en liten tulle i armene før helga er over!

:klem::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden mobilen min er stille regner jeg med at det ikke er noe på gang.

I dag tror jeg at jeg har drukket rødvin nok for å ta igjen hele svangerskapet ditt.....Og kanskje en drink ellr fem på toppen :)

Har skrudd opp lyden på sms`n i tilfelle det skjer noe i natt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ladning slimpropp har kommet! :overrasket:

Jeg leste igår at den kan komme i flere omganger, og når jeg satt på do isted, kom det en ny propp som ploppet ned i toalettet. Den så akkurat likedan ut som den igår. (Ja, dere som synes dette er ekkelt, må heller la være å lese her ;) ).

Så kanskje det kan begynne å skje noe nå snart??!

Kjente ellers litt murringer i ryggen og magen når jeg lå i senga, men ellers skjer det lite her. Ephelille hikker i magen og tar livet med ro, mens mamman hennes holder på å klikke av utålmodighet... Pappan er også utålmodig, men han er litt mere innforstått med at dette kan ta litt tid.

Nå skal vi spise frokost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jeg kjenner har født ganske så kjapt etter at slimproppen har gått! Så her krysser jeg fingrer for en fødsel en av de nærmeste dagene. Helst i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det kommer til å skje noe veldig snart! Hva med en lengre spasertur og en omgang Rikshospitalets sexoppskrift?? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rikshospitalets sexoppskrift? :klø: Men jeg tror sambo er skeptisk til å bli med på sånne aktiviteter etter at jeg var så dum å vise ham slimproppen igår :rodme: Han sier at det kommer så mye rart ut av meg nå... :ler: Og bedre ble det vel ikke av at det kom en idag også... Også er han temmelig syk, stakkar.

Selv føler jeg meg trøtt og slapp, småkvalm og svimmel. Det frister ikke å ut å gå tur på glatta heller, men vi siden vi droppet å handle igår, blir det vel en tur med bil til en søndagsåpen butikk i alle fall.

Tror jeg legger meg på sofan litt først.

Er litt redd for at dette skal drøye ut i dager og uker. Jeg leser jo flere steder at det at slimproppen går, ikke er noen idikasjon på at fødselen er nært forestående, men at livmoren forbereder seg. Kunne gjerne tenkt meg å slippe å dra til legen på tirsdag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Ronja! :klem:

Nå står bilstolen i bilen til sambo :) Så søtt :hjerte: Det hadde vært praktisk med to sånne stoler så vi kunne sluppet å flytte dem mellom bilene, men skal man virkelig bruke tusen kroner (på tilbud) på å kjøpe enda en stol i babystørrelse? Vi venter i alle fall litt og ser.

Også har vi handlet litt mat. Skal ha svinestek til middag idag. Skulle hatt Bitter Lemon, men det har de jo ikke på de små søndagsåpne butikkene. Må få sett etter det imorgen (hvis ikke jeg slipper ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg på graviditet, men må bare si en gang til at nå høres det ut som det virkelig nærmer seg for deg. Jeg tipper at det skjer i kveld/natt/morgen tidlig hvis det fortsatt er plass på tippelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...