Grace Skrevet 25. januar 2007 #3521 Del Skrevet 25. januar 2007 Da håper jeg vi får se noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3522 Del Skrevet 25. januar 2007 Da håper jeg vi får se noen? ← Det må vi få ordnet Ellers blir dagens høydepunkt helgehandel av mat med sambo. Jeg vet ikke om jeg er helt frisk, men jeg elsker å handle mat til og med Ihvertfall når vi drar på et senter og jeg har mulighet til å se litt i andre butikker også. Og så tar vi oss kanskje en softis og sånn. Koselig det! Har lyst til å være litt gal og kjøpe 42" eller 50" flatskjerm-TV og noen serier på DVD (Sex and the city?) som jeg kan underholde meg med fremover... Bonusen på jobb høres forresten ut som den begynner å bli fastsatt, Grace! Og jeg sier bare: Og det aller beste er at jeg visstnok får bonus neste år også, selv om jeg er i permisjon i hele 2007! Noen ganger elsker jeg arbeidsplassen min! (Jeg bryr meg forresten om penger og klær også - i tillegg til baby og mat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. januar 2007 #3523 Del Skrevet 25. januar 2007 Anbefaler å ha serier å se på mens man ammer. Jeg så hele "Sex and the City" i løpet av 4 uker! (Og da måtte jeg passe på å ikke se noe mens Mannen var på jobb, for vi skulle se dem sammen.) Har lurt på om jeg skulle starte og se "Friends" en gang til nå, eller om jeg skal finne en annen serie... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3524 Del Skrevet 25. januar 2007 For mitt vedkommende tror jeg at jeg i tilfelle må sørge for å se alle episodene av Sex and the city mens sambo er på jobb, for jeg er ganske sikker på at han ikke vil se det Friends, ja. Jeg har den første boksen der og begynte å se på den når jeg var hjemme og var så kvalm i begynnelsen av svangerskapet. Tror ikke jeg så den ferdig. Jeg har dessverre ikke noen tips til serier... tror jeg... men du kan jo gå inn på www.platekompaniet.no eller www.dvdon.com og se om du finner noe interessant. Det vil jeg nok tro at du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2007 #3525 Del Skrevet 25. januar 2007 Bonusen på jobb høres forresten ut som den begynner å bli fastsatt, Grace! Og jeg sier bare: Og det aller beste er at jeg visstnok får bonus neste år også, selv om jeg er i permisjon i hele 2007! Noen ganger elsker jeg arbeidsplassen min! ← Fy søren! You lucky bastard!!!! *veldigmisunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. januar 2007 #3526 Del Skrevet 25. januar 2007 Vi har akkurat sett Rome, og den var veldig bra! Den er ikke så fryktelig lang, da. Og det er jo en "manne-vennlig" serie også. Selv var jeg mer enn nok fornøyd med å stirre henført på babyen min når jeg ammet, det var mer enn nok underholdning for meg... Gleder meg til en ny ammeperiode nå, selv om det bare er 4 måneder siden Oliver sluttet. Det er veldig koselig. Så flott at du får bonus når du har permisjon. Jeg prøvde meg på det i forrige permisjon, men fikk bare litt. Nå har jeg jo vært arbeidsledig mens jeg har vært gravid, og det er veldig dårlig med bonuser fra NAV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3527 Del Skrevet 25. januar 2007 Fy søren! You lucky bastard!!!! *veldigmisunnelig* ← Selv var jeg mer enn nok fornøyd med å stirre henført på babyen min når jeg ammet, det var mer enn nok underholdning for meg... ← Det tror jeg faktisk vil holde i massevis for meg også! Og så har jeg jo også fått tips om å snakke til babyen og gi den oppmerksomhet under amminga sånn at den ikke sovner. Åååh, jeg gleder meg sånn!!! Men jeg kunne trengt noe å se på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 #3528 Del Skrevet 25. januar 2007 *oppdateringsspor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2007 #3529 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg synes 2 februar er en fin dato å føde på Veldig fin mage ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. januar 2007 #3530 Del Skrevet 25. januar 2007 Ifølge kyllingmannen bør du kjøpe 24. Serien altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3531 Del Skrevet 25. januar 2007 Ephelille fikk seg litt flere klær i ettermiddag Fant endelig en 2 pakn. med hvite bodyer i str. 56. Også fikk hun en Ole Brumm pyjamas og et rosa sett med bukse og hettejakke Gleder meg til å legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. januar 2007 #3532 Del Skrevet 26. januar 2007 Sover du enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3533 Del Skrevet 26. januar 2007 Nei, jeg har vært våken siden i 10-tida, jeg Men det skjer liksom ingen ting... så det er ikke så mye å skrive... Har vasket de nye klærne til Ephelille og skal henge dem opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. januar 2007 #3534 Del Skrevet 26. januar 2007 Hadde vært veldig moro å se klærne til din lille venn ja... jeg må vel være litt unormal jeg..har bare kjøpt noen få plagg jeg.Synes det er vanskelig å bli like inspirert som sist. Vi har jo masse fine klær etter Lukas i farger jenter bruker også..Men blått har jeg lånt bort altså.. Og klær skal hun jo få stakkar.. Ha en fin dag med din redebygging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3535 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tok bilder av babyklærne igår, men jeg får se om jeg orker å legge inn alle her... Det blir mye arbeid... Jeg må sutre litt... Dette begynner jammen å bli slitsomt!! I natt og idag har jeg slitt big time med halsbrann. Jeg har tygd Gaviscon som et grustak, men det hjelper ikke. Og jeg ble så mett av middagen at jeg faktisk tror jeg kommer til å sprenges Det kjennes ut som jeg har spist fire kilo murstein og det brenner i varm mat fra langt nedi magen og helt opp i halsen min. Skulle sove middag på sofan, men det ble heller håpløst det også. Nå jeg lå på siden, hadde jeg stikninger i bekkenet og når jeg la meg på ryggen holdt jeg på å krepere pga trykk på indre organer. Men samtidig blir jeg helt skrekkslagen med tanke på fødsel også, men det er heldigvis en følelse som går opp og ned. Av og til tenker jeg at det hadde vært mye bedre med KS, siden jeg hadde visst dato og det ville blitt 8 - 10 dager før termin. Tenk om jeg går over og de ikke vil sette igang fødselen??! Alt i alt er jeg overlykkelig for at jeg snart skal få en baby, men jeg skulle så gjerne hatt henne i armene mine NÅ!! Også ser jeg sånn frem til å få tilbake kroppen min, bruke klærne mine, kjøpe nye klær... Jeg skal ta med meg Ephelille på tidenes Shopping etterhvert!! Feire og kooooose meg!! Også skal jeg ta solarium Men mest av alt skal jeg bare sitte å se på henne og nyte henne med hvert fiber i kroppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 26. januar 2007 #3536 Del Skrevet 26. januar 2007 (fant ikke den "vanlige" som vinket) på tide å legge igjen et spor, tenkte jeg forslag til serier å se på: nip/tuck, mean eddie, frustrerte fruer, scrubs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. januar 2007 #3537 Del Skrevet 26. januar 2007 (fant ikke den "vanlige" som vinket) på tide å legge igjen et spor, tenkte jeg forslag til serier å se på: nip/tuck, mean eddie, frustrerte fruer, scrubs. ← *noterer forslag* Bare innom og ser om du har det bra. Det er helt normalt å grue seg til fødsel. Nå har jeg tippet at du føder den 16, og jeg tar alltid feil, så du har garantert født innen den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3538 Del Skrevet 26. januar 2007 Fruktfat og Susan Sto Helit: Frustrerte Fruer har jeg faktisk tenkt på. Jeg har ikke sett det på TV, utrolig nok, fordi jeg ikke fikk med meg de første episodene av sesong 1. Da fant jeg ut at jeg ikke skulle følge med... men det er vel en bra serie? Sex and the city er jeg også litt usikker på fordi jeg ikke har sett så veldig mye av det. Men først og fremst trenger jeg en 50" (eller 42") LCD-TV!! Og det er da ikke noe jeg bare kan kjøpe sånn på impuls... 42" koster fra 13.000 og oppover og 50" vet jeg sannerlig ikke... Men vi skal forresten på IKEA imorgen!! Skal kjøpe diverse småtteri. Plantene vi kjøpte til det nye badet har ikke tålt å stå uten dagslys (selv om vi trodde den sorten der skulle overleve). Jeg mener de hadde samme type i kunstig utgave og da må vi heller satse på det. Det er vel ikke så mange planter som overlever uten dagslys? Også skal jeg kjøpe et nytt tonn med kubbelys og ellers bare se og plukke med småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 26. januar 2007 #3539 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg har lyst på 50" flatskjerm (men den får man bare i plasma forløpig, og sambo har mer lyst på lcd, for punktene i plasmaen kan dø, og det synes. eller noe sånt ), sambo ble litt overrasket da jeg pekte på den største tven og sa jeg ville ha sån, hehehe... frustrerte fruer er kjempebra!! jeg så ikke sesong 1 på tv for jeg synes det så litt kjedelig ut, men fikk dvdboksen av sambo til jul i fjor. og vi ble hekta... skikkelig hekta! så nå har vi sett sesong 2, og lastet ned de episodene som har kommet ut og sambo er like hekta som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3540 Del Skrevet 26. januar 2007 Sant det der med plastma-TV, Fruktfat, så min sambo vil også ha LCD-TV. Har veeeeeldig lyst på På Siba så jeg forresten en 63" Men det blir for stort! Man må sitte veldig langt unna for at bildet skal blir bra. Husker ikke helt hva den kostet, men det var vel godt over 30.000 Men 42" LCD-TV og Frustrerte Fruer 1 og 2 på DVD hadde vært kos å kjøpe imorgen Sambo har bestilt seg videokamera til 11.000 til prinsessa vår kommer, så han er heller skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå