Grace Skrevet 28. desember 2006 #3201 Del Skrevet 28. desember 2006 Så bra at du sover ordentlig.. Bare 6 uker igjen!! Kult!! Bare tre måneder til jeg kommer og beslaglegger Ephelille en hel helg! :hoppe: litt ekstra for det Har fått HM katalogen i posten i dag jeg, har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3202 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, det er litt sprøtt å tenke på at det bare er 6 uker igjen!! Må jammen begynne å vaske babytøyet snart nå! Hvor søtt kommer det ikke til å bli når vaskerommet er fullt av bittesmå klær!? Beslaglegge Ephelille en hel helg? Og ja - H&M-katalogen lå i vår postkasse også! Sammen med Ellos-katalogen. Kan jo hende det er noe fint i den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. desember 2006 #3203 Del Skrevet 28. desember 2006 Beslaglegge Ephelille en hel helg? ← Har du glemt at jeg inviterte meg selv på besøk i mars? Og du kan jo ikke forvente annet enn at babygale meg beslaglegger Ephelille den helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3204 Del Skrevet 28. desember 2006 Glemte å nevne at jeg hadde et bitte lite anfall av bekymring i dag tidlig (les: formiddag)... Jeg hadde nettopp våknet og hoppet ut av senga med leggkrampe. Sambo hadde ligget og sett på at jeg sov så godt, men nå foreslo han at vi skulle stå opp. Og da slo det meg at jeg ikke kjente spark i magen Det var helt sikkert fordi jeg våknet så plutselig og Ephelille sov sikkert bare, men jeg fikk jo ikke fred. Jeg pleier å kjenne henne sparke når jeg ligger i senga om morgenen. Sambo prøvde å legge øret på magen, men hørte mest surkling fra meg ( ). Han mente imidlertid å kjenne bevegelse der inne og etter en altfor lang stund så kjente jeg også at snuppa rørte seg Etter dette mente sambo at jeg trengte å slappe av litt, så han viste meg hvordan jeg skulle bruke steam-delen på dusjen vår. Jeg har bare brukt den som vanlig dusj foreløpig + at jeg har brukt det tropiske regnet da. Det er ganialt å vaske håret i!! Det kommer jo ned masse vann fra "taket" i dusjen! Men i dag ble det full pakke, med steam, lysterapi og tropisk regn! Det var kjempedeilig! Det kjentes ut som jeg hadde trent og så dusjet etterpå. Skikkelig velvære Det virker forresten som Ephelille prøver å snu seg nedover i magen. I går kveld kjente jeg tydelig hodet hennes nede på siden av magen min igjen. Det er helt sprøtt når hun flytter på seg på den måten. Magen blir helt rar og jeg kjenner en stor baby som åler seg nedover inni der! Håper hun kommer seg helt ned snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3205 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du glemt at jeg inviterte meg selv på besøk i mars? Og du kan jo ikke forvente annet enn at babygale meg beslaglegger Ephelille den helgen ← Neida, jeg har selvsagt ikke glemt det! Men jeg hadde ikke tenkt på at du skulle beslaglegge henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. desember 2006 #3206 Del Skrevet 28. desember 2006 Neida, jeg har selvsagt ikke glemt det! Men jeg hadde ikke tenkt på at du skulle beslaglegge henne... ← Jeg tuller ikke altså Jeg tør hvis du tør....... Men da må jeg nok låne den steamdusjen litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3207 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tuller ikke altså Jeg tør hvis du tør....... Men da må jeg nok låne den steamdusjen litt også ← Det høres veldig koselig ut (og litt skummelt ut også... ). Men jeg tror jeg må se hvordan det blir å leve med en baby før vi avtaler noe konkret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. desember 2006 #3208 Del Skrevet 28. desember 2006 Innom og titter ÅÅÅ.. jeg husker hvor koselig det var å vaske babytøy! :grine2: *tror jeg må innom og titte på H&M* Det høres så herlig ut med steamdusj!! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3209 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) LinKri: Nå fikk jeg endelig bestilt denne kåpa sort kåpe i sort! Måtte snakke med LaRedoute for å få bestilt den - og jeg fikk den siste de hadde i min størrelse. Den var utsolgt for noen dager siden. Endret 29. desember 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3210 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg kasta hm katalogen etter å ha bladd fort igjennom den jeg... Eller... den ligger i papirhaugen som skal ut i containeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3211 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg kasta hm katalogen etter å ha bladd fort igjennom den jeg... Eller... den ligger i papirhaugen som skal ut i containeren. ← Gå og hent den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. desember 2006 #3212 Del Skrevet 29. desember 2006 for kåpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. desember 2006 #3213 Del Skrevet 29. desember 2006 Så du forresten det tiolbudet fra HM , den joggedressen som følger med hvis man handler.. Syns det så litt kul ut jeg, tror jeg skal bestille den hvite shortsen til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3214 Del Skrevet 29. desember 2006 Nei... kan jo ikke det da... Det var så masse jeg ønska meg der... Og så har jeg satt en sperre på shopping inntill jeg har betalt ned kontoen min på hm og til jeg har klart å gå ned minimum 5 kg! *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3215 Del Skrevet 29. desember 2006 Sånn shorts kan ikke mine cellulitlår ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3216 Del Skrevet 29. desember 2006 Nei... kan jo ikke det da... Det var så masse jeg ønska meg der... Og så har jeg satt en sperre på shopping inntill jeg har betalt ned kontoen min på hm og til jeg har klart å gå ned minimum 5 kg! *streng* ← Forsåvidt veldig lurt Det er dumt å handle på sånn konto... Jeg handler på faktura da og ser at regningen fra Viktor&Rolf-eventen forfalte igår... Gulp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3217 Del Skrevet 29. desember 2006 Så du forresten det tiolbudet fra HM , den joggedressen som følger med hvis man handler.. Syns det så litt kul ut jeg, tror jeg skal bestille den hvite shortsen til også. ← Jeg tok med den joggedressen når jeg bestilte fra forhåndskatalogen, men synes ikke den ser så fin ut... Shortsen ser veldig fin ut, men den har jeg ikke bestilt... Gleder meg til å få de strikkede tunika-toppene mine fra H&M. De tror og håper jeg er fine! I tilfelle skal jeg ha den i hvit også, men ellers har jeg ikke funnet noe som jeg må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 29. desember 2006 #3218 Del Skrevet 29. desember 2006 Det blir nok gøy å vaske babyklærne Ephemera!!!!! Når jeg vasket babyklærne var det litt rart... men veldig skjønnt også. Så smått og søtt å brette de sammen og legge de på plass!! Den steamdusjen deres høres jo helt himmelsk ut..... Alle burde hatt en sånn!! Jeg vil også ha kleskatalogene å titte i..... men posten er ikke kommet ennda. Men jeg MÅ være flink å ikke kjøpe meg klær nå. Skal vente til etter fødselen og se hvor fort jkeg klarer å gå ned i vekt. Så kan jeg fornye garderoben min da heller!!! *gleder meg* Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #3219 Del Skrevet 29. desember 2006 Åja jeg misunner dere veldig den dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. desember 2006 #3220 Del Skrevet 29. desember 2006 Enig med *Just-Me*. Her er det storshopping planlagt, men ikke før kroppen er tilbake i "normal" fasong - hva nå enn det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå