Ephemera Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3141 Del Skrevet 22. desember 2006 Idag er jeg skikkelig giddesløs, egentlig. Har sovet dårlig i natt. Magen er tung å få med seg når man skal snu seg - og snu meg må jeg gjøre hele tiden for ingen stillinger er gode å ligge i. I tillegg fikk jeg halsbrann. Men jeg har laget deigen til krumkakene og dobbel porsjon rundstykkedeig står til heving! Skal også pakke inn de siste julegavene som ligger strødd på spisestuebordet sammen med papir, teip og bånd. Har bestilt noe småtterier fra hm.com også. Et undertøysett som tidligere har vært utsolgt (i min ikke-gravide størrelse) og enda flere boxertruser til å bruke etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. desember 2006 #3142 Del Skrevet 22. desember 2006 Så flink du er God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3143 Del Skrevet 22. desember 2006 Så flink du er God jul! ← Takk for det og god jul til deg også! Åh, nå er jeg sliten!! Men nå står det en haug med ferdigstekte og gode rundstykker på kjøkkenet og jeg har også stekt krumkakene Julegavene orker jeg ikke å pakke inn før i kveld eller imorgen, men nå er jeg i alle fall ferdig med alt annet til jul! Sambo kom akkurat hjem fra jobb og gleder seg stort over juleferie til over nyttår. Jeg går glipp av akkurat det der i år... å glede meg over ferie... men jeg har jo "fri" hele tiden og jeg vet også at hvis jeg hadde jobbet nå, så hadde jeg kaaaaanskje fått 1 dag fri i mellomjula. Sannsynligvis hadde jeg ikke fått fri i det hele tatt, for vi kan være bare et par stykker til ferie samtidig og de hadde tatt hensyn til hvem som hadde fri i påska og det hadde jeg. Nå blir det sløving frem til middag - og enda mere sløving etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2006 #3144 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg vil også sløve! Synes du har fått gjort masse i dag! Flink er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3145 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg vil også sløve! Synes du har fått gjort masse i dag! Flink er du. ← Kylling: Det er så kjedelig her på KG i kveld... Tydelig at folk har andre ting å holde på med Jeg fikk sovet en liten time på sofan, før ei venninne kom innom for å bytte julegaver. Jeg måtte pakke inn hennes i full fart mens sambo åpnet døra Trodde ikke jeg skulle møte henne før imorgen, nemlig. Ellers har vi spist middag og ikke gjort noen verdens ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 23. desember 2006 #3146 Del Skrevet 23. desember 2006 Håper du får en fin jul sammen med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. desember 2006 #3147 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg en riktig god jul, Eph!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3148 Del Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk, meja og Sniglå!! Jeg kommer på en julerunde i dagbøkene, jeg også, men Sniglå har jo ikke noe dagbok lenger... Ønsker deg en kjempefin jul, i alle fall! I natt har jeg sovet kjempegodt! Skikkelig deilig! Nå er det frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2006 #3149 Del Skrevet 23. desember 2006 Ja det er veldig tydelig at det er lille julaften, for msn lista er tilnærma tom og kg er stille Sitter å ser på god morgen norge på tv2, og de steker ribbe Gleder meg til i morgen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3150 Del Skrevet 23. desember 2006 Ser på det jeg også, Vampyra Vi har pinnekjøtt på julaften og det er det beste i hele verden, synes jeg! Men ribbe er også godt og det skal vi ha 2. juledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #3151 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. desember 2006 #3152 Del Skrevet 23. desember 2006 Er innom for å ønske deg ei god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 23. desember 2006 #3153 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. desember 2006 #3154 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en riktig god jul og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2006 #3155 Del Skrevet 23. desember 2006 GOD JUL TIL DEG OG DINE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. desember 2006 #3156 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul, søte venn! Håper dere får det finere enn finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 #3157 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en kjempefin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #3158 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. desember 2006 #3159 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. desember 2006 #3160 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul vennen... Og god jul Ephelille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå