Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Idag er jeg skikkelig giddesløs, egentlig. Har sovet dårlig i natt. Magen er tung å få med seg når man skal snu seg - og snu meg må jeg gjøre hele tiden for ingen stillinger er gode å ligge i. I tillegg fikk jeg halsbrann.

Men jeg har laget deigen til krumkakene og dobbel porsjon rundstykkedeig står til heving! :)

Skal også pakke inn de siste julegavene som ligger strødd på spisestuebordet sammen med papir, teip og bånd.

Har bestilt noe småtterier fra hm.com også. Et undertøysett som tidligere har vært utsolgt (i min ikke-gravide størrelse) og enda flere boxertruser til å bruke etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er  :klem:

God jul!

Takk for det og god jul til deg også! :klem:

Åh, nå er jeg sliten!! Men nå står det en haug med ferdigstekte og gode rundstykker på kjøkkenet og jeg har også stekt krumkakene :) Julegavene orker jeg ikke å pakke inn før i kveld eller imorgen, men nå er jeg i alle fall ferdig med alt annet til jul!

Sambo kom akkurat hjem fra jobb og gleder seg stort over juleferie til over nyttår. Jeg går glipp av akkurat det der i år... å glede meg over ferie... men jeg har jo "fri" hele tiden og jeg vet også at hvis jeg hadde jobbet nå, så hadde jeg kaaaaanskje fått 1 dag fri i mellomjula. Sannsynligvis hadde jeg ikke fått fri i det hele tatt, for vi kan være bare et par stykker til ferie samtidig og de hadde tatt hensyn til hvem som hadde fri i påska og det hadde jeg.

Nå blir det sløving frem til middag - og enda mere sløving etter den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også sløve!

Synes du har fått gjort masse i dag! Flink er du.  :klem:

Kylling: :klem:

Det er så kjedelig her på KG i kveld... Tydelig at folk har andre ting å holde på med ;)

Jeg fikk sovet en liten time på sofan, før ei venninne kom innom for å bytte julegaver. Jeg måtte pakke inn hennes i full fart mens sambo åpnet døra ;) Trodde ikke jeg skulle møte henne før imorgen, nemlig. Ellers har vi spist middag og ikke gjort noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, meja og Sniglå!! :klem: Jeg kommer på en julerunde i dagbøkene, jeg også, men Sniglå har jo ikke noe dagbok lenger... Ønsker deg en kjempefin jul, i alle fall!

I natt har jeg sovet kjempegodt! Skikkelig deilig! Nå er det frokost :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig tydelig at det er lille julaften, for msn lista er tilnærma tom og kg er stille :ler:

Sitter å ser på god morgen norge på tv2, og de steker ribbe :sikle:

Gleder meg til i morgen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det jeg også, Vampyra :Nikke:

Vi har pinnekjøtt på julaften og det er det beste i hele verden, synes jeg! Men ribbe er også godt og det skal vi ha 2. juledag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...