Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 #2901 Del Skrevet 29. november 2006 Just Me: Jeg har også kjøpt kosedressene mine på H&M De er av merket L.O.G.G. og er skikkelig store og gode! Ikke så ofte jeg kjøper klær på H&M men slike ting er veldig greit der. Jeg har liksom planlagt at den grå skal i sykehusbagen mens jeg skal begynne å bruke den sorte her hjemme. Men det kan hende jeg tar med begge to Jeg har enormt mange kosedresser fra før også, men... Disse var så store og gode ← Ville gjort motsatt jeg... (Har faktisk pakket om kosebuksene i bagen på grunn av samme ting... ) Når du er på sykehuset blør du ganske mye, og det synes MYE bedre på en grå dress enn på en svart. (Så om de ellers er like, lønner det seg å ha svart på sykehuset og grå hjemme. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. november 2006 Forfatter #2902 Del Skrevet 29. november 2006 Ja... tanken har faktisk slått meg også, Susan! Det er sikkert veldig lurt å gjøre det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. november 2006 #2903 Del Skrevet 29. november 2006 Man kan jo ikke noe for hva man drømmer da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. november 2006 #2904 Del Skrevet 29. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. november 2006 Forfatter #2905 Del Skrevet 29. november 2006 Man kan jo ikke noe for hva man drømmer da!!! ← Neeeeei - og det var jo bare søtt! ← Masse tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. november 2006 #2906 Del Skrevet 29. november 2006 Hiver meg på klemmebølgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. november 2006 #2907 Del Skrevet 29. november 2006 Gleder meg til Ephelille kommer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #2908 Del Skrevet 30. november 2006 Noen klemmer herfra ogsaa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2909 Del Skrevet 30. november 2006 Så søte dere er!! Masse tilbake!! Idag er dagen her: 30 UKER!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. november 2006 #2910 Del Skrevet 30. november 2006 :hoppe::hoppe: GRATULERER MED 30 UKER! Nå er det ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2911 Del Skrevet 30. november 2006 Takk, Kylling! Og imorgen er det 1. desember!! Gleder meg sånn til det også! Får så god tid til å nyte juletingene i år, når jeg er hjemme! Skal i første omgang pynte til advent da, med lilla lys og lilla løper og adventstake i vinduet og... Lurer forresten på om jeg skal ta et skippertak og vaske vinduene. De er ikke akkurat rene... Kan det ikke komme snø?? Her har vi jo 10 varmegrader og sånn om dagene og alt blir så møkkete. Blir så mye koseligere å pynte hvis vinduene er rene. Får se om jeg orker. Også gleder jeg meg til alle julekalenderene på nettet som starter imorgen! :-D Tror jammen jeg skal hive meg på KG's julekalender også i år, for første gang. Også har jeg Smarties adventskalender... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. november 2006 #2912 Del Skrevet 30. november 2006 Det er bortkastet for meg å kjøpe kalender med godteri oppi, for jeg klarer ikke å holde meg og åpner gjerne flere luker enn jeg skal. JADA, jeg er barnslig, og jeg vet det! Er det for tidlig å begynne å pynte til jul i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2913 Del Skrevet 30. november 2006 Det er bortkastet for meg å kjøpe kalender med godteri oppi, for jeg klarer ikke å holde meg og åpner gjerne flere luker enn jeg skal. JADA, jeg er barnslig, og jeg vet det! Er det for tidlig å begynne å pynte til jul i dag? ← Hehe... Jeg har så mye sjokolade liggende i skapet, så det skal ikke bli noe problem... Neeeeei.... jeg tror da det går an å pynte til jul idag også? Jeg blir fort utlålmodig når jeg har alt det lilla fremme - bytter det ut med rødt og juleting leeeenge før jula kommer... Også blir jeg lei av det og vil ha tilbake den "vanlige" pynten og de vanlige offwhite lysene mine 1. nyttårsdag! Så da kaster jeg ut jula den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 #2914 Del Skrevet 30. november 2006 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2006 #2915 Del Skrevet 30. november 2006 30 uker, syns tiden går fort jeg. Gleder meg til februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 30. november 2006 #2916 Del Skrevet 30. november 2006 Det er kommet inn noen kjempegode dresserpå Popin nå. de koster 349 om du kjøper begge, og 199 per del. Gikk bra på premieren i går, men har forestilling hele uka. Så har jeg blitt syk Skal på jobb i morgen, men fikk fri i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 30. november 2006 #2917 Del Skrevet 30. november 2006 Gratulerer med 30 uker!!! Kommer til å gå kjempefort nå. Helt rart å tenke på at jeg selv også sitter med en liten baby i armene mine om bare noen uker... forhåpentligvis ikke før etter nyttår da... Men vi førstegangsfødende går vel som regel over termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #2918 Del Skrevet 30. november 2006 !!! 30 uker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2919 Del Skrevet 30. november 2006 30 uker! ← Takk, takk!! 30 uker, syns tiden går fort jeg. Gleder meg til februar ← Gleder meg veldig til februar, jeg ogå! Men jeg er ikke helt enig i at tiden går fort... selv om jeg tror den kommer til å gå fortere nå, med desember og jul og sånn. Men jeg synes jeg har vært gravid i evigheter... Hele den lange sommeren med varmerekorder mens jeg var superkvalm og ikke greide å være ute og... Ephelille ble jo laget i midten av mai... Det er kommet inn noen kjempegode dresserpå Popin nå. de koster 349 om du kjøper begge, og 199 per del. Gikk bra på premieren i går, men har forestilling hele uka. Så har jeg blitt syk Skal på jobb i morgen, men fikk fri i helga ← Å nei? Syk? Det var ikke bra... Er du veldig dårlig? Det er vel uansett sånn at "the show must go on?" God bedring! Jeg så på de dressene på Popin den dagen jeg kjøpte den grå på H&M. De så fine ut, ja, men buksene var kanskje litt smale og jakkene litt trange til stor mage? Uansett - takk for tipset! Gratulerer med 30 uker!!! Kommer til å gå kjempefort nå. Helt rart å tenke på at jeg selv også sitter med en liten baby i armene mine om bare noen uker... forhåpentligvis ikke før etter nyttår da... Men vi førstegangsfødende går vel som regel over termin! ← Ja, vi går som regel over tiden... Ikke for det, jeg kjenner ei som nylig fikk sin førstefødte 3 uker før tiden. Jeg kunne gjerne tenkt meg å føde 3 uker før tiden. Da er det liksom innenfor terminen likevel og det går ikke utover permisjonstiden. [/color) !!! 30 uker !!! ← Har vært ute og handlet sammen med sambo! Masse, masse mat og brus - og noe småtterier til Ephelille: - Hvitt helseteppe - Badetermometer - Neglesaks med butte ender - Sånn til å fjerne slim i nesen med - Babyline-produkter: zinksalve, olje, badesåpe, shampo og talkum Så også på brystpumper, men vet ikke hvilken type jeg skal velge. Må lage en tråd på Graviditet om det. Og så kjøpte vi takeaway-pizza på Dolly Dimples Jeg er jo skikkelig pizza-vrak og kunne spist det hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 Forfatter #2920 Del Skrevet 30. november 2006 Glemte å skrive at jeg også har kjøpt en og en halv julegave idag. Dessuten blir bekkenet vondt av bare litt gåing ute og i butikker, og det kjennes ut som det nederste ribbenet på høyre side er bristet. I tillegg til at jeg har halsbrann. Prøver å fortelle Ephelille at både jeg og hun får det mye bedre hvis hun snur seg med hodet ned nå, men hun bryr seg visst ikke noe særlig om det. Kan hende hun har det som plommen i egget også? Jeg tror i grunnen det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå